...

onsdag 9. mai 2012

GiveAway! (og litt om plaster på såret etter tannlegebesøk...)


Eg har lagt to tannlegebesøk bak meg siste tre vekene. Eg måtte fixe to hol, og eg skal ikkje påstå at eg likar å vere hos tannlegen. Sjølv om han er verdas greiaste og flinkaste (har prøvd nokre andre) Men no har det seg slik at eg har tannlege på Stranda. Heimbygda til Grandiosa, og endå viktigare; Slettvoll. No har eg ikkje vore nokon av dei stadane i det siste, men derimot på Stranda Blomster. Flinke Hilde Wenge driv ein snopebutikk av dei sjeldne i sentrum. Eg er veldig glad i blomster, og elskar utstillinga utanfor sjølve butikken. Inne har ho ein god mix av blomster, pynteting og også møblar. Har prøvd å ta nokre bilder, håper eg har klart å formidle litt av atmosfæren!






Det er imidlertid ikkje over med dette! Snille Hilde vil gi bort to latte-koppar frå Green Gate til ein heldig vinnar! Hurra! Alt du må gjere er å leggje att eit livsteikn under dette innlegget. Fortel gjerne ei historie om Grandiosa, Slettvoll, Sunnmørske fjordar el.l. Men det er nok å leggje att navn og nr.




Eg trekkjer ein vinnar om kvelden 17.mai.

Kommentar 1 lodd
Følgjar 1 lodd
Dele på FB 1 lodd
Like Stranda Blomster  på FB 1 lodd

Ver snill å skrive kor mange lodd du tek!

Håper du er med?

Min andre Giveaway finn du HER!
Det er gode vinnarsjansar, det er veldig få som har meldt seg på?
Gåvekort på 500 kr hos kvitevareleverandør; det er det vel dei fleste som kunne trenge?

AVSLUTTA!
Lykke til!



Elin



44 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg prøver lykken, 2 lodd (kommentar og følger)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  2. Fin premie og butikk! Og du har fin blogg;)
    Tar 2 lodd (kommentar og følger) og krysser fingrane:)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så Gøy! To lodd til meg :)
    Vicky

    SvarSlett
  4. Denne må jeg bare være med på; jeg samler på akkurat disse lattekoppene :o) Ser at jeg gikk glipp av en flott butikk da vi stoppet på Stranda i fjor sommer, vet iallefall om den til neste gang! To lodd på meg (kommentar og følger).

    Ha en fin kveld :o)

    -mona-

    SvarSlett
  5. Hej! Det är alltid roligt att hitta ngn ny mysig blogg.
    Och så härliga muggar du har i din Give Away.. Som jag gärna vill vara med i. Så full pott, 4 lotter tack: Kommentar, följare, delat på fb, och gillar på fb (Marie L-m)
    Ha det så fint önskar Ragna Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Deltager gerne med 2 lodder (er også følger) men kan ikke bidrage med nogle gode historier desværre!

    Knus Helle

    SvarSlett
  7. I'm in!
    2 lodd, kommentar og følger;)

    Nydelige bilder hos deg som alltid;)

    KLEM

    SvarSlett
  8. Prøver lykken med et lite lodd :) Hihi :) Fine kopper, liker godt :)
    klem Nina :)
    nini_wim@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Slenger meg på med 2 lodd, kommentar + følger.
    Jeg har faktisk spist Grandiosa på Sunnmøre en gang :)

    SvarSlett
  10. Så flott,to lodd på meg:))
    Fine kveld til deg!

    SvarSlett
  11. Åhh Green Gate! ♥ fantastisk! Tar 4 lodd eg :) Nydeleg såg den butikken ut, skjønnar godt at du stakk innom der for å gløyma tannlegestolen ;)

    klem Lina

    SvarSlett
  12. Vil gjerne være med og tar 2 lodd, kommentar og følger. Så er det bare å krysse fingrene,

    SvarSlett
  13. Så flott butikk og fine lattekopper! Jeg trekker et lodd jeg:) God resterende uke til deg Elin:)

    SvarSlett
  14. Ja takk! 2 lodd på meg ;)))Ha en fin lillelørdag!! Mona.

    SvarSlett
  15. For en flott gave:) Jeg vil gjerne være med. Tar gjerne to lodd. Er i Molde på konferanse akkurat i dag, men det er kanskje ikke Sunnmøre.... Uansett, utrolig flott her:) Fin dag til deg. Vibeke

    SvarSlett
  16. Jeg tar to lodd (kommentar og følger) :) fin konkurranse!

    SvarSlett
  17. Hei. Jeg trekker 2 lodd, og prøver lykken. Liker Green Gate veldig godt. Liker også bloggen din. Hilsen Elin.
    elin.rydningen@lenvik.kommune.no

    SvarSlett
  18. 2 lodd på meg
    Hadde vært fint med noe nytt på mitt nye kjøkken;))
    Klem

    SvarSlett
  19. 2 lodd på meg!! Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  20. Jeg er gjerne med på 2 lodd :-D
    Og den butikken så helt fantastisk ut!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  21. Jeg tar 2 lodd :-) Digger Greengate... og skulle ønske denne butikken var i mitt nabolag :-)

    //Beate

    SvarSlett
  22. Hei Elin :)

    Eg er med - med 2 lodd.
    Har vore på butikken eit par gonger, og der er mykje fint!

    randi_falling@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Eg er med, 1 lodd. Flot blogg, herleg med nynorsk. KØyrde forbi Stranda i sommar, og forklarte ungane om Grandis. Kirsti

    SvarSlett
  24. Ble visst den store ta lodd-dagen i dag på meg :)
    Fine kopper får en aldri nok av, så jeg prøver lykken med to lodd.

    Og du, jeg klarer å spise en hel Grandis alene :) og er ikke flau over å si at jeg LIKER den godt :)
    Og de sunnmørske fjorder savner jeg hver dag!

    Stor klem til deg, Elin!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  25. Den ene fine vinnersjansen etter den andre :)Jeg tar to lodd, for kommentar og følger.

    Plaster på såret etter tannlegebesøk - jo, det kunne jeg også trengt. Har nylig gjort en tannoperasjon. Men, heldigvis for at det finnes tannleger, og bedøvelse og at det tross alt er korte minutter i et langt liv man sitter i den stolen...

    Moccamamma :)

    SvarSlett
  26. Jeg prøver meg med 1 lykkelodd :)

    kajsaskavhaug@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Holder det å fortelle at jeg har bodd i Volda? I et helt år! Faktisk. Og vært på Rotsethornet. Tenk det ;-)

    To lodd blir det på meg.

    :-)

    SvarSlett
  28. For en herlig butikk Hilde har skapt på Stranda. Jeg trekker to lodd og krysser fingrene :)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  29. Hei
    jeg prøver også lykken. Kjempefine kopper!
    jasunde@hotmail.no

    SvarSlett
  30. Hei hei!! Nydelige kaffekrus, og jeg lar meg friste til å ta 4 lykkelodd!!
    Jeg har også en give away gående om du har lyst å ta en kikk innom og melde deg på!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  31. De er så fine, og jeg blir gjerne med. 2 lodd

    Klem klem

    SvarSlett
  32. Prøver lykken med 2 lodd jeg :)
    Jeg burde vært sponset av grandiosa, for vi kjøper nemlig 40 i slenge,når det nærmer seg tomt i fryseren!
    Tirsdag er fast grandi-dag.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  33. Jeg er med:)
    4 lodd:)

    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  34. Hei hei

    Nydelig gave :)

    2 lodd til meg

    Klem bente

    SvarSlett
  35. 3 lodd håper jeg på...
    Liker FB til Stranda Blomster, og delt giveawayen til egen FB.
    Så romantisk skjønne kopper, og dekorasjonen på facebookbildet med vanda i...skjønn.....

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Jag er med! Trekker 1 lodd.

    SvarSlett
  37. Oioioi!
    Vakker premie..
    Jeg er med . 2 lodd ;-)

    SvarSlett
  38. hei, da vil jeg ha to lodd :)) P.s. det står en flott artikkel om dama på Stranda blomster i Åndalsnes avis på lørdag ;)
    gudlaug

    SvarSlett
  39. Blir gjerne med og tar ett lodd! :)

    SvarSlett
  40. Herlig Give Away som jeg gjerne blir med på!
    4 lodd till nord, klem Anna

    SvarSlett
  41. Eg tar to lodd eg :) Og så kan eg jo skryte av at eg nesten har vore på Stranda blomster ;) Men berre nesten, tida var ikkje på vår side då eg var på besøk i Sykkylven ;) Men neste gong vettu, neste gong...

    SvarSlett
  42. Heihei:)
    Jeg blir gjerne med i siste liten og prøver lykke med 2 lodd ♥

    SvarSlett
  43. 2 lodd på meg (dersom følgjar via bloglivin gjeld)
    Då er det berre til å kryssa fingrane for litt vinner lykke:)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!