...

torsdag 25. oktober 2012

Ny inspirasjon i kontorhjørnet!

 
 
 






 
Det var på tide med ny inspirasjon på veggane i kontorhjørnet. Det er ei blanding av eigne bilder, utklipp frå div. magasin, og ting eg har funne på nettet. Synes det er ekstra kjekt å printe ut eigne ting! Eg kava med lyset i dag, her er nesten snøstorm ute, og heilt grått. Lite lys å utnytte sjølv på formiddagen. Det går mot den tida no. Så på desse bilda har eg brukt stativ og utløysar. Får spørsmål om fotoutstyr. Eg har eit Canon 7D kamera, og bruker to objektiv, eit Sigma 18-200mm, og eit Canon 50mm (1,4) Draumesidene er nok kjent for oversiktsbilder inne i huset. Då må eg som oftast bruke Sigmaobjektivet. Alle nærbilder er tatt med 50mm.
 
Må også få takke for plass i inspirasjonsgalleriet til NIB!
Viss du vil sjå bilda kan du trykke HER!
 
Så må eg nevne at eg har fått mange fine helsingar av lesarar som abbonerer på Vakre Hjem&Interiør. Bladet er i butikkhyllene i morgen, og eg er kjempespent på å få sjå den ferdige reportasja frå huset vårt!
 
 
Elin
 
 


7 kommentarer:

  1. Takk for kommentar!Ekstra hyggelig for meg som er så fersk :) Og trist og høre om morgenene...håper du blir bedre utover dagen da!!Og er det noe som kan bli bedre over tid? Jeg krysser hvertfall alt for deg...og må jo si at du er utrolig flink som får alt til da :) Stå på!!
    Og dette arbeidshjørnet var jo bare helt fantastisk...helt meg :) Så her var det masse inspirasjon...får hive meg over de printene ;) hehe
    ha en fortsatt fin dag.klem

    SvarSlett
  2. Nydeleg!

    Ser faktisk sol og blå himmel akkurat no.. men gjett om det var fælt køyre på jobb i dag!!

    Er laaaangt frå klar til dette.

    Så bra du sa i frå om bladet!

    Blir herleg helgelektyre det :-)

    Varm klem med kakao og krem ;-)

    SvarSlett
  3. Stilig office!!

    Gleder meg til å se bladet! Det blir nok lest i sofaen mens jeg tenker eeeendelig freeeedag

    Klem

    SvarSlett
  4. Glæder mig til bladet kommer, nogen gange går der et par dage mere før jeg kan købe det i vores kiosk..:-)
    Lækkert arbejdshjørne du har...passer jo perfekt ind i resten af huset.
    Tillykke med at være med inspirationsgalleriet...jeg synes jo at dit bad er best..:-)

    Snestorm liker vi ikke...her er det kraftig blåsevær men ikke noget sne endnu.

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  5. Fantastisk fint, for en inspirerende krok!!:) Lurer på hvor du får tak i alle de fine magnetklypene dine, både på kjøleskap og veggen?:) Klem

    SvarSlett
  6. Oi, så glad jeg ble da jeg så at bladet med "din artikkel" kommer i butikkene i morgen! Da vet jeg hva jeg skal kose meg med på fredagskvelden!! Spennende!

    Jeg elsker kontorkroken din, og har "pinnet" flere av bildene dine til inspirasjonsboarden min på Pinterest! Har nemlig planer om en liten kontorkrok i entreen etterhvert... Må bare få revet noe brystnigspanel og strie, og byttet et golv først... ;-)

    Ha en fin fredag, Elin!
    PS: Jeg gleder meg til teppet kommer!

    :-)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!