...

onsdag 21. november 2012

Andreplass hos NIB! :)

 
 
 







 
Dette er eit uplanlagd innlegg! Men når eg fann ut at bildet mitt frå hagestova hadde fått andreplass inne hos NIB; ja då måtte eg berre skrive og fortelje det! :) Eg er så utruleg takksam for alle som har stemt på bildet mitt, og glad for at juryen med gjestedommarane Anette Bonde Vesterby og Laila Falck plukka ut hagestova som kandidat i utfordringa KOS.
 
Eg har vunne eit gåvekort hos Maxbo Vækerø på 2.500kr!
Skal heilt sikkert finne noko å bruke det på!
 
Men no trur eg ikkje at eg bør vinne meir på ei stund.
Kjenner eg held på å bli ein smule innbilsk? ;)
Best å følgje jorda...
 
 
Tuuusen takk igjen!
 
 
Elin
 
 
 
 


38 kommentarer:

  1. Gratulerer :) Stas å havne blant topp tre med deg ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veit du Stine; synes bildet ditt burde vere høgare oppe enn mitt! Så fin stemning, fargar og interiør! Gratulerer med tredjeplassen! :)

      klem,
      e :)

      Slett
  2. Gratulere så masse med 2 plassen. Du fekk mi stemme :)

    finfin kveld videre, nede på jorda ;) hehe

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen - Tusen takk! Eg kan forsikre om at eg ALDRI skal ta av! ;)

      klem,
      e :)

      Slett
  3. Gratulere SÅ masse!!!
    Og ja, eg har sjølvsagt stemt :-)
    Unner deg verkeleg å vinne masse.
    Du gir dine medbloggerar insp og glede!

    -onsdagklem-

    SvarSlett
  4. Hi - that is so cute! Congratulations to you! Greetings from Switzerland, I love so much your blog!!!! Barbara

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med andreplassen! Det var et kjempefint bilde! :)
    Ønsker deg ei fortsatt fin uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Det var velfortjent Elin :)

    Klem Betsy

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Betsy,
      du og alle andre støttespelarar
      har gjort meg sjølvsikker nok til
      å delta i slike konkurransar!

      God klem,
      e

      Slett
  7. Blei så glad når eg såg du kom på 3 plass så utrulig velfortjent Elin:))
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    Og du har lov å sveve,hihi vi kommer fort ned igjen så ta til deg alle dei positive gledene du får:))

    SvarSlett
  8. Meinte 2 plass,huff då:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Andre eller tredje - ikkje så nøye :) Tusen takk for alle heiarop!

      klem,
      e :)

      Slett
  9. Du var min fav, men vi liker 2 plass og:))

    SvarSlett
  10. grattis med 2 plass!!!
    flotte bilde og herlige stemninga!!

    klem

    SvarSlett
  11. Flotte bilder :)
    Gratulerer så mye, gøy med 2 plass!

    Klem

    SvarSlett
  12. Åj gratulere:):) Jeg stemte på deg! 2. plass er jo KJEMPE det å;);)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk! Snille folk der ute! :)
      Kjempeglad for andreplass!

      god klem,
      e :)

      Slett
  13. Gratulerer - vel fortjent !! Du fikk min stemme og jeg digger bloggen din <3 ha en fin kveld. Klem Marianne

    SvarSlett
  14. Tusen takk Marianne!
    Gøymer alle fine helsingar
    i hjertet mitt!

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye kjære du. Vel fortjent:)

    SvarSlett
  16. Gratulerer så masse Elin!! Og så vel fortjent! Du er så flink med både kamera og interiør!! Gleder meg med deg!!!!

    God klem fra Hjørdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk Hjørdis! Eg vart
      så glad :)

      klem,
      e

      Slett
  17. Super kjæmpestort tillykke..:-)
    Det var sandelig en dejlig førjulegave...:-)

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  18. Gratulerer med 2. plassen, vel fortjent. Kjempefine bilder. Ønsker deg ei fin og stemningsfull tid fremover:)

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye!! Du har en kjempe fin blogg.. er nok yndlings bloggen min nå om dagen ;-) Vi har egentlig veldig lik stil..men har nettopp begynt å blogge igjen etter en pause på ett år!:-)

    Ha en fin dag

    Anya

    SvarSlett
  20. stor grattis:)du var min favoritt!digga den stova,super koselig!!:)kos deg m seieren!

    SvarSlett
  21. Gratulerer med 2. plassen! Finaste bildet i konkurransen spør du meg :) Kor har du fått tak i fugleputa? Den skulle eg gjerne ha hatt!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!