...

torsdag 25. oktober 2012

Vakre Hjem & Interiør i butikken, med reportasje frå huset vårt

 
 
Eg har alltid stått BAK kamera. Kan faktisk ikkje fordra å sjå meg sjølv på bilder. Kanskje litt paradoksalt, sidan eg overtaler alle andre om å vere naturlege og slappe av når eg tek bilder. Ein må nok øve seg på dette, som alt anna. Dei færraste er nok naturtalent innen sjangeren. Når Anna og Carina var her for ein månad sidan, gav eg klar beskjed om at eg ikkje tenkte å stå på kjøkkenet i eitt eller anna lekkert design og smile. Eg var glad for å vere oppe på to bein, og at dagen var ein av dei bedre i haust. Eg kunne leggje meg ned innimellom, og damene som var her fekk meg til å slappe av.
 
Dei pressa ikkje på. Luringane. Men så kom dei med eit forslag. Eg kunne få stå på terrassen, på litt avstand, og nyte fjorden min. Slikt kan ein ikkje takke nei til. Og eg forstår at menneske i bilda gjer huset meir til ein heim. Så i kveld når eg fekk bladet, var eg kanskje mest spent på korleis dette bildet såg ut på trykk? Eg er roleg, det er greit. Det er eg. Elin. Og fjorden og fjella mine.
 
Bildet lånt frå reportasje i Vakre Hjem&Interiør nr.7 2012
 
I morgen kjem bladet i butikken. Ti og ei halv (!) side frå huset vårt.
Litt skummelt. Eg veit ikkje korleis folk rundt her vil oppfatte dette. Eg håper at det går bra. At det blir fleire smil, enn rare grimaser å sjå. Opplevinga så langt har vore kun positiv! Tusen takk til Anna Truelsen og Carina Olander for at dei kom den lange vegen frå Sverige for å lage reportasje heime hos oss i huset i den bratte bakken ved fjorden!
 
 
Elin
 
 Forresten; det er solgt ei til reportasje til eit anna norsk blad ;)

 


25 kommentarer:

  1. Så utruligt kjekkt Elin,gleder meg sån til å lese og kikke i bladet og kikker fra heimen din som er så flott:)og eg er enig at ein reportasje der ein ser dei som bur der gjere det litt meir levendes og sån:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å lese:) Og du, du ser rett og slett litt staselig ut der du står i en flott natur;)

    SvarSlett
  3. Det må være en utrolig spesiell og spent følelse du har nå! Kanskje litt som julaften når man var liten?
    Ha en fin kveld!
    Ingrid

    SvarSlett
  4. Vackert sååå fint. Anna har ocå gjort vårt jul repotage med massa fina bilder som kommer i november, slutet. Jul.
    Drömhem och trädgård sista november alltså jul jul...
    Kram Eva

    SvarSlett
  5. Så spennanes :D
    Va ett kjempeflott bilde! Men det e vel bare sånn vi jente e til tider. Trives best bak kamera :D hihi..

    Lykke til som bladkjendis ♥
    VEL FORTJENT!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  6. Etter månadsvis ute av bloggeverda er det ein fornøyelse å sjå bileta dine igjen, Elin! Eg kjenner til og med ei viss trang til å kjøpe Vakre Hjem, sjølv om eg vanlegvis ikkje les det.

    HÅpar du vert nøgd med reportasjen!

    -FruRosa :)

    SvarSlett
  7. kor tøffe du er ;)

    nyt dagene - monika smil

    SvarSlett
  8. Så spennende.. Flott bilde av deg med fjorden og fjella i bakgrunn. Savner Sunnmøre når jeg slike bilder..
    Ønsker deg en flott fredag..:-)
    Klem MAri Johanne

    SvarSlett
  9. Reportasjen var kjempefin den Elin,og du likeså.Stas med reportasje i godbladet Vakre Hjem...er det så nøye hva folk synes da så lenge du er fornøyd????Vær stolt du!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  10. Gleder meg til å lese bladet i morgen:)

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med knallflott reportasje i Vakre Hjem :)
    Fikk bladet i postkassa idag og har kost meg masse med bladet allerede:)
    Om hva jeg synest... Utrolig bra altså :)
    Dette kan du være stolt over:)
    Klem sissel

    SvarSlett
  12. Heia Elin!
    Så utrolig gøy, gleder meg til å kjøpe bladet i morgen ;)
    Klem Anette ♥♥♥

    SvarSlett
  13. gratulerer, så gøy. Syns du er fin på bildet jeg.
    Gleder meg til å lese rep.
    Jeg er som du. Ikke særlig komfortabel foran kamera.
    God helg
    Klem Tove

    SvarSlett
  14. Grattis med rålekker reportasje. ELSKER huset ditt! :-)

    Ha en herlig helg.

    Klem W

    SvarSlett
  15. Da gleder jeg meg. Har fått bladet i posten, men har ikke fått åpnet det ennå. Må nok ta det i kveld. Ønsker deg god helg!

    SvarSlett
  16. Kära Elin!
    Såå.. glad jag blev idag när jag såg ditt hem i tidningen som jag fick i min postlåda.
    Har tappat bort dig på min blogglista och har tänkt på dig varje gång jag ser på din vackra knoppbräda som jag vann hos dig.
    Mitt hjärta blev alldeles varm när jag såg ditt härliga hem, dina underbara barn och du vackra Elin.
    Det blev min bästa fredag på länge.
    Nu skall jag åter lägga dig på min hjärtlista och nu skall jag inte tappa bort dig.
    Ha det nu så underbart och gläd dig åt det underbara reportaget!
    Kram Raina

    SvarSlett
  17. Reportasjen er helt nydelig Elin, den fineste i hele bladet!!!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  18. Enig med Hege :-))) Hadd gleda meg til å lese/se deg i bladet:-)) og ble ikke skuffa:-))))) Du e kjempe flink:-)))) God helg til deg :)

    SvarSlett
  19. Gratulerer! Gleder meg til og se!klem lille meg

    SvarSlett
  20. And it's a gorgeous photo! :) I love it. I would love to see the whole article when it appears XXX

    SvarSlett
  21. Grattis till ett jättefint reportage.
    Kram och ha en underbar helg
    Marita I Heestrand

    SvarSlett
  22. Grattis...dette har jeg ventet på Elin, skulle gitt mye for å fått tilsendt utgaven i postkassen min her i Frankrike. Du er og blir en av mine favoritter vettu...og det hadde vært stas og vist hjemmet ditt til mine franske venner......Dette er vel bare begynnelsen på noe enda større, eller? Tror det jeg. Varm klem fra meg

    SvarSlett
  23. Grattis...dette har jeg ventet på Elin, skulle gitt mye for å fått tilsendt utgaven i postkassen min her i Frankrike. Du er og blir en av mine favoritter vettu...og det hadde vært stas og vist hjemmet ditt til mine franske venner......Dette er vel bare begynnelsen på noe enda større, eller? Tror det jeg. Varm klem fra meg

    SvarSlett
  24. Söta vackra Elin!
    Tack för att vi fick komma till er!
    Det är ett fint minne att för alltid bära med sig i hjärtat ♥

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!