...

søndag 6. mai 2012

Bilder frå loftstova


Eit rom som er lite blogga om, men mykje brukt. Som nevnt i eit innlegg før, er dette lillebror sitt domene. Det medfører eit visst kaos, sjølv om lillebror seier at han har "kontroll". -eg kan ikkje rydde alt mamma, for eg TRENG det snart! :)

Men i ettermiddag, med snøvbyger i fjorden, sette vi vaksne i gang. Golvet skal målast snart, og det var på høg tid å fjerne kolonien med hybelkaninar. Og når eg først var i gang, vart det litt rundtsnuing og bytte av puter. Min bedre halvdel beheld arbeidslysta, og fortsette med senga eg sukka over i går. Idèen var god likevel, og eg er rett glad for at han tok over heile prosjektet. Avslappande rett og slett. Då kunne eg ta nokre bilder i staden for ;) 





Desse bilda vart tatt i kveld, og eg måtte ha stativ for å få dei lyse og skarpe nok. Har fått nokre spørsmål om stativbruk, og eg skal bli flinkare å bruke dette, fordi det avlastar veldig rygg og nakke. At kameraet er tungt er jo ein ting;  ein får også bedre bilder i dårleg lys, og det utvidar mogelegheitene til å "leike deg" med kameraet ditt. Så ja; eg anbefaler stativ og fjernkontroll for spesielt interesserte!

Må putte på litt tilleggsinformasjon; lillebror likte loftstova når han kom heim att i kveld, men gav meg beskjed om å fjerne "det lilla", for det er faktisk ein jentefarge...

 
Ynskjer alle ei fin fin veke!
Husk på Giveawayen min lengre nede her,
du kan melde deg på ved å trykkje HER!


Elin

8 kommentarer:

  1. Så koselig- herlig seng !
    God søndag kveld til deg ;)

    SvarSlett
  2. Superfint! Nydelige fargekombinasjoner!
    Det er så kos med skuvseng.
    Vi har en på yngste datter sitt rom. Den er fra gården min far vokste opp - ekstra kjekt med arvegods :)

    Ha en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja..og tusen takk for svaret ang stolene!! De står herved på ønskelisten!

    SvarSlett
  4. Så stilig "tavle" du hadde på veggen!

    Ynskjer deg ei fin veke!!!

    SvarSlett
  5. For eit herleg rom!!

    klem,klem og god natt :-)

    SvarSlett
  6. Du har det veldig lekkert rundt omkring i huset ditt, med din egen gammelt og nytt stil :)

    Spent på å se hva du har tenkt ut med fangsten fra fjøra. Sånn bortsett fra at jeg ser at det blir sengerelatert :)

    Vært dårlig med kommentering fra denne kanten lenge, men jeg er innom på regelmessige besøk, og prøver å overføre den gode følelsen i bildene dine til arbeidslyst og bloggelyst :)

    Håper uke 19 blir bra for deg!

    Klem fra Moccamamma :)

    SvarSlett
  7. Kjempefint der oppe,har du laget den sorte tavlen selv??
    ha en fin mandag..
    klemklem

    SvarSlett
  8. Sukk....
    Man kan sitte en halv evighet å se på bildene dine..
    Du er så dyktig...

    Ha en fin dag!
    Klem Iris

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!