...

søndag 18. november 2012

Please sit with me by the kitchentable! | Velkommen til bords på kjøkkenet!

 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
Takk til Kristin på Herlighet som gav meg to krukker
med pesto frå Nicolas Vahè i går! Nydeleg!
 
Eit innlegg som har tatt storparten av dagen. Eg beundrar alle som matbloggar! Eg held på å få hetta undervegs, fordi dagslyset reiste, før eg var ferdig med maten :) Så her snakkar vi stativ og beste objektivet mitt! Eg har aldri laga tapas før, berre fått herlege småting servert hos andre. Etter at vi fekk mange smårettar på bloggtreffet hos Herlighet, og flinke Lisa på butikken gav med nokre oppskrifter, måtte eg berre prøve. Og dette blir ikkje siste gongen eg lagar tapas! Til og med ungane åt av alle sortane.
 
Eg laga først små snittar med fyll, to ulike sortar. (sjå oppskrift på bildecollage over her) Du kan bruke vanlege tortillalefser, og så velger ein jo fritt kva ein vil ha inni. Vår favoritt blei den med philadelphiaost og salchicha, meksikansk pølse som minner om pepperoni. Eg trur at vi også foretrakk finhakka agurk framfor squash. I tillegg hadde vi asparges som låg nokre minutt i kokande vatn tatt av plata, og blei så rulla inn i serranoskinke. Synes dette var supergodt! (ikkje inn i steikeovn altså) Eg hadde også kjøpt småpølser som hadde følgje med honningmelon. Blå druer smakar også nydeleg saman med desse smårettane. Må få takke Lisa igjen for tips og råd!
 
Bordet er dekka med mine yndlingsting! TineK keramikken min, treskåler og trebestikk frå Ølen Møbel, trefat og vannflasker frå Herlighet, spisebrikker og betonglysestakar frå Åhlens. Det er utruleg kjekt å setje seg til bordet, når ein har dekka på med det finaste ein har. Og her hos oss er det ikkje dyrt porselen og sølvbestikk ;)
 
 
Eg vil takke for nok ei flott veke!
Tenk; vi nærmer oss desember med stormskritt!
 
Tusen takk for alle treff!
Audmjuk og glad!
 
Ha ei fin, ny veke!
 
 
 
Elin
 
 
NB! Takk for stemmer inne hos NIB
bildet mitt! Glad for støtte!
Treng fleire! :)
 
Thank you for your votes at NIB!
Need some more :)
 
 


36 kommentarer:

  1. Å, det såg skikkelig fristende ut!! Å lage tapas er ikke for pyser, det tar iallefall lang tid... men dette ga inspirasjon, tror jeg må save dette innlegget under favoritter til en gang jeg skal prøve meg igjen.
    ha en flott uke, årets siste i november, det er den aller tøffeste måneden å komme seg igjennom, syns jeg, nå skal vi bare cruise oss gjennom desember med masse kos, og så er vi klar for lysere tider igjen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heilt sant Gudlaug, men eg har ein fin november også? ;) Det er så mykje fint og positivt som skjer, at eg må berre smile sjølv om dagslyset glimrar med sitt fråvèr!

      klem,
      e :)

      Slett
  2. Nydelig blogg du har og er stadig innom og henter litt inspirasjon;)). Lurer på hvor du har kjøpt det skjønne elglyset?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anonym! Takk for fine ord! Elglyset er kjøpt hos Herlighet i Ålesund. Det er frå Broste,
      Dei finns også i kvitt!

      klem,
      e :)

      Slett
  3. Åhh - elska dette bordet! ♥ alle detaljane, frå kult servise, røft bestikk, morsomt reinsdyr-lys til den artige vrien med sviblar rett på bordet :D flinkaste Elin! :)

    Tapas er amazing, og det var spennande rettar du hadde prøvd deg på.

    klem Lina :)

    SvarSlett
  4. Tuuusen takk Lina! Har ikkje kome på det sjølv, har sett sviblar i fri flyt både her og der, bl.a.på bloggtreffet vi var på hos Herlighet! ;)

    Fin veke til deg!
    klem,
    e :)

    SvarSlett
  5. Tittar in här ibland och får en massa inspiration av dina härliga bilder och texter!

    Kram Susanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Susanne! Så bra!
      Ha ei fin veke!

      klem,
      e :)

      Slett
  6. Tapas er snadder, noe av det beste vi vet er bacodadler, prøv det en gang om du ikke har smakt det før. :)
    Nydelig dekket bord.

    Fin ny uke til deg.

    Klem

    SvarSlett
  7. Skal google bacondadlar! Takk for tips!
    Takk også for fine ord!

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  8. Vakkert,så vakkert som vanlig. Takk for fine tips.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Randi! Anbefalar tapas på det varmaste! :)

      klem,
      elin :)

      Slett
  9. så mycket gott och vackert dukat...där hade man gärna slagit sig ner !

    Kram

    Pernilla

    SvarSlett
  10. Takk Pernilla! Hadde vore flott med bloggdamer rundt bordet :)

    klem,
    elin

    SvarSlett
  11. Ser jo super hyggeligt (koseligt) ud...:-)
    Her i huset er vi meget glade for tapas...min svigersøns speciale..lol
    han laver også hjemmelavet pesto er i det hele taget en meget dygtig kokk..:-)
    Borddækningen er jo halvdelen af hyggen (kosen) ved et godt og triveligt måltid.

    Forsat dejlig søndag aften.

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  12. Tusen takk Lisbeth! Så heldig du er med ein mesterkokk i huset! Her er det nok eg som lagar det meste av maten, og det er lett å lage det som ein kan; i staden for å prøve nye rettar. Så i kveld er eg ganske så fornøgd med meg sjølv ;) Har lova mammaen min Tapas til lunsj i morgen, vil lage meir!

    God, ny veke til deg Lisbeth!
    klem,
    elin :)

    SvarSlett
  13. Hei på deg.
    Så fint dekket på ditt vakre kjøkken!!! Masse godt på bordet også, tusen takk for tips ;)
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny uke.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  14. Takk Monica! Eg har hatt ein fin dag, sjølv om det var litt stress midt inni matlaging og fotografering ;)

    Fin, ny veke til deg og dine!
    Klem,
    elin

    SvarSlett
  15. I would have loved to sit there with you! I love Tapas, know them from my trips to Barcelona! And your table is such wonderful decorated! Thank you for the beautiful inspirations! Hugs Barbara

    SvarSlett
  16. Dear Barbara! Thank you for your kind words!
    I hope the new week will be lovely!

    elin :)

    SvarSlett
  17. Vet du Elin, jeg elsker de siste innleggene dine, ja, jeg liker jo bloggen din generelt, men disse siste bildene har noe eget, virkelig, virkelig flotte)

    Fin uke til deg, håper den blir god:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ingeborg! Eg prøver jo å utvikle meg med bilda mine, og så kjem eg inn i visse typar av inspirasjon, og det skaper ulike uttrykk. Det at eg brukar stativ, gir mogelegheit for lengre lukkaråpningar også. Bilda blir skarpare med meir farge.

      Ynskjer deg og dine ei fin, ny veke!

      klem,
      elin :)

      Slett
  18. så innbydende og lekkert! hakeslipp :)
    du er helt rå på dekorering..!
    bittelitt misunnelig på kreativiteten ;)

    God Søndag!
    *Mari*

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Mari! Så fint sagt!
      God veke til deg!
      klem,
      elin :)

      Slett
  19. Åhhhh vad snyggt. Lovely. Underbart.
    Kram Eva

    SvarSlett
  20. Så fantastisk flott innlegg! Skulle gjerne ha sete ved det bordet i timavis, ete og drukke godt, prata og ledd, fortalt gode historiar, men og snakka om kva livet er!

    Veldig flott blogg du har, eg blir inspirert og revet med.

    Ei fin veke, ynskjer eg deg.

    Mvh Solveig

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Solveig! Det var verkeleg fint sagt! Ingenting er som å sitje og prate etter eit godt måltid!

      God veke til deg også!

      Klem,
      elin :)

      Slett
  21. Flink du har vært:) så kjempegodt ut :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Var det verkeleg du? Visste ikkje at du hadde blogg? TUSEN TUSEN takk for gode råd, og flotte oppskrifter! Det viste seg å vere ganske enkelt? Skal garantert prøve meg på fleire typar tapas!

      Ser deg nok snart? ;)

      Ha ei fin veke!
      Klem,
      e :)

      Slett
  22. Utrolig koselig kjøkken (og hjem) du har!! :)
    Fin ny uke til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh tusen takk June! Så kjekt med slike kommentarar! Ha ei god veke du også!

      Klem,
      elin :)

      Slett
  23. Innbydende og lekkert!-kat

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!