...

søndag 20. mai 2012

Kjøkkenbilder - My kitchen






Kjøkkenbilder. Mynte og salvie på kjøkkenbenken, elskar slike planter! Blir i godt humør av desse grøne innslaga som luktar og smakar så godt! Har sett to av stubbane mine ved kjøkkenbordet, eg likar dei over alt :) Har fått spørsmål om korleis ein finn slike? Mitt råd må bli å oppsøkje strendene rundt omkring, og håpe på at eit stort tre har drevet i land. Så må ein ha med sag, helst motorsag på slike dimensjonar, og lage til passande stubbar. Dei er tunge, så ein bilveg tett ved er nok ein fordel. Akkurat no står mine 4 ute i sola og tørkar. Dei har fukt i midten, så det vil nok gå litt tid før dei blir heilt tørre.

Lykta frå Bella Rosa kom aldri til butikken igjen, eg synes ho er så fin, at eg valgte å kjøpe henne. Denne flyttar også rundt om i huset i løpet av veka. Like fin på stova som kjøkkenet, og på kveldstid lyser ho lunt på hagestova. Eg har også kjøpt meg skilt til kjøkkenvifta, "Five star kitchen", frå Herlighet. DET må ein vel kalle ein overdrivelse! Vi er god på å lage laksegryte, og heimelaga pizza ;) Men Hellstrøm bør ikkje kome hit, for å seie det slik. Nye stripa puter på Tolixane frå Åhlens.

Eg har måtte kapitulere i dag,
nakken gjekk ut i streik, og då er eg hjelpelaus.
Men i morgen er ein ny dag! Og eg velger alltid å tru
at ting blir bedre - fort! :)


Elin

16 kommentarer:

  1. Ljuvligt fint i köket!! Gillar bilderna så mycket! Vill också ha de randiga muggarna. Är de Tine K?

    Hoppas att din nacke mår bättre imorgon.

    Kram Camilla

    SvarSlett
  2. Oj,,,,,,,,,,så superfräscht :)
    colla bilder med....
    hoppas din nacke snart e bra :)
    å missa nu inte....

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter..
    94fina bloggar med.....
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  3. For en nyyydelig blogg du har! Hvordan du kan ha unngått å havne i bloggrollen min før nå, kan jeg ikke fatte.. Jeg "fant" deg ikke før i dag! hihi.. Håper du har en strålende kveld og gleder meg til å følge deg videre. Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder, som vanlig! Krysser fingre for at nakken blir bedre:)

    SvarSlett
  5. Så kjekkt å sjå ditt nydelige kjøkken:)
    Ønske deg ein fine kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Laksegryte Høyres deilig ut, Elin. Har du lagt ut oppskrifta?

    SvarSlett
  7. Flotte bilder av et nydelig kjøkken! Jeg blir så inspirert!!

    Klem

    SvarSlett
  8. Hej fina Elin!

    Åhhh vilka underbara bilder!!!

    Stor kram vännen <3
    Mia

    SvarSlett
  9. Hei hei. ;o)


    Lekkert hos deg assa. Liker kjøket ditt.

    Ha en super uke.

    Klem Simone :o)))

    SvarSlett
  10. Ser at vi har flere av de samme tingene på kjøkkenbenken; Tine K, By Nord og krydderplanter :) Håper nakken din er bedre!! Klemmer

    SvarSlett
  11. Sykt kul stubbe! Syyyyykt kul!!!
    Veldig fint hjemme hos deg, veldig helhetlig stil. Legger meg til som følger, og legger deg i bloggrullen min, jeg :)

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  14. I love all the white in the kitchen.

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!