...

onsdag 9. mai 2012

Lyst å vinne stol med pall frå Slettvoll?



Skulle ynskje at eg hadde nokre gode "kvilestolar" på terrassen. Vi har to korgstolar i hagestova som eg kjøpte for fem år sidan på Bohus. Men dei er vonde å sitje i, og eg klarer ikkje å bruke dei slik som ryggen min er no. Eg saknar å sitje i hagestova og drøyme meg vekk! Får be min bedre halvdel om å bere ut innestolane ;) Stolen på bildet under er frå Slettvoll, og eg hadde GJERNE plassert nokre slike ute her!


Dersom du også drøymer om Slettvollmøblar, kan du gå inn HER hos Lantliv, og vere med i ei trekning om ein Dorian Maxi, ein herleg kosestol med pall. Verd eit forsøk?


Eg har i alle fall prøvd lykka; ein kan faktisk ha flaks innimellom?


 
Kjem tilbake seinare i dag med meir kjekt frå
heimbygda til Slettvoll, Stranda ;)


Elin

3 kommentarer:

  1. Ja! Tusen takk for at du deler :)

    Lykke til til deg,
    Vicky

    SvarSlett
  2. Klart jeg ønsker meg et par slike kopper, passer jo perfekt her hos meg:)

    Min historie om Sunnmørske fjell, slutt før den starta, jeg stod igjen i dalbotnen da alle de andre kom seg ut på tur. Jeg reiste til Hellesylt for å hente ei som kom en mnd. (JA, en mnd.) for sent til bussen, sommerruta var slutta å gå.

    Da blir det to lodd på meg, Elin, er jo følger også:)

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Takk for tips! Her skal jeg trekke noen lykkelodd:)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!