...

fredag 11. mai 2012

Vår og herleg fotosession!





















Blå pute, sykkel, svart oppbevaringskorg, lykt, duftolje og kvite
og svarte vasar frå butikken

Har kosa meg med eit lite oppdrag i dag, har tatt bilete av herlege ting du kan få kjøpt i butikken Bella Rosa i Stordal. Valgte å bruke stova mi, og sjølv om det er trist og grått ute, vart eg i ei herleg vårstemning av plommekvistane i blomst på bordet. Den skjønne sykkelen frå Early Rider er ein av mange solide leiker i treutførelse du finn hos Bella Rosa.  

No spørs det om eg klarer å levere tilbake tinga eg lånte med meg... Ikkje så enkelt, når dei ser så flotte ut på bordet mitt... Men viss eg kvittar meg med litt gamle møblar, så er det vel lov å kjøpe litt nytt? Angåande det; send meg ein mail på draumetausa@gmail.com, så sender eg bilder til dei som er interesserte. Sjå litt meir info. i innlegget under.


Minner igjen om GiveAway`s lengre nede både


(gåvekort på 500kr hos Whiteaway)

og

 HER

(to vakre GreenGate lattèkoppar i kvitt og blått)




Så gjenstår det å ynskje alle ei fiiin helg!


Elin



7 kommentarer:

  1. ååå Elin, her var det mange fine bilder samla! Så mye lekkert da:) Tilogmed sykkelen sklei godt inn, du er flink! Tinga dine blir nok solgt på null komma niks, selv bor jeg nok for langt unna og maskinisten sier at jeg ikke trenger noe mer nå..hahaha lissom.. Riktig god helg til deg, håper den blir bra på alle måter

    SvarSlett
  2. Så fint dette var! Ordentlig kreativ pynting. Jeg likte SÅ godt de rammene som henger der, lett henslengt på veggen. Utrolig dekorativt!

    SvarSlett
  3. Fiiiiint, Elin! Lys og herlig vårstemning -ikke i nærheten av det vi har her....
    Ønsker deg ei flott helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Å herlighet så mange nydelige bilder...Pperfekt å bruke stua de til fotoseansen ja ;)
    Herlige ting på bildene også!
    Nå må jeg melde meg på give awayene dine... dårlig med bloggrunde for tida, så får ikke tittet innom deg så ofte jeg ønsker. Men jeg er her altså ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Herlig inspirasjon!
    Forstår godt at det er vanskelig å levere det tilbake igjen ja.....;)
    Kan jo beholde noe...;)
    God helg!

    SvarSlett
  6. Fint! Jeg er så glad i hvitt, grått, svart og brunt - perfekt, altså :) Prøver å omsette bildene til litt arbeidslyst. Rydde, vaske og ommøblere....

    Ha ei fin-fin helg!

    Klem :)

    SvarSlett
  7. Sukker henført her eg står (lagar middag og surfar = multitasking). Fint, finare, finast!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!