...

fredag 23. november 2012

Last x-mas

 
 


 
Dette er bilder frå fjorårets jul. Tatt 29.desember.
Då var eg oppe på krykker, og lillebror hjalp meg å ta desse bilda.
Har sett over alle, og nesten ingen er skarpe ;) Men vi klarte då å lage eit blogginnlegg :)
Har som nevnt før ingen konkrete planar for jula som kjem. Eg huskar ikkje all julepynt heller, det er to år sidan eg såg over den. Det var storesøster som pynta treet i 2011. Eg hjalp vel til å plukke av trur eg? Veit berre at ho gjorde ein veldig bra jobb!
 
Kjøkkenet var mykje tommare i fjor, benken var ikkje under skåpa. Trur likevel treet blir ståande på andre sida av frambygget. Det er koseleg med juletre på kjøkkenet. Eg har veldig lyst
å lage slike stjerner av papir, men etter å ha kika på diverse bruksanvisningar,
trur eg at eg gir meg, før eg har prøvd... ;) Sånn for husefreden si skuld?
 
(kan bli noko hissig, viss eg ikkje får til ting...)
 
 
Fru Fly / via (nydeleg insp.blogg!)
 
Desse bilda gav meg nokre idèar!
 
 
Ha ein fin fredag,
det er snart helg - igjen!
 
 
Elin
 
 


6 kommentarer:

  1. Det ER helg! (For meg. Har fri fredager:) Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  2. Rart dette når dette blir første jul etter en slik opplevesle du hadde i fjor. Så flott at du tenker på det, skriver om det i stedet for å gjemme det vekk, kanskje blir det litt mindre vanskelig. Men jeg forstår at du ikke vil planlegge så mye nå. Men jeg HÅPER du får ei fin tid framover:)

    Klem fra Ingeborg

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg til å pynte:) Så fint det var hos dere!

    SvarSlett
  4. Flink liten fotograf! ;)
    Nydelige pyntet!
    God helg til deg :)

    SvarSlett
  5. Så inspirerende julebilder - og ekstra morsomt med den lille fotografen, da :)

    SvarSlett
  6. Så fint ni hade!!! Vackra bilder!! Kram

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!