...

onsdag 10. oktober 2012

Visualisering av ein draum

 
 
 
Eg har drøymt eitt eller anna i natt. Eg huskar ikkje kva.
Det er stemninga som sitt igjen. Eg og Marianne snakka
om det å vere kreativ i fotografering i går. Eg trur nok
draumen hadde sitt utspring i den samtalen? Det er nok
fleire som kjenner seg igjen. Vage fornemmelsar av eitt
eller anna. Eg tillet meg å dele resultatet med lesarane mine
i dag. Ikkje interiør, men stemning.
 
 
 


 



 
 
Kjekt å ta slike bilder! Er sliten i utgangspunktet,
men når eg ser livet gjennom linsa, er det akkurat som
om verda ropar på meg... Ikkje sitt der og ver redd,
tør å ta sjansar!
 
Ikkje gløym draumane dine!
 
 
Elin
 
 


15 kommentarer:

  1. Ååå så nydelige stemningsbilder,du får så fine utrykk gjennom bildene dine:):)fineste jenta:)
    Ein fin dag til deg !
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så nyyydelig det bildet ovenfra <3

    SvarSlett
  3. Nyyyydelege bileter av vakre tausa di! Håper eg får låne ho ein dag;) Klem!

    SvarSlett
  4. SÅ YNDIG og SÅ SMUK hun er!
    Pragtfulde billeder.:-)

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder, og en skjønn jente du har Elin ♥

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder - nydelige ord.
    Kjenner meg igjen :)

    //Beate

    SvarSlett
  7. Fantastiske bilder og søt jente )

    SvarSlett
  8. Fantastisk både bilder og ord og virkelig er det slik ;)
    Nyt oktober Elin ;)
    Klemmer

    SvarSlett
  9. nydelige bilder av en vakker jente!!

    klem

    SvarSlett
  10. Hei på deg.
    Nydelige bilder av en vakker og flott jente!!
    Ønsker deg en riktig fin kveld ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  11. Det er viktig å drøyme ...
    Og ikkje minst gjere noko med dei ;-)
    Nydelig stemning!

    Takk at du deler!
    Natta klem

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder!

    Nå skal jeg fortelle noe jeg ikke har sagt til noen før...

    Jeg elsker å reise. Har reist mye både privat og gjennom jobb. De siste årene har jeg ikke klart å jobbe og heller ikke orket å reise noe særlig privat. Vet du hva jeg gleder meg til da? Jo, til å sove og oppleve ting og reise i drømmene mine. Høres kanskje ganske banalt ut, men har vært et lite halmstrå som har gitt meg glede. Så derfor, ja...drømmer er viktige på mange måter. De kan gi gnist, inspirasjon, refleksjon og å være med på å gjøre livet litt bedre...

    Klæm Siw

    SvarSlett
  13. Takk, akkurat hva jeg trengte høre i dag, en svært vanskelig dag!
    Utrolig nyyyydelige bilder av en veldig vakker jente :)
    Du er utrolig dyktig!

    Klemmer

    SvarSlett
  14. Så nydelige bilder og ord, Elin. Dette er du flink til, sammen skaper de en nydelig stemning:)

    SvarSlett
  15. Noe så vakkert! Du har fanget et øyeblikk av god stemning! Nei, vi må ikke glemme drømmene våre. Det er godt å ha en "gulrot" eller to foran seg. Så kan man strekke seg etter noe nytt til stadighet. Disse bildene kan du være skikkelig stolt av. Gode dager ønskes deg i høsten.

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!