...

fredag 5. oktober 2012

Draumesidene 17.desember 2009

 
 
 
Når ein har jubileum, er det på sin plass å mimre litt. Når eg tenkjer tilbake, er der somme innlegg eg huskar bedre enn andre. Bilda eg viser under her, var i eit innlegg på første Draumesidebloggen 17.desember 2009. Det var før eg kunne å stille inn kameraet mitt. Eg var ofte ute og laga innlegg då. Hadde med ting ut i naturen, og styla og styra på. Eg synes det var kjempekjekt! Siste åra har eg vore i dårlegare form, og er glad berre eg kjem meg ut for døra og gå ein tur. Saknar det å kunne pakke sekken og ta med ting og tang + kamera og gå ut i naturen.
 
 

 
 
 
 
 
Neste innlegg blir meir som normalt,
har oppdaga at NIB har ny utfordring! :)
 
 
God helg!
 
 
Elin
 
 
 
 


6 kommentarer:

  1. Gratulerer med jubileet:-) utrulig tøffe bilder du viser her. Kjempeflotte!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!!
    Trist at man ikke kommer seg ut like mye, men fine bilder blir det da hos deg alikevel:))

    Artig med utfordringen ja, badet ditt tror jeg ikke jeg har sett tidligere:)

    Ha en fin kvled ♥

    SvarSlett
  3. Så fine bilder!!
    Ønsker deg en fin høst-helg!
    klem

    SvarSlett
  4. Syns du alltid har vore dyktig med kamera eg.

    Natta klem

    SvarSlett
  5. Kjempefine og stemningsfulle bilder... kjekt å se:)

    Ønsker deg en finfin helg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder uansett, herlige detaljer du får frem. Det må være trist å ikke få kroppen til å lystre som man ønsker, men du har en herlig innstilling - og tryller innendørs om ikke annet ;)

    Lykke til med bad på NIB sin utfordring.

    Koselige og stemningsbilder, du er iallfall i rette moduset for denne årstiden.. og litt lenger frem. Vakkert hjem!

    Ha en god dag! :)
    Eli Kristin

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!