...

onsdag 2. mai 2012

GIVEAWAY :)



Får innimellom tilbod om å gi bort ting frå ulike firma. Eg prøver då å takke ja til kun dei eg kjenner til, og som eg handlar hos sjølv. Whiteaway var ikkje eit slikt firma, så eg takka nei første gongen. Men etter å ha lært litt meir om produkta deira, føler eg at det ville vere synd å nekte ein av mine lesarar å vinne eit gåvekort på 500 kroner. For eg ynskjer meg masse sjølv :) (eg får ingenting, viss nokon lurer)

Whiteaway  har billege kvitevarer, frå kjente produsenter som f.eks. AEG, Bosch, Siemens og Electrolux. Whiteaway.no er et datterselskap av WhiteAway.com. Ideen er, at det skal vere så enkelt som mogeleg å kjøpe kvitevarer på nettet. Eg må jo innrømme, at når ein bor uti Uren Luren Himmelturen, er dette salgstriks som går rett inn :) Særleg det med at ein får gratis levering! 

Denne kunne eg tenkt meg, ingenting er som nyrista brødskiver med
appelsinmarmelade ute på terrassen ein tidleg sommarmorgen...


Kva ynskjer du deg? Gå inn på Whiteaway og finn din yndlingsting, og husk at du kan legge gåvekortet inn i eit produkt som er dyrare også. Greit med 500 kroner i "avslag" dersom du uansett skulle kjøpe deg nye kvitevarer! :)

Skriv så ein kommentar under her,
og fortell meg om planane dine!

Så enkelt, så greit!
Dersom du vil doble vinnarsjansane dine, gå inn
til hviit og ta eit lodd der også!


Eg trekkjer ein vinnar om kvelden 17.mai!

AVSLUTTA!

Elin


34 kommentarer:

  1. Den brødristeren var så fin at akkurat en slik kunne jeg og tenkt meg! Tone, tmyklatun@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Heisan!

    Brødristeren er perfekt- kunne gjerne tenkt meg den, jeg- selv om det var mye annet flott, også :)))
    Krysser fingrene :)

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  3. Så artig med ein give-away med så praktiske premier! Eg ynskjer meg, akkurat som deg, ein brødristar. Vår er øydelagd og vi har vore utan aaaltfor lenge! Det var faktisk tett før vi kjøpte ein i da! Men no skal eg jammen meg krysse fingrar og håpe på vinnarsjanse!

    Tove

    SvarSlett
  4. Hei Elin! Eg skal ha meg eit fryseskap snart! Så eit gavekort hadde vore heilt perfekt:)

    SvarSlett
  5. hei,- en brødrister høres som en veldig god ide å ha...
    Jorid 99711558

    SvarSlett
  6. Jeg kunne tenkt meg brødristeren!:)

    SvarSlett
  7. Hei
    En brdørister eller rettetang kunne jeg tenke meg :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  8. Så kjekt med en så praktisk give away! Og timingen kunne ikke blitt bedre for min del. Har nettopp kjøpt min første leilighet og trenger det meste. Ja, alt fra elektrisk tannbørste til kjøkkenmaskiner og vaskemaskin. :)

    Jeg tror valget vil falle på dnne dersom jeg vinner:
    http://www.whiteaway.no/product/zanussi-zrb-940-pw/

    SvarSlett
  9. Gøy! Eg ønskjer meg rettetang :)

    klem

    SvarSlett
  10. hei,
    akkurat denne avbilda brødristeren står høyt på min ønskeliste da vår gamle er avskjediget pga elde!

    superfin denne da ;-)

    så får jeg håpe på koselig melding fra deg....
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  11. Jeg ønsker meg en elektrisk tannbørste :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  12. Vet du - vi har verken blender eller stavmikser - jeg ville valgt noe sånt:) Tar et lodd:)

    SvarSlett
  13. Klart eg er med..
    Juicepresse eller stavmiksar trur eg..

    Ha fin kveld!!

    SvarSlett
  14. Hei! Må vel prøve lykken her da! Det er nok mye jeg kunne tenkt meg i sortimentet deres, men aller helst ville jeg hatt en Gaggia Baby White - elsker god kaffe! Det spørs imidlertid om 500 i minus ville være nok, så en riskoker er nok mer realistisk på mitt budsjett!

    Uansett krysser jeg fingrene, og takker for muligheten ;-)

    SvarSlett
  15. Her må eg bli med :)
    Trenger sårt ny støvsuger, så gavekortet hadde nok gått med på ein slik ;) Ha ein super onsdag!
    klem Helene

    SvarSlett
  16. Eg må jo bli med på dette:)hadde ønskt meg ein elektrisk tannbørste eg:)
    Fine kveld til deg!

    SvarSlett
  17. http://www.whiteaway.no/product/philips-hr1615-90/

    Ønsker meg denne!
    Sbfarstad@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Så lekker brødrister!:)Den hadde vært helt perfekt her hos meg i Humlehagen!Hilse Else Britt

    SvarSlett
  19. Jeg prøver lykken min her inne hos deg!!

    Klem Anna

    SvarSlett
  20. Jeg trenger nytt strykejern og ny hårklippemaskin, men det blir ofte med tanken så lenge de gamle slenger og går. Så en av de to ville jeg brukt et gavekort på :)

    Moccamamma :)

    SvarSlett
  21. Jeg ønsker meg Gaggia Baby White! :)

    Nina S
    ninanr1_@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Ønsker meg veldig en kaffemaskin!!

    SvarSlett
  23. Både ungene og jeg elsker smoothie, så en blender hadde vært supert til hytta vår!
    Philips HR2094/00 Blender Alu er en god kandidat :)
    Tvi-tvi!
    Håper du har det fint, Elin.
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  24. Heisann, blir gjerne med på denne :) Jeg er fast Følger også av din fine blogg jeg....
    Ha en strålende dag.

    SvarSlett
  25. Hei hei!!
    Jeg er med!!
    Jeg ønsker meg så veldig en kaffemaskin, og så er det jo så lenge til både jul og bursdag da.
    Håper jeg har vinnerlykke!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  26. Heisann! Jeg er med! Jeg ønsker meg nyn vannkoker, brødrister, eggekoker, ismaskin, og kjøkkenmaskin! :-) he he! :-)

    SvarSlett
  27. Egentlig så taler den brødristeren min sak !!! pga at vår har rett og slett smelta litt (vår feil) i plasten...

    Men ønsker stavmikser - har tenkt at det kunne jeg ha bruk for :-)

    elinhsa@frisurf.no

    SvarSlett
  28. Kanskje kaffemaskin som alle skal ha... Blir det brukt ska tru :-) Jaja, sikkert noe anna som freiste !!!

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  29. Skal flytte ut for første gang til høsten og jeg bare klør etter å kjøpe inn alt jeg trenger (og ikke trenger) Om jeg vinner, kjøper jeg meg nok en foodprosessor (Kenwood FP 260)!

    viing92@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Den epleskivebakeren ser da bra ut!
    Prøver lykken i denne give awayen også ;)
    Glemte å skrive i stad at headeren din er nydelig...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  31. Kunne tenke meg en god kjøkkenkniv :) Mye gøyere å lage mat når man ikke må jobbe for å kutte en tomat...

    SvarSlett
  32. Henger meg på her og jeg:)
    Og planen min er og kjøpe en ny hårføner:)
    Eller.... kanskje putte gavekortet inn i en ny støvsuger, det TRENGS;)

    HA en fin kveld ♥

    SvarSlett
  33. Ein ny vannkoker hadde vore på sin plass, den me har har sett sine bedre dagar.
    Egentlig treng eg jo eit nytt strykejern, for det eg har rauk i går då eg skulle stryka bunadsskjortene, men eg må nok ut å få fatt på eit nytt i dag ;)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!