...

mandag 21. mai 2012

Formiddag på terrassen






Her er nokre bilder frå terrassen, og eit glimt av hagestova frå utsida. Har fått nokre henvendelsar om eg kan leggje ut bilder frå heile dette rommet. Også frå utsida. Det kan nok hende, seinare. Desse bilda tok eg imidlertid på grunn av ein henvendelse frå Lisette, som har ei utfordring på gang, om å vise sitt uterom. Her er fleire terrassar, pukk, plen, ur og bratte bakkar rundt huset (som eg brukar å seie; Uren Luren Himmelturen), men i dag vart det bilder frå terrassen utanfor kjøkkenet. Og dit har eg tenkt meg no, må ha ein dag i slow motion, og sjå om denne kroppen kan få skuldrane ned i normalnivå igjen. Det vart visst litt rikeleg med trim og div.prosjekt i tillegg til 17.mai feiring. Det passar veldig godt at sola endeleg har kome til Sunnmøre!


Nyt dagen der ute!


Elin


15 kommentarer:

  1. Så himla lekkert, og råtøft at snøtoppene speiler seg i vinduet! Kjekt med slike utfordringer som oser av inspirasjon. Uterommet skal jo helst være like koselig som rommene inne.. Takk for koselig kommentar hos meg:) Ha en fin ny uke, klem Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Stylig!!! Jeg liker alt!!
    Tusen takk for inspirasjon!
    Her må vi maler før vi pynte uteplassen vår.

    Vicky

    SvarSlett
  3. Så HERLIG!!
    Her så det riktig så koselig ut, jeg digger det nederste bildet med gjenskinn av fjelltoppene i vinduet.
    Du har en fantastisk fin beliggenhet/utsikt:)

    Nyt dagen!
    KLEM

    SvarSlett
  4. Fantastisk vakkert hos deg!!!
    For en herlig utsikt!!
    Lykke til!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder!!!
    Elsker det snødekte fjellet man skimter bak ♥
    For en vakker plass og sitte og kose seg på:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Du har så flott terasse, Elin! :) lekker! Får lyst å slenga meg ned i stolen ;) superstilig med dei majestetiske fjella som speglar seg i døra.

    Håpar skuldrane senka seg i løpet av dagen! Nyt sola ♥

    Lina

    SvarSlett
  7. Hei Elin, så superstas du deltar på utfordringen min. Og fytti katta så fint dere har det. Og bildet med bakgrunn snøtopper, speachless!!!

    SvarSlett
  8. Fantastisk vakkert! Dere bor flott til!

    SvarSlett
  9. Så herlig!!!
    Jätte fint och stylig.
    Hälsningar Beata

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Hey. :o)

    Så koselig det er ute hos deg da. Å så fin utsikt da. ;o)

    Klem klem Simone :o)))

    SvarSlett
  12. Herlig,herlig og herlig.Det er bare å nyte hvert sekund man kan i solen.Ha en fantastisk solrik dag.

    SvarSlett
  13. Alt du lagar og stylar blir berre så fantastisk flott! Tryllekunstnar med blikk, hender og kamera.
    Er på jakt etter glassdører til hagestue som kan opnast heilt opp. Det ser ut som du har sånne, litt trekkspelaktige dører... Kan du vere så snill og fortelje meg kvar du har fått tak i slike?

    Mvh Eva

    SvarSlett
  14. Hei Eva! Dørene er frå Litauen, vi kjøpte dei gjennom eit byggjefirma, som hadde bestilt dei til eit hus dei held på med, men så passa dei ikkje. Firmaet har avslutta drifta si no. Så eg kan desverre ikkje hjelpe deg! Lykke til i vidare leiting!

    Elin

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!