...

mandag 30. april 2012

Drivved jakt




Eit mobilbilde frå dagens tur til drivvedsparadiset, ein liten tur nedanfor huset vårt.
Nokre superflinke folk er i gang med å rydde i alt rotet, og innimellom finns det mange skattar for lettare gale folk, slike som meg f.eks. No er det ikkje slik at mannen min automatisk ropar hurra når eg foreslår slikt, men han veit nok at eg blir veldig glad når han hjelper meg. Bevæpna med brekkjern og hammar, vart fangsten flott. Det skal bli både ny sengegavl og sofabord - trur eg. Time will show.

Eg har fått forespørslar om møblane eg har laga, og eg skulle gjerne laga meir. Men slik som eg har hatt det no med denne ryggen min, er det ikkje slikt eg kan drive med, desverre! Men eg kan tipse om denne nettsida : drivved.no. Masse flott inspirasjon, og kanskje får du lyst til å kjøpe noko der?


Så då vil fortsettelsen kome etter kvart. Sidan eg må ha hjelp til alt, veit eg ikkje kor fort det vil gå. Men vi er i alle fall i gang, både med "bygging" av seng og sengegavl ;)


God måndag!


Elin



7 kommentarer:

  1. Åå herlighet for en haug med skatter!
    Ikke rart du stuper oppi her (eller kanskje ikke du...men nestsjefen)

    Nyt dagen

    Jeg har fri - hurra

    Klem

    SvarSlett
  2. Slike dagar må nytast :-)
    Lykke til med nye prosjekt!


    klem

    SvarSlett
  3. Oj så spennende! Heldiggrisen! Gleder meg til å se resultatet! Ha en fiiin mandag!

    SvarSlett
  4. Det så ut til å være nok drivved til sengegavl og bord. Så gøy! Så fin patina.
    Åja, jeg kjente meg igjen i din beskrivelse når det gjelder interiør og klær:-) får mange kommentarer på det.
    Ha en fin mandag!
    Klem:-)

    SvarSlett
  5. Hei Elin,for et vakkert bilde.. Digger blåfargen i bildet.Så vanvittig vakkert Elin. Klem fra Karin

    SvarSlett
  6. Hei på deg. :o)

    Ja moro med drivved da. Her finner vi nok av gamle plank og materialer på låver osv, å med litt jernvitrol på så får det den perfekte drivvedlooken. ;o)))

    Klem Simone

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!