...

fredag 18. mai 2012

Draumesidene i Sanselig Jul!


 
Julestemning i mai? Vel, her har det snøva siste månaden fleire gongar, så det er vel ok med litt vinterstemningsbilder? :) Franciska Munch-Johansen tok kontakt med meg på førjulsvinteren i fjor, og ville at eg skulle sende inn nokre bilder ho hadde sett på bloggen min. Skrekkblanda fryd kan vel beskrive tida etter. Eg har ikkje den gutsen eg ser andre har her inne, er nok ganske kritisk til det eg sjølv gjer, og synes alltid alle andre tek bedre bilder, og har finare lay out. Men når eg fekk utkasta til sidene som blir Draumesidene sine i boka, vart eg både stolt og glad! Tenk så kjekt å få vere med i ei så flott bok!?

 



Viss du har lyst å lese meir om Sanselig Jul, kan du trykkje HER

Så er det berre å vente spent til hausten og bokslepp! :)
Tusen takk til Fraciska for sjansen, og ikkje minst for stor forståelse
når eg vart sjuk, og ikkje klarte å halde tidsfristane!
Dette har halde meg oppe, og fått meg til
å skjerpe meg i ei vond tid!

Fin fredag til alle!

Elin

NB! Bordet mitt som er laga av ei gammal dør på bilda,
er til salgs på Finn.no, du finn annonsa HER
Du finn bedre bilder av henne HER

 

17 kommentarer:

  1. Grattis! Herlige bilder du fikk med i boka. :) Så nylig i Sanselig Sommer. :) stor stas å ha bilder med i slike bøker, ja.

    SvarSlett
  2. Helt nydelige bilder av hjemmet ditt! Rålekkert! :) Gleder meg til boken kommer ut. Er så heldig å få være med jeg også.

    Ha en riktig så flott helg! :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Kjempegøy synes eg, du fortener verkeleg den plassen- du er jo så kreativ og flink å style:)
    Gleder meg til å sjå boka! Kjersti

    SvarSlett
  4. Å så gøy!! Flotte bilder (som vanlig fra deg) Gleder meg med deg♥

    SvarSlett
  5. Så utrolig flotte bildene var, igjen gratulere så masse og VEL FORTJENT! :)

    SvarSlett
  6. Herlige bilder!!
    Du er kjempeflink og en stor inspirasjonskilde ♥
    Gleder meg til boken, skal være med jeg og:)

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer. Jeg gleder meg til å se mer. Du må tro på deg selv, for som jeg har sagt tidligere er du en av de beste her inne!

    SvarSlett
  8. Gratulerer Elin:) Og nydelige bilder du får med i boka! Tro på deg selv, du er bare så ufattelig flink både med bilder og ord:)

    Fin helg til deg:)

    SvarSlett
  9. Ikke rart dine bilder er med i boken! Du har jo en fantastisk stil! Favoritt hos meg! :-)

    Ønsker deg en strålende helg! Kos deg!

    SvarSlett
  10. Du må vera snill med deg sjølv, Elin! Herlighet altså, du er jo så flink! Du tar nydelige bilete og styrer perfekt og la meg ikkje eingong begynne når det gjeld layout...

    Håper det gjekk greit med hempene dine, knaka godt i saumane i bunaden min på tampen av 17 mai - gjekk med ein del kake gitt :)

    Fredag, fredag, freeedaaag!

    Klem!

    SvarSlett
  11. Så kjekt og fint!

    Sjølvkritikk kan være ein god egenskap, men også ein fiende om den vert alt for sterk. Du må ha tru på talentet ditt, Elin!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  12. Fantastiske bilder fra et fantastisk hjem!!

    Dette fortjener du Elin!

    Største klemmen til deg <3

    SvarSlett
  13. Så utrolig nydelig...
    Herlig, lun julestemning, bare slik DU kan det :)
    STOLT skal du være!
    Jeg skal også være med i boken og gleder meg til utkastet er ferdig og ikke minst til å holde boken i hendene, med en varm kakao i koppen på bordet ;)
    Ha en fortsatt fin lørdag.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  14. Så utrolig nydelige bilder. Flotte sider- og sikkert en fantastisk bok fu får være med i også;) Stas!

    SvarSlett
  15. Fantastische bilder. Denen boken gleder jeg meg til, og det var nesten så jeg lengtet litt etter jul også hihi...

    Så gøy å være på noe sånt!!

    Klem Vivian

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!