...

søndag 25. november 2012

Effektiv søndag med baking, måling og stjerne DIY

 
 

 
 





 
Tidleg oppe med ein kropp som endeleg har tenkt å gi meg fri frå smerter...
Ja, eg stoppa opp og gråt nokre tårer før i dag... Av glede...
 
Mannen min måla andre strøket på peisveggane med
Pure&Original kalkmåling. Det var jo på tide... Eg har rydda, og prøvd ein pakke med ferdigblanda kakemix, som eg fekk av Kristin på Herlighet. Havrekjeks/kaker av merket Royal Cookies. Blanda kun i eitt egg og hundre gram smør. La deretter deig med skei på steikebrettet, og gav dei eit trykk. Etter elleve minutt i ovnen, var dei klare, og VELDIG gode. Ungane likte dei også.
 
I går hadde eg eit prosjekt med å lage ei stjerne. Saga henne ut av ei tynn treplate.
Pussa kantane, og måla henne svart. I dag har ho fått kome opp på kjøkkenveggen, og så har eg festa på ei lysslynge. Skulle egentlig lage ei slik som TineK har på sine bilder. Men eg trur det blir for vanskeleg? Får studere litt til.
 
 
Eg vil igjen takke alle som er innom Draumesidene, for fine ord og gode smil. Og takk også til deg som ikkje legg att nokre spor. Bloggen passerar 400.000 treff om litt. Det gjer meg tankefull og takksam. Berre to mnd.sidan den passerte 300.000. Eg prøvar å fortsetje som før, og håpar at bilder og tekst kan inspirere vidare mot 2013.
 
 
 
Elin
 
 
 


15 kommentarer:

  1. Så snyggt Elin!
    Ps: jag målar om min vita tallrikshylleskänk i matrummet!
    Från vitt till svart!
    Kraaaam Anna

    SvarSlett
  2. Hurra for at kroppen er snill! ♥♥ knalltøffe dei svarte stjernene i vindaugene! :)

    SvarSlett
  3. Fantastiske bilder fra ditt nyyyydelige hjem, Elin! :)
    Nyt søndagen;)

    SvarSlett
  4. Deilig når alt er på stell, husk å spare litt til i morgen også!

    SvarSlett
  5. Hvor er det dejlig at høre at du har det bedre..meget fornuftig at du ikke stresser dig selv men gør det i dit eget tempo..:-)
    Men hold da op hvor du pynter og det er blevet så super fint.
    Jeg synes at din stjerne blev helt tøff, rigtig flot du har malet den sort..:-)

    Fortsat god søndag Elin..:-)

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  6. Du er superflink, og har blogget MASSE i det siste! Fortjener hvert eneste treff og kommentar:) Nydelig hjem og nydelige bilder:)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefint Elin!
    Og eg veit kva glede du har av det du klarer :-)

    I dag har vi våre på Nord Møre.
    Besøkt midt i mellom som går på Folkehøgskule.
    Godt med ein tur vekk..
    Slepp å sjå på alt som burde vore gjort ;-)

    Fin veke til deg og nyt at du har det betre enn på lenge!!!

    SvarSlett
  8. Helt nydelig! Du er så kreativ! Digger stjernen! Rålekker! :) Og så mange flotte bilder av ditt vakre hjem :)

    Takk for inspirasjon :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  9. Elsker bildene dine, prosjektene dine, hjemmet ditt og bloggen din! Glad for å høre at du er bedre og ikke har vondt, det fortjener du. Takk for at du blogger, inspirerer og deler!

    SvarSlett
  10. Så elegant og fint hos deg. Falt for de fine stjernene, passer jo perfekt i vinduet. Lager du dem selv? Flott at du er bedre! Har selv slitt med søvnprobl noen dager, blitt helt utslitt av det, men går heldigvis bedre nå.

    SvarSlett
  11. Kjempe fin stjerne!! nydelige bilder som alltid :-)))))
    Klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder..og liker veldig godt å lese om prosjektene dine:-)

    SvarSlett
  13. Ojoj, her snakker vi effektivitet..blir jo heilt svett ; )og takk for endå meir flott inspirasjon : )

    finfin ny veke til deg!

    SvarSlett
  14. Du inspirerer! Blir stadig imponert over hva du får til! Ha en fin uke :D

    Mvh Lisa

    SvarSlett
  15. Hej!
    Hittade din blogg genom tidningen Vackre Hem, älskar verkligen ditt hem! Du är så inspirerande och kreativ.

    Ha det fint! Kram /Mimmie

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!