...

søndag 11. november 2012

Lun stemning på hagestova

 


 





 

 
Oliventrea har kome inn for vinteren, og det er litt dårlegare plass på hagestova. Men kjempekoseleg med litt grøne innslag. Eg arbeider med eit juleprosjekt, og prøver å skape den rette stemninga. Føler at treveggane og alt det andre skaper ei lun stemning, og har difor bestemt meg for å bruke dette rommet til fotografering. Og då vart det jammen eit blogginnlegg også.
 
 
Eg er også å finne på INSTAGRAM, 
leit etter draumesidene!
 
 
 
Elin
 


19 kommentarer:

  1. Nydeleg!

    Du er super dyktig kjære Elin :-)

    Fortsatt fin søndag i heimen!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Sigrid! Håper søndagen din er god! :)
      E

      Slett
  2. Trivelige bilder! Så flott det ser ut i hagestova. Likte de rustikke veggene, og bordet. Fin dekor også. Har også ordnet i vår hagestue, lysthuset, i helga. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Hulda! Følgjer med på lysthuset no når det går mot vinter! :)

      klem e

      Slett
  3. Følger deg på instagram:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ser det Pia, eg følgjer jo kule deg også ;)

      e

      Slett
  4. Hi Elin - since a few days, I am an admiror of your blog! I love so much your decorations. Your interior is looking so peaceful! Love it!!! I will keep following your blog, wishing you a wonderful time, hugs Barbara from Switzerland

    SvarSlett
  5. Hello Barbara! Thank you for your nice words! I will visit your blog too :)

    Have a nice evening!
    Elin

    SvarSlett
  6. Ooohhh dein Blog ist wirklich super schön! Gefällt mir richtig gut!!!
    Ganz liebe Grüße
    Victoria

    SvarSlett
  7. Kjempeflotte stemningsbilder.

    :) Inger

    SvarSlett
  8. Takk Inger! :)
    Ha ei fin, ny veke!

    Klem,
    e

    SvarSlett
  9. Knallande flott... :) eg har laga meg stjerner av pinna i dag, ser du og har laga sånne.... og eg så trudde d var bare eg så var super lur... *knis* dagens diy hos meg.
    Nydeligt du har da... :) såg heimen din i vakre hjem.... *elsker*.... blir kjempe inspirert av bloggen din! :)

    Klems fra Diana.

    SvarSlett
  10. Tusen takk for det Diana! Har laga stjerner nokre år, men no er dei visst blitt veldig populære ;) Og alt som er gratis, DET likar eg veldig godt!

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  11. Fantastiske bilder :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  12. Kjempelunt og rustikt, me like :) Herlig stil hos deg, tvers gjennom gjennomført. Nydelige bilder av datter på kjøkkenet og babyen under... og råstilige interiørglimt og tips som perler på ei snor under der også.

    God bedring og lykke til på treff. Blir nok kjekt! :)
    Eli Kristin

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!