...

mandag 14. mai 2012

Forelskelse oppstått! Mitt nydelege, nye møbel gir meg hjertebank!

 
 



Lyslenkje frå Åhlens

Tett før eg må gå inn på facebook, og merke av for "It`s complicated" i personlege opplysningar... Eg er forelska, rett og slett. Eg har ynskja meg slike drivvedsstubbar LENGE, og difor HYLTE eg når vi fann eit svært tre nede ved fjorden sist veke. Med AKKURAT rett patina! Men så var det dette med motorsaging og bæring, noko eg ikkje driv med for tida. Så då var det han der som eg bor saman med som måtte til pers igjen... ;)

Eg er den kjempeheldige eigaren av ikkje
mindre enn 4 slike herlegheiter!


Og ikkje minst; DET ER GRATIS, DET ER GRATIS!


Elin

20 kommentarer:

  1. Så herlig da! dei var kjempekule,
    Nyt forelskelsen;-)

    Malin

    SvarSlett
  2. Heldig grisen Du da!! Å ikke minst gratis c",)

    jeg har 3 stubbar i kjellern som venter på litt omsorg, en dag...

    Klem Anna

    SvarSlett
  3. Herlig!!! Så vakker stubbe!!!
    Mannen min er ute å leker med motorsaga nå... men det er ikke stubber til meg han lager...
    Det skal bli ved, til vinteren...
    Gratis kos det også ;-)
    Klem fra Julie

    SvarSlett
  4. Så heldig du er!
    Nyt lykkerusen, det er ein deilig følelse :)
    Klem frå Anita, www.draumehjerte.blogspot.com :)

    SvarSlett
  5. De er så fine!!
    Og gratis LIKER vi:)
    Kanskje jeg skal se om jeg ikke finner noen slike et sted... ;)

    Ha en fin fin kveld, flott blogg du har!!

    SvarSlett
  6. Heldige du ! Skjønner godt du er forelsket, dei var lekre ! :)

    Så kjekt med en mann er hjelpsom når man ikkje for gjort slike ting selv.

    Ønsker deg en nydelig uke og fortsett med den gode jobben du gjør med bloggen din. Det er alltid like kjekt og vere på besøk :)

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Ååå, nå ble jeg kjempemisunnelig! Heldige du, denne var utrolig fin. Og så lekre bilder da gitt:) Ha en fin mandag med de nye stubbene dine. Smil og klem:)

    SvarSlett
  9. Hei kjære Elin!

    Så koselig kommentar fra deg! Jeg er her jeg! Selv om det ikke ser slik ut :) Har bare hatt masse å gjøre om dagene og ukene flyr! Du ser hva jeg har drivet på med i innlegget jeg har skrevet :)

    For en nydelig stubbe! Perfekt rustikk! Jeg har jo 4 stubber utenfor som bare står der. Får aldri kommet igang med dem. Er jo motorsagen som tar tid da jeg ikke heller driver med slikt :) Håper på de kommer inn til jul iallefall :)

    Din var iallefall superlekker! Og slik lysslynge har jeg vært på jakt etter!

    Så masse fine innlegg under her! Du er bare helt rå! Ser jeg har gått glipp av en del.

    Ha en strålende dag! :)

    SvarSlett
  10. NYDELEGE!!!!☺☺☺

    Lyslenka-er den ny? Var inn på Åhlens si nettside men fann det ikkje...

    Klem M♥

    SvarSlett
  11. Heldig deg! Så fine de var. Er på jakt selv, men foreløpig har det kun dukket opp en som var måttspist...haha:)

    SvarSlett
  12. kära elin.

    dina fina ord gjorde
    mig alldeles rörd.
    tusen tusen tack.

    jag hoppas innerligt
    att du fortsätter
    att känna dig bättre.

    en stor kram till dig.

    (och stubben var fantastisk.
    skulle gärna ha ett par stycken
    här hos mig med :)

    SvarSlett
  13. Takk for svar!☺
    Håper dei har den i Bergen på fredag☺ Ellers må eg fri til min søster i Bodø og håpe dei har den der☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  14. Takk for svar!☺
    Håper dei har den i Bergen på fredag☺ Ellers må eg fri til min søster i Bodø og håpe dei har den der☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  15. Hurra! :)
    Kjempefiiin!

    Takk for fine ord, Elin :)

    SvarSlett
  16. Fullstendig forståelig Elin!! Helt nydelig var den:-) Så deilige bilder du viser . Ønsker deg og dine en fin fin 17mai feiring. HEr reiser hele bøtteballeten til Trøndelag i morgen for 17mai reiring og dåp til lille niese Mia på søndag! Klem fra Karlotte.

    SvarSlett
  17. Helt utrolig nydelig vakker! :-) Perfekt patina!! Gratulerer så mye! :-)

    SvarSlett
  18. Ein slik ein har eg og! Snille Silje som fiksa det, men eg veit liksom ikkje heilt kvar eg skal gjera av den enno :)

    SvarSlett
  19. Utruleg lekkert, Elin! :) Du er så søt ♥ Snakk om interiør-entusiast! ;) Godt du har ein sterk og hjelpsom mann :) hihi

    Var så nydeleg med den lyslenka saman med den slitte patinaen. Vakkert rett og slett!

    klem frå Lina

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!