...

mandag 15. oktober 2012

Kjøkken november 2011 og oktober 2012

 
 
 
 





 
Så var boka endeleg i hus! Sanselig Jul av Franciska M. Johansen. Veldig rart å bla utover, og så finne 4 sider med MINE bilder! :) Boka er å finne i utsalg landet over, du finn ei oversikt HER!
 
Eitt av bilda i boka, er av stabelen min av puter og pledd i fjor før jul. Eg har sett Tolix-skammelen på same staden i år, det er for varmt å ha ein stol inntil peisen. Difor supergreit med litt lagerplass!
 
Eg fekk akkurat mail om at nok ei reportasje frå huset her er solgt.
Må innrømme at eg synes alt dette som skjer er ganske surrealistisk? Hadde aldri trudd at det skulle bli slike resultat av den vesle bloggen min. Men kjenner at eg har veldig godt av at det skjer ting. Kan bli litt kjedeleg å vere meg innimellom. Siste veka har høgre handa mi vore i streik. Tok sjansen på å lage dette innlegget, håper at betennelsen roar seg utover veka, sånn at eg kan ta bilder og blogge igjen.
 
Trakk GiveAwayen i formiddag, vinnarane
finn du i innlegget under!
 
 
Alt godt til alle der ute!
Eg håper at eg snart er i bloggeform igjen!
 
 
 
Elin
 
 


13 kommentarer:

  1. Må være en spesiell følelse å se hjememt sitt på trykk i en bok.

    Ønsker deg all mulig god bedring.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Flotte bilder Elin...og hyggeligt både for dig og os andre at se dit smukke hjem i bøger og blade.
    Det fortjener du.:-)
    Glæder mig til det næste Vakre Hjem hvor du jo også er med i..:-)
    God bedring med højrearmen din..jeg synes ikke min egen arm er blevet meget bedre efter operation og gjenoptrening.:-(
    Det skal jeg fortsætte med i mange måneder endnu.

    Rigtig trist vær her i dag, regner og blåser.

    Stor klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  3. Fine bilder, fine frøken!! så gøy å være med i boken! Gleder meg til å se :-)

    SvarSlett
  4. Håper formen din blir bedre, sånn at me vert bortskjemte med flotte og inspirerande innlegg frå det fine huset ditt.Herlige bilder all over : ) stå på !

    SvarSlett
  5. Snygga kuddor och boken vill jag haaaa...
    Kram Eva

    SvarSlett
  6. For en nydelig billedserie Elin:) Tenker at det at du får være med både i bilder og bøker er vel fortjent, hjemmet ditt og ikke minst bildene dine, er bare vakre:)

    God bedring med armen, varm klem fra meg:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med bidraget til boka, denne står høgt på ønskelista mi! Må vere kjekt å få egne bilder på trykk :)

    SvarSlett
  8. Så stas Elin!
    Grattis med både det ene og det andre! :) :)

    Du har det superfint!

    SvarSlett
  9. Gratulerer!!! :) du er kjempe flink!
    Klems Diana

    SvarSlett
  10. Så gøy med reportasjene!! Skjønner godt de vil vise hjemmet ditt!! Bildene inspirerer masse!!! Du må kringkastet hvilket blad det kommer i! Jeg er veldig klar for å se hjemmet i sin helhet og bli enda mer inspirert!! Du er skikkelig flink. (skulle ønske jeg kunne noen av triksene dine :-)))) god bedring med betennelsen! Ønsker deg alt dt beste!
    Klem Kari

    SvarSlett
  11. Da gleder jeg meg til å motta Sanselig jul, og nyte bildene fra hjemmet ditt! Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  12. Så gøy at det kommer bilder av hjemmet ditt på glanset papir! Vet du hvilke blad det er? Må jo få med meg det, når det er "kjentfolk" på trykk :)
    Håper du blir bedre snart, Elin!
    Klem fra
    Lise

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!