...

tirsdag 9. oktober 2012

Fotodag

 
 
 
Vi har hatt koseleg besøk av Marianne
og veslejenta hennar (Kvardagslykke-bloggen)
Lillebror og eg var oppe tidleg,
og laga brownies. The Toro-way ;)
 
 


 
 

Det blir alltid fotoprat når eg møter Marianne,
ho er veldig flink med kameraet!
 
Vi har kosa oss, og det var ekstra fint å få besøk i dag.
Hjelp til å tenkje på andre ting. 
 
Eg skal i ny MR i kveld. Det går greit,
men er slett ikkje det kjekkaste eg veit.
Er vel mest nervøs for resultatet?
Det har vore nokre vonde månedar
sidan sommarferien.
 
Men her gjeld det å tenkje positivt;
UANSETT!
 
 
Har du forresten meldt deg på
 
 
Elin
 
 


10 kommentarer:

  1. Dejligt med hyggeligt besøg...:-)
    Håber at du får gode nyheder til dit MR besøg..jeg skal igen den 5. november.
    Vi er jo altid nervøse for resultatet.
    Idag har solen skinnet fra en blå himmel..det har en god invirkning på humøret efter uger med regn og blæst.
    ja tenke possitivt bliver vi jo nødt til selv om det er vanskelig indimellom..:-)


    Held og lykke og en stor klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  2. Tusen takk for ein koseleg dag i den fantastisk vakre heimen dokka!!! Glad eg fekk tatt litt bileter før batteriet flata ut....
    Kaka smakte veldig godt!!!
    Eg ser no ut som ei slita tobarnsmor hehe, enda storebror har vore på haustferie;) Får ringe frisøren i morga ser eg!! Ja, vesla er allerede blitt fotomodell:-)

    Masse lykke til på MR, vennen! Her er garderoba snanrt oppe, blir fantastisk!

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Så koselig med besøk og det ble noen flotte og stemningsfulle bilder. Ønsker deg LYKKE til og håper resultatet er bra!!!

    SvarSlett
  4. Så koselig med Marianne-besøk:)
    Og lille Vilja er jo bare skjønn ♥

    Tvi tvi i maskinen, og med resultatet!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så koselig med besøk!

    Håper det gikk fint på MR, krysser fingrene for deg. Ønsker deg god helse og sterk rygg!

    God tirsdagskveld videre!

    SvarSlett
  6. Kos med så kjekt besøk!

    Lukke til med MR!

    Stor klem :-)

    SvarSlett
  7. Tusen takk alle sammen! Er ferdig no, og det gjekk veldig bra. Ingen tendensar til panikk og klausdrofobi. Heldigvis. Det var min sjette undersøkelse i trommelen, så eg byrjar vel å bli flink til dette? No gjenstår ventinga på resultata. Alltid spennande om noko har blitt verre baki der, og om det blir operasjon.

    E

    SvarSlett
  8. Så kjekt med slike besøk :) Var så heldig å hilse på Marianne tidligere i år når jeg var oppe og hjalp min mor med å arrangere garasjesalg :) Kanskje vi må lage et lite bloggetreff neste gang jeg er oppover :D Tvi tvi med MR-resultat, sånt er alltid litt skummelt å vente på, håper du får godt nytt. *♥*

    SvarSlett
  9. Hyggelig med et lite bloggtreff:)
    Ja,du er flink som greier den trommelen...der hadde jeg nok fått problemer.men må en så må en...
    Venter på Vakre Hjem skal komme i posten snart:)
    fin dag til deg..som du ser så er en tidlig våken her:)
    klemklem

    SvarSlett
  10. Lykke til <3
    Du er sterk som klarer å blogge i vonde tider. Nydelige bilder.. Inspirert! Klem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!