...

tirsdag 29. mai 2012

Problematiske, svære dritt tv`ar...


Vanskeleg å få svære flatskjermar til å virke kledelege på veggen?
Det synes i alle fall eg? Men eg er glad i tv`en vår ;) Kjøpte to kraftige bildelister
hos Stranda Blomster. Har satt opp litt bilder (utklipte frå interiørmagasin forøvrig), litt TineK keramikk, ei sjablongtavle, eit nostalgisk fotoapparat + + +.
Synes at resultatet vart såder bra.

 




Og så er det enkelt å bytte ut tinga på listene viss ein blir lei.
Rammene er kjøpte hos Åhlens.

Eg hadde ei ynskjeliste for bursdagen min før i dag.
Eg gløymde noko av det viktigaste...



2 stk av Ikea`s Storsele stolar til hagestova.
Sånn i tilfelle nokon som er glad i meg er innom og les... ;)


Eg har som vanleg vore veldig snill og grei siste året.
Er det forresten berre julenissen som er oppteken av slikt?


Nyt kvelden der ute!


Elin

14 kommentarer:

  1. Hi,
    das was ich sehe, gefällt mir sehr gut. Bei der nächsten Renovierung des Wohnzimmer will es das GENAUSO haben! :-)
    Liebe Grüße
    Bianca

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Klart du har vore snill, eg trur ikkje du har "slemme-gener", Elin :) Krysser fingrane for at du får slike fine IKEA stolar!

    Klem!

    SvarSlett
  4. Nydelige ting du har på ønskelista di,rekner med du får masse fint til bursdagen din:)
    Tv en er ein utfordring,men må liksom ha det framme og,synest du hadde løyst det på ein veldig fin måte,likte så godt hyllene og benken tv står på:)
    Ikea stolane er knallfine:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  5. Dette vart no flott!!

    Har lyst til å blogge om mangt og mykje, men er visst stoppa opp litt..
    Nydeleg innover fjordane i desse dagar!
    Sommaren kjem nok igjen om litt :-)

    klem

    SvarSlett
  6. Ååå du har det bare så fint! Selv på tv veggen! Så smart å få noen bildelister på veggen og fine ting som står oppå! Jeg har ikke noe annet enn et selvlaget horn som jeg har laget av tape og lerkekvister. Du er en stor inspirasjon her inne!

    Fortsatt fin kveld!

    Klem Lene :)

    SvarSlett
  7. Enig - en stor tv er ikke akkurat vakker!! Men hos deg ble det flott nå!!!
    Vi har en egen tv-stue - så den plager meg ikke noe særlig!!!
    Jeg krysser fingrene for at dine bursdagsønsker går i oppfyllelse!! De stolene passer perfekt hos deg!!
    klemmer Heidi :)

    SvarSlett
  8. Du kunne jo spraymale tv-en hvit? ;)

    SvarSlett
  9. Smart med sånne lister synes jeg! Liker når man kan bytte "utstilling" med enkle grep.

    SvarSlett
  10. Det ble jo veldig fint! Jeg er veldig glad i brunt sammen med svart og hvitt :)
    Tv et ikke favortitt "møbelet" når det kommer til utseendet, nei. Her har vi bare tv i loftstua (+en "spille-tv" på et av soverommene), så jeg slipper "problemet nede i stua :)
    Du kan være godt fornøyd med de nye listene :)
    Får håpe du får noe av alt det fine på ønskelista!
    klem

    SvarSlett
  11. Veldig fint! Liker veldig god dine listene. Stol er på min ønske liste også! Kjempe kult!

    Ha en fin dag,
    Vicky

    SvarSlett
  12. Det var en fin måte og kamuflere den store, stygge, men akk så kjekke TV'n ja:)
    Kjempefint på listene!!

    Storsele stolene er såååå fine:)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  13. Hei på deg.
    ..kjekt å ha.., men ikke lite lett å få det til å se pent ut - men du klarer det med glans ;)))
    Så flott TV vegg!!!
    Håper noen som er glad i deg leser bloggen din - klart du har vært snill å grei ;))))
    Ha en glad ettermiddag!
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!