...

tirsdag 22. mai 2012

Utfordring! Vis meg mønster, og gjerne TineK!

Eg har lenge tenkt på å lage ei utfordring til andre bloggarar her inne.
Men kva skulle eg ynskje å sjå hos andre? Etter ein del tenking har eg funne ut at eg ynskjer å sjå mønster! Og litt TineK inspirasjon  hadde vel ikkje skada? Du behøver ikkje ha ting frå kolleksjonen, kanskje har du laga noko på eiga hand inspirert av TineK? Her er mitt bidrag, bilda er tatt i dag på stova, med mine "nye"møblar :)



Skåler, fat, lampeskjerm TineK.
Lampefoten er heimelaga av ein lysestake
frå Kremmerhuset

Har du lyst å vere med? Eg velger ein vinnar 30.juni.
Veit ikkje heilt kva som blir premien enno, men noko frå TineK hadde jo vore på sin plass?

Oppdatert : Nydeleg Tine K teppe frå Ølen Møbel
til ein heldig vinnar! Les om det HER!

Håper at nokon tek seg tid til å lage eit innlegg og vere med!


23 kommentarer:

  1. Så fin utfordring!! Jeg blir med på den, en premie fra Tine K frister veldig :) Kommer med et innlegg før helgen tenker jeg, har noen tanker allerede ;) PS: Så fint hos deg, jeg kjenner en ro når jeg ser på disse bildene! De stolputene kjøpte jeg forresten i går :) Klemmer

    SvarSlett
  2. Hmmm...har ikke mye mønster her i huset men så kom jeg på flisene mine:) De duger vel?...så gøy Elin!

    Nydelige bilder fra ditt vakre hjem og såååå kult med de mørke klappstolene!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder fra din vakre stue, Elin !! Elsker putene dine :))

    Fortsatt fin uke! Nå er det vel go'vær hos deg også ?

    KLEM KLEM

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder!!
    Og fantastiske ting fra TineK ♥
    Denne må jeg jo henge meg på, snart:)

    HA en fin fin dag:)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder,blitt så fint hos deg.Hvor har du fått tak i den chevron puten??
    Har vel noe mønster her:)
    ha en kos dag
    klemklem

    SvarSlett
  6. Så kjempekjekk utfordring,skal jammen meg henge på eg og:)glede meg til å lage et bidrag!
    Så nydelige bilder fra den flotte stova di,du har det såå fint:)
    Her skal dagen nytes ute,herligt med dette flotte været:)
    Finaste dag til deg!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  7. Kjempespennende :9 skal se om jeg får til ett innlegg jeg og. Elsker Tinek jeg og :)
    Nydelige bilder som alltid hos deg :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Du Elin, jeg må bare spørre: Vil du kun ha ett innlegg per pers, eller kan man linke opp flere innlegg i denne utfordringen? :) Helt greit hvis du bare vil ha ett altså ;) Klemmer

    SvarSlett
  9. Hei Elin, får nok hive meg på etter hvert;)

    SvarSlett
  10. Hei, kjempegøy med utfordringar!
    Må liksom tenka litt då og vera kreativ :) Riktig god pinse til deg og dine. Klem Kjersti

    SvarSlett
  11. Hei igjen Elin! Tusen takk for koselig kommentar på innlegget mitt. Koselig at du vil følgje meg :) Klem

    SvarSlett
  12. Hei på deg!
    Så fin utfordring da - jeg slenger meg med! :) Ønsker deg en fin fin torsdag, snart helg igjen!

    Stor klem Jorid

    SvarSlett
  13. Hei Elin,
    Kejmpe fin utfordring du kommer med, midt i blinken for en nyfrelst Tine K fan!:)
    Glad jeg oppdaget den fine bloggen din. Kommer med mitt første bidrag og legger meg selvsagt som følger av den inspirerende bloggen din.

    Klem Monica.

    SvarSlett
  14. hEI eLIN, jeg vil være med. Jeg liker TineK mønster men har ikke ting fra de. Men mønster her jeg fra andre. Kan jeg delta med de?

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  15. Utfordringa er vis meg mønster/eller TineK. Valgfritt! Slik kan vel dei fleste delta? ;)

    e

    SvarSlett
  16. Nå har jeg meldt meg på med noen herlige sort/hvite striper! ;)

    Krysser fingrene her, for striper eller keramikk fra TINE K står høyt på ønskelisten! ;)

    Klem

    SvarSlett
  17. Hei, Ja - dette er jo drømmekonkurransen! Jeg blir med! Ønsker deg fin helg! sommerklem Siv:-)

    SvarSlett
  18. Takk for tips!!!
    Jeg er med!!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  19. Endelig fikk jeg tatt bilde :)
    tine k er en favoritt her i huset også!

    SvarSlett
  20. Hurra jeg nådde utfordringen din ;)
    Ønsker deg en fin helg...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  21. Hei og hopp..sender en mld her også jeg, sånn for å være på den sikre siden..hihi !! Har et bidrag jeg gjerne skulle hatt med, men linken er lukket..er det forsent??

    Klem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!