...

søndag 28. oktober 2012

Kanelknutar, kakao og kjøkkenkos

 
 
 
 



 
 


 
Slik har delar av vår søndag vore. Med eit gnistrande vinterlandskap i fjorden og mange minusgrader på utsida, var det veldig godt med kanelknutar og varm kakao på kjøkkenet. Eg fekk spørsmål i går om kvifor eg lot borna vere på bilder i eit magasin, når eg nesten aldri har dei med i blogginnlegg. Eg har ikkje noko godt svar. Eg les fleire bloggar som handlar både om familiar og interiør. Men som eg har sagt før; eg bloggar om huset, ikkje heimen min. Det at eg sjølv kjem med meiningar og kjensler innimellom, er noko anna enn at eg fortel om livet til familien ellers.
 
Men ungane stiller meir enn gjerne opp på bilder!
Beste modellane eg veit om ;)
 
Ynskjer alle ei fin ferd mot november!
 
 
Elin
 
 
 


11 kommentarer:

  1. Ååå det såg godt ut og så koselige bilder:)koste meg med reportasjen fra heimen din,så nydelig hus du har og så den utsikten då,gratulerer så masse med ein flott repotasje:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ser ut som om dere har hatt en skikkelig koselig og deilig avslappende søndag, det er deilig :)

    Fortsatt god søndag :)

    SvarSlett
  3. Flottaste modellane som finst!

    Og valga dine er det du som står for.. Fattar ikkje at folk bryr seg..
    Fekk fole lyst på kakao no, og det er din "feil"! ;-)

    Stor søndagsklem

    SvarSlett
  4. Underbara foton, Elin!
    Och dina barn är ljuvliga ♥

    Kram
    Mia

    SvarSlett
  5. Så ut som en herlig søndag med gjærbakst, kakao og glimt av sol :)

    Gleder meg til å kjøpe bladet og kose meg med det i ledige stunder.

    Jeg tenker at man kan velge som man vil, og at man ikke nødvendigvis trenger å gi noe godt svar på hvorfor man valgte slik eller sånn. Men, jeg tenker at en blogg er veldig dynamisk, levende og søkbar, mens et magasin er mer statisk, og selv om vi i dag er vant til at tekster i magasin er knyttet opp mot nettadresser, så leser jeg blader med litt annen, og kanskje mer overfladisk innfallsvinkel enn en blogg med mulighet for å følge personen/hjemmet over tid og skape en slags kontakt. Altså, jeg tenker at eksponering i et blad er mer flyktig enn i en blogg. Men mycket vel, jag kann ha fel...
    Det er uansett ditt liv og dine barn, og jeg tror sikkert du tar valg som passer deg og dine helt perfekt :)

    Blir inspirert til å bli flinkere med håroppsetting på jenta mi, når jeg ser de fine bildene dine :)

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  6. Herlig det:)
    Her har det og vært bolle- og kakaokos i dag ♥ Og nå venter vi på snøen:)

    SvarSlett
  7. Å, for en stemning! Fikk lyst å hive meg ned på gulvet med de ;) du er heldig som har så flotte og snille modeller! Og ikke minst et nydelig hjem ;)

    SvarSlett
  8. Dine barn er så vakre..godt at de stiller frivillig op som modeller..:-)
    Jeg glæder mig til Onsdag for da kommer Vakre Hjem i butikkene her i Danmark..:-)

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!