...

lørdag 19. mai 2012

På kjøkkenbenken




Herleg laurdag igjen! Her skal kjellaren ferdigryddast, og så skal terrassen fyllast opp med krukker og hagemøblar. Langtidsvarslet er kjempefint, med lovnader om temperaturar rundt 20 grader. Og gjett om vi skal vere klare til å NYTE flotte dagar ute! Det kjem fleire bilder frå kjøkkenet i morgen trur eg? Viss då ikkje alle er drittlei heile kjøkkenet... Då skal eg la vere! :)

Tusen takk for alle fine ord om bilda til boka!
Ha ein fin fin dag der ute!


Elin



5 kommentarer:

  1. <helige bilder, både her og til boka!!! Du er så flink!

    Håper 17.mai var fin og helga like så.

    Klem!

    SvarSlett
  2. Så fint kök!! Kul med inspiration! Kram!

    SvarSlett
  3. Så herleg med godværet vi har fått!
    Vonar du har fått unna det du har tenkt..
    Endeleg har eg fått tørka kle ute!

    Flotte kjøkken bilde og SÅ kjekt at du kjem i bok!!!!

    God helg klem :-)

    SvarSlett
  4. PS: ho visste nok om deg frå før, men eg tipsa henne om deg ;-)

    SvarSlett
  5. Eg for min del kan overhodet ikkje få for mange bileter av kjøkkenet ditt - kom nett på at du burde ha samarbeid med Drømmekjøkken ;)

    Eg var på champagne lunsj i går - som utvikla seg til ein helaftens ;) Men i overraskande god form i dag! Sov leeeenge og vel, trur eg må ha fått fylt søvnlageret mitt denne helga.

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!