...

tirsdag 15. mai 2012

Bygging av klesstativ til jenterommet






Då var det på høg tid med eit prosjekt, der eg ikkje anar kva eg driv på med. Frustrerande, men spennande :) Eg har brukt 5 kosteskaft, som er måla. I dag har eg prøvd å få festa dei saman, slik at tausa i huset får seg eit klesstativ. Det skulle vise seg å vere vanskeleg å stive av stativet nede. Har brukt bambuspinnar (man tager hva man haver...) og bora/limt inn nederst. Så får eg sjå kva som skjer når limen har herda... Ellers har skuffene under senga fått nye fargar, det går i svart og lyseblått. I tillegg skal det inn ein knallfarge, og eg ser av bladet som ligg der, at det meste passar ;) Held ein knapp på skarp rosa?

Skal ta FINE bilder når alt er ferdig,
håper at klesstativet er i bruk allereie i morgen?
Optimist er eg i alle fall!

Takk for alle besøk og kommentarar!



Husk på GIVEAWAYS HER og HER!
Frist 17.mai!


Elin

2 kommentarer:

  1. Du er så flink og energisk!!
    Blir spennende å se det ferdige resultatet!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. Skarp rosa!!!
    Eller en knall gul, frisk farge?!

    Digger forrige innlegget ditt!!!

    Har man først begynt med drivved er det vanskelig å komme seg tilbake til sitt gamle liv!!!

    Jeg skal dekorere bryllupsbord i sommer, i telt i strandkanten.. GJett om drivved blir en viktig medhjelper;-) GLEDER MEG!

    KLemmer

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!