...

torsdag 8. november 2012

Adventskalender på 2.2m...

 
 
 





 
I dag har eg vore på jobb. Nesten uverkeleg å bruke det ordet... Veldig godt, men likevel vemodig, fordi eg veit at det er langt opp og fram før det å jobbe dagleg kan bli ein realitet. Men eg storkosar meg kvar gong eg er ute på oppdrag. I dag var jobben ekstra kjekk. Kjem meir om dette seinare.
 
Før eg reiste, prøvde eg å ta bilder av adventskalenderen i trappeoppgangen til loftet. Der er minimalt med lys, og eg tok meg ikkje tid til å hente stativet til kameraet. Det som kanskje ikkje kom fram i går, var at kalenderen er 2.2m... Største adventskalenderen som har vore i hus her i alle fall. Men familien synes det er greit med eit tre i trappa, så då er vel alle glade og fornøgde? :)
 
Har fått spørsmål frå fleire om korleis eg fester greinene. Når ein arbeider med så store ting, må ein skru eller spikre. Eg anbefalar å skru. Til mindre tre har eg brukt stift og lim. Eg borar alltid hol med maskin før eg setter inn skruar eller stift, slik at treverket ikkje skal sprekke.
 
 
Elin
 
 


9 kommentarer:

  1. Så stilig det ble!! Flinke og kreative deg!

    Nyt kvelden

    Klem

    SvarSlett
  2. Stilig adventskalender! Flott med de pinnene du har satt sammen. :)

    SvarSlett
  3. Artig julekalender!
    Veldig deg også tror jeg :)

    Håper kvelden din er fin ♥

    SvarSlett
  4. Den er meget flot!

    SvarSlett
  5. Så flott adventskalender! Du er så kreativ :) Klem Ane

    SvarSlett
  6. Imponerende pakkekalender..:-)

    Flot har den blevet, meget dekorativ. Den kan sikker bruges til andet også.
    Hvor lekkert med er nyt opdrag...tillykke med det.
    Glæder mig til at høre mere om det.

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  7. så himla fin kalender! Älskar pinnar!

    Kram Lena

    SvarSlett
  8. Så utrolig kul kalender!!
    Du er kreativ og FLINK ♥

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!