...

onsdag 16. mai 2012

17.mai bord på kjøkkenet









Mormora mi hadde bursdag på 17.mai, så for meg var denne dagen som lita jente, like mykje bursdagsfeiring hos henne med gode kaker. Vi er så heldige at mamsen min har laga eiga 17.mai kake til oss i år, spesialbestilt frå lillebror. Han fann oppskrifta i eit ukeblad ;) Bordet er klart, og alle gleder seg til bløtkake med jordbær og blåbær på toppen!

Vi ynskjer alle ein flott nasjonaldag!
Vèrmeldingane er ikkje dei beste,
men vi skal rope hurra for det!


Elin & co

11 kommentarer:

  1. Hipp hurra og med ønsker om ei strålande 17 mai-feiring til deg og dine!!!!!

    Klem frå Mette ☺

    SvarSlett
  2. For en herlig og inspirerende blogg.
    Du skriver godt, men bildene dine er utrolig flotte og gir inspirasjon til en fersk interiørblogger.
    Jeg legger meg til som følger på bloggen din, håper du har lyst å følge min også!

    SvarSlett
  3. kor flinke du er ;)

    her er det kun serviettene som minner meg om 17 mai . men rekner meg at i løpe av kvelden er iallefall kaka på plass,
    bestilt fra resten av fam. jordbærkake med krem ;)

    ha ein fine dag i morgen, eg skal toge meg på ein fjelltur og resten av dagen kose meg hjemme...

    monikasmil
    ps.. har du formen og tiden til ein liten fototur, har så lyst å gå langs fjorden, der ein går ned med " foto Britt"
    ( veit du kvar eg meina ? )

    SvarSlett
  4. Fiiiint dekket!!
    LOVE it ♥

    Happy 17 mai - nyyyt dagen:)

    SvarSlett
  5. SÅ fint bord då, vennen!
    Her blir det litt enkelt tenker eg. Så blir vi aleine og då. Berre koser oss med vesla vi og så tek vi 17.mai litt på si i år;)

    Og 18. då har eg bursdag, viktigare det hihi:)

    Ønsker deg og dine ein strålande 17.mai!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. så lekkert du har gjort det!!
    ønsker deg og dine en flott feiring!

    klem

    SvarSlett
  7. Ha en super 17.mai! Vi får krysse fingre for ålreit vær...

    SvarSlett
  8. Så koselig, Elin:)))
    Kose dere masse i morgen:))

    KLEM

    SvarSlett
  9. Flott bord!

    Gratulerer med morgendagen!
    Håper det blir super feiring, uansett vær!

    :-)

    SvarSlett
  10. Så fint:) Gratulerer med dagen, hipp hurra!! :) Kos dere!

    SvarSlett
  11. nydlige bilder og bord :)

    gratulera med dagen,

    Vi har gavedryss med fine tinek premier på gang, og det kommer mer. Kom og bli med :)

    henriette

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!