...

onsdag 30. mai 2012

"Heimelaga" norsk/marokkansk bord


Heimelaga... Vel, i alle fall sett saman av gjenbrukt, norsk bord, og eit flott fat frå Stranda blomster. Ikkje så smæshing som TineK sitt, men passa fint inn i min noko blanda stil. Ein stil som stadig forandrar seg.







Ja slik gjekk det med klokkebordet mitt, forståeleg for dei som har lest bloggen min lenge :)
Bordet var tidlegare kvitt, med svart "talskive" på toppen. Men no er det altså blitt svart.
Klappstolane eg har sett ved bordet, skulle kastast. Etter ein omgang med pussepapir og pensel, vart dei stasmøblar. Gode å sitje på også!

Tusen takk for alle fine ord de legg att under innlegga mine! Eg prøver å gjenbesøkje alle!
Og velkommen til alle nye følgjarar! Det er så kjekt kvar gong eit nytt fjes dukkar opp!

Minner om utfordringa mi, Vis meg mønster.
Du finn innlegget HER!


Elin

18 kommentarer:

  1. Kjempe stilig bord!

    Fin onsdagskveld til deg :)

    SvarSlett
  2. Du er kreativ og flink, Elin!

    SvarSlett
  3. Kjempefint det bordet ditt....
    klemklem

    SvarSlett
  4. Så utrolig fin stil du har! Og det bordet....helt fantastisk! For en god idé...og med den stubben til...åh, så fint! Digger virkelig bloggen din, så nå havner du på blogglista mi! Mvh Bente

    SvarSlett
  5. Wow, for et fint bord!! Kjempestilig :)
    Håper du har lyst til å delta i utfordringa mi som jeg har gående nå :)
    Fin kveld videre til deg...
    Klem Camilla

    SvarSlett
  6. Utolig flink du er til å svinge malerkosten!!! Skulle ønske jeg hadde et litt mer tiltak til det! Du viser mange inspirerende bilder! Håper det er bra med deg!!?
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  7. Såååå lekkert!!! Du er bare superkreativ; det bordet er vel like bra som noe Tine K.-bord?!

    Veldig flink til å style er du også! Herlige inspirerende bilder!

    :-)

    SvarSlett
  8. Stilig bord! Og det berre bugnar over av masse flotte interiør bilder hos deg. Du er superflink:-)

    SvarSlett
  9. Vakkert bordet ble :)
    Fint du har det :)

    - ingrid -

    SvarSlett
  10. Flott bord du har laget:)
    Åhh nå må jeg ut å finne tømmerstokk sånn at jeg kan få meg en stubbe jeg og.... Me like!

    Ønsker deg en flott tja sier torsdag jeg for det er jammen ikke lenge til;))

    SvarSlett
  11. Kanonlekkert! Den som hadde hatt ein brøkdel av din oppfinnsomhet, kreativitet og skaparkraft! Flinkaste Elin ♥

    Ønskjer deg ei fortsatt fin veke :)

    klem Lina

    SvarSlett
  12. Synes bordet ble knalltøft jeg:):) Send gjerne over litt kreativitet :-D
    Ha en herlig torsdag.
    Klem fra Anine:)

    SvarSlett
  13. Kor fint det ble nå da. Passet fint ilag med det andre!!

    SvarSlett
  14. Superduperlekkert! Du er flink, og viser så fiiine bilder:) I dag er endelig skolen over for min del, og ferien er i gang. Så nå skal interiørprosjekter i ilden, så jeg får finni på noe lurt til utfordringen din ;) Klem

    SvarSlett
  15. så kjempe fint bordet ble Elin, du er super flink og kreativ!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!