...

tirsdag 2. oktober 2012

Giveaway med 6 flotte premiar!

 
 
Eg håper mange vil vere med!
 
Denne gongen er det eitt lodd pr. kommentar
 
Vil du likevel bli følgjar av A
bloggen eller Draumesidene på facebook er det veldig hyggjeleg! Setter også pris på linking og deling av bodskapen på blogg/fb og andre sosiale medier! :)
 
Og dei flotte premiane er som følgjer :
 
 
 Landcharm er kjent for dei
gamle/brukte møblene som dei
pussar opp, og gjer unike. Butikken
lagar også krakkar og hyller sjølv,
etter mål for kundar. Elles finn 
du mykje fine merker i butikken!
Ta deg ein tur innom HER!  

 
 Nyblom Kollèn forbinder eg med jul!
Men eg ser jo at der er masse flott
for heilårsbruk også! Eg er så heldig å
få gi bort noko fint til ein heldig
vinnar! Gå inn på nettsida HER,
og finn ut kva du ynskjer deg!
 
 
 
Eg har tidlegare skrevet om at
eg fann Pure&Original måling hos
Karisma i Ålesund. Dette er ein fin
interiørbutikk med mange fine
leverandørar. Bl.a. RM og Gant.
HER kjem du inn på facebooksida
til butikken! Lyst å vinne denne
flotte Gant puta? 
 
 
 
 
Nok ein gang er Herlighet gavmilde!
Ein av mine favorittar for tida er
Nicolas Vahè! Eg misunner stort
vinnaren av desse produkta!
Trykk HER for meir
produktinformasjon
og bilder frå Herlighet!
 
Det er ei stor glede at også Åhlens
er med på GiveAway denne gongen!
Og det med eit valgfritt sengesett
som eg synes er så fint! Gå inn HER
på Åhlens sine produktsider, 
og finn din favoritt!
 
 
 
Til slutt ein flott premie frå
Emmas Verden! Der finn du både
interiør og klede. Butikken spanderer
lekker pute til ein heldig vinnar!
Du finn fb-sida med meir 
fine ting HER!
 
 
 
 
 
Eg er alldeles overvelda over dei
flotte premiane, og håper at flest
mogeleg tek seg tid til å skrive
ei lita helsing og bli
med i trekninga!
 
 
 
DERSOM DU IKKJE HAR BLOGG:
 
TRYKK PÅ KOMMENTARAR, DERETTER SKRIV
DU EI HELSING, TRYKK PÅ ANONYM
OG PUBLISER.
 
HUSK Å LEGGJE ATT SÅ MYKJE INFORMASJON,
AT EG KAN KONTAKTE DEG VISS DU VINN!
 
 

 
 
TIDSFRISTEN FOR Å DELTA ER UTE!
 
 


217 kommentarer:

  1. HEI,
    SÅ FLOTT.
    VIL GJERNE DELTA ;-))
    HA EN FIN HØST,

    KLEM TOVE

    SvarSlett
  2. Hei
    Så mange fine premier. Jeg prøver lykken :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  3. Gøy!!

    Så fine premier;)Blir gjerne med:)

    Ha en fin uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Gratulera med 3år som blogger!
    ha ein flott dag ;)
    c-than(@)online.no

    SvarSlett
  5. Flotte premier! :)Her er det bare å krysse fingre og håpe på vinnerlykke

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Prøver lykken på en av dei flotte premiane dine!!
    Gleder meg til å lese om deg i bok og blad:))

    Klem fra GJ

    SvarSlett
  7. Å så mange flotte premier, jeg prøver gjerne lykken:) Gratulere med 3 års blogg bursdag:) Renate

    SvarSlett
  8. Hei.
    Så fine premier!!
    Jeg vil gjerne være med, er allerde ivrig følger av din skjønne blogg.
    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  9. Hei, dette vil jeg gjerne være med på :)

    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Så masse flott! Krysser fingrene litt ekstra for lampen fra house doctor! Ha en fin dag videre :) Klem fra Tonje

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med jubileet! Her var det mange flotte gaver som jeg helt klart vil være med å prøve å vinne :) Krysser fingre for vinnerlykke!

    Klem

    SvarSlett
  12. Så fantastiske premier :) Jeg vil gjerne være med i trekningen....følger allerede bloggen din :)
    Mvh
    Monika T (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 3-års dagen! :-D
    Kjempefine premier & kjempefin blogg :-)

    SvarSlett
  14. Wow! Det var LITT av nokre premiar! Eg prøver sjølvsagt lykka ;)

    Ynskjer deg ei nydeleg veke Elin! Klem!

    SvarSlett
  15. Grattis så masse Elin:)vil jo gjerne vinne noe av det flotte du har her:)
    klemklem

    SvarSlett
  16. Hei på deg, og gratulerer med tre års dag :-) Eg vil gjerne vera med i trekning av desse flotte premiane!

    Og du, til neste år lyt du setta av plass i kalenderen din til bolig og interiørmessa, hadde våre så knall kjekt å treffa deg. Me hadde det berre heilt topp! Så påfyll å møta så mange likesinna ;-)

    Klem Eli

    SvarSlett
  17. Jeg blir gjerne med!
    Gratulerer så mye!

    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  18. Så flotte premier! Blir veldig gjerne med på giveaway og krysser fingre og tær for litt vinnerlykke :-)

    Ha en flott kveld videre!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye med strålende treårsdag! Veldig heldig for oss følgere at du har "berga" bloggen!!

    Selvsagt vil jeg prøve lykken blant sååå mange flotte ting; det er lov å drømme litt, ikke sant? ;-)

    SvarSlett
  20. Ååå så mye fint :)
    Follow your heart and your dreams will come true!

    Hødtklem ;)

    SvarSlett
  21. Åååå så mange fine premier !!! klarer ikke å stå over så jeg hiver meg med jeg også ;))

    Ønsker deg en riktig fin kveld !!


    -Maren-

    SvarSlett
  22. Fantastisk flotte premier.. jeg vil gjerne være med =))

    Hilsen Kerstin
    kroeskel@online.no

    SvarSlett
  23. Åh, den Bloomingville puta har jeg sååå lyst på!! :) Krysser fingrene... Men bor på Sula så kanskje den kan komme i hus uansett...;)

    GRATULERER med 3år!!
    Klemklem :)

    SvarSlett
  24. så mange fine ting:) klart vi vil være med på dette... Du vet vel snart ca hvor glad jeg er i bloggen din ;)
    klem Gudlaug

    SvarSlett
  25. For en fantastisk giveaway, jeg blir gjerne med!

    Med vennlig hilsen Torill, torill.92@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Gratulerer! Så stas at du holder ut i bloggland, alltid fint å være innom deg - inspirerende og vakkert både i interiør og naturen rundt deg!
    mvh Helene uten blogg (helenerosvoll at hotmail.com)

    SvarSlett
  27. Så flotte premier. Vil gjerne være med på trekningen.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  28. Gratulerer med 3 år!!! Fine fine bloggen, måtte du fortsette leeenge;) Jeg prøver lykken! Klem Mona.

    SvarSlett

  29. Gratulerer med jubileumet:)
    Så masse flotte premier det var her.
    Vil gjerne være med :)

    Klem sissel

    SvarSlett
  30. Det må jeg sige..sikken nogen flotte premier..:-)
    Hvis man vil linke om giveaway'en med et billede...hvilket skal jeg bruge?

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlett
  31. Gratulerer så mye med 3 års dag!
    Kjemeflotte give awayer du har, må jo prøve lykken:-)
    Ønsker deg en flott uke

    Klem

    SvarSlett
  32. Hei skjønne deg:)
    Selfølgelig vil eg være med,så nydelige premier:))
    Ein flott kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  33. Gratulerer med bloggens 3- årsdag! Du har en herlig inspirerende blogg! :)

    Så flott give away, jeg blir gjerne med og prøver lykken! ;)

    SvarSlett
  34. Gratulerer med en fantastisk blogg, Elin:-)!! Du er så flink og inspirerende!! Jeg blir gjerne med på feiringen, såååå nydelige premier:-)!!

    Ha en herlig uke søte du!!
    Klemmer!!

    SvarSlett
  35. Så masse fint du lodder ut Elin;)
    Blir gjerne med vettu ♥

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  36. Gratulerer med bloggjubileum! =)
    Jeg vil gjerne bli eier av en av de flotte premiene.. =)
    Klem=)

    SvarSlett
  37. Nei, så utrolig gøy å delta på en giveaway der jeg kjenner til alle bidragsyterne!! Her var det så mange finne premier at det er samma hva jeg vinner - håper jeg vinner nå da! hihi

    Ønsker deg ei god natt!! :)

    SvarSlett
  38. For ein give away! Fabelaktig:)
    Eg er gjerne med.

    Ha ein fin fin kveld:)

    SvarSlett
  39. Oj så mange flotte premiar!
    Denne Give away vil eg gjerne vere med på :))
    Haustklem frå Anita :)

    SvarSlett
  40. Kjære Elin

    Gratulerer med bloggens 3 årsdag:) Den er rå-flott, helt topp. Beundrer alt du får til, tross sykdommen din:) Jeg blir gjerne med på feiringen og trekker full pott..knis:)Riktig god kveld videre og herlig høst måned.

    SvarSlett
  41. Å så fine premier:) følger deg fra før og vil gjerne delta:)

    Bente

    SvarSlett
  42. Vilka härliga vinster!!!
    Jag är gärna med :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Oi for en flott giveaway?!
    Jeg trekker et lodd,og krysser fingre og tær:))

    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  44. Dette må man jo bli med på:-))) Masse fine premier (står i stil med bloggen). Jeg er følger, og gleder meg til hvert innlegg(du kan virkelig å inspirerer, og er kjempe dyktig). Klem Lisa (lisatondel@hotmail.com)

    SvarSlett
  45. Gratulerer med 3 års-jubileet! Du er super flink og har ein utruleg flott blogg! Lykke til vidare! Eg kryssar fingrane...tvi tvi! Mvh. Johanne R.

    SvarSlett
  46. Vil gjerne være med i trekningen om så flotte premier :)

    Er fast leser av hvert eneste innlegg ♥ Gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  47. Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen!

    Fantastiske premier!!

    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  48. Grattis med jubileum!

    Jeg vil gjerne være med!

    Klem

    SvarSlett
  49. Gratulerer. Flotte premier, ønsker å være med, lisbeth n

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  50. Gratulerer med tre års dagen.
    Jeg ønsker meg et lykkelodd
    Klem Tove

    SvarSlett
  51. Jeg vil være med i trekningen :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  52. Hei! Jeg har fulgt med på bloggen din i alle disse tre årene! Gratulerer så mye med jubileet!! Du har en flott blogg, et nydelig hjem og et fantastisk pågangsmot! Inspirerende!! Jeg vil veldig gjerne være med på trekning, for her var det veldig mye fint å vinne. Lykke til videre med bloggingen, jeg kommer til å følge med :-)

    Vennlig hilsen Birte Husum, Sogndal, tlf 92610554

    SvarSlett
  53. Jeg vil veldig gjerne delta :D Følger bloggen din via bloglovin!

    SvarSlett
  54. Flotte premier, som jeg gjerne vil være med å prøve lykken om.
    Ønsker deg ei fortsatt flott uke.
    Stor klem fra Mari Johanne

    SvarSlett
  55. Hei! Gratulerer så mye med 3 års jubileum :-) Jeg prøver lykken. Fjærputa og lampene skulle jeg gjerne hatt tak i ;)

    Med vennlig hilsen, Monica Barken.

    SvarSlett
  56. Gratulerer så mye med bloggebursdag :) jeg begynte å følge bloggen din etter reportasjene du gjorde for Smp, og jeg må bare si du er virkelig inspirerende både i interiør og som person. Og med de flotte premiene du har fått til er det bare å vente og håpe å være blant de heldige. Hilsen Gunn (gunniseie@hotmail.com)

    SvarSlett
  57. Jeg blir gjerne med på feiringen :-D
    Masse flotte premier, så her er det bare å krysse det man har ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  58. Gratulerer med jubileet! Spennende og inspirerende å følge deg! Du er kjenpeflink! Kjempeflotte bilder! Blir gjerne med på treninga av flotte premier! Siv Birgit øvrebust

    SvarSlett
  59. Så masse flott!
    Jeg er med, Tvi Tvi ;-)

    Stor Klem Elisabeth

    SvarSlett
  60. Og klart eg er med ;-)

    Blir ikkje lei av bloggen din!
    Bileta dine SÅ fine enten det er interiør, folk eller natur!!

    Stor klem

    SvarSlett
  61. Hei!:)
    Eg er sjølvsagt med, og kryssar fingrar og tær for at eg vinn;)

    Helsing Julie
    (j_heggoy@hotmail.com)

    SvarSlett
  62. Gratulerer med 3 års feiring av bloggen! Nydelige premier her! Blir så klart med!

    Du er og blir en inspirasjon! :-)

    SvarSlett
  63. Sjølvsagt vil eg bli med å feira :-) måtte det bli mange mange innlegg, kommentarar og år å feire i framtida. Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  64. Å så mange flotte premier :) Dette vil eg gjerne være med på.
    Mvh Odrun
    osaeter@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Så fantastiske premier! Og helt nydelig blogg :) Jeg vil veldig gjerne være med!

    SvarSlett
  66. Superbra premier! Jeg er med...:)

    SvarSlett
  67. Utrolig fine ting!
    Jeg ønsker meg alt!
    Hehe..
    God høst:)

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  68. For noen fantastiske premier! Jeg vil gjerne ha et lodd :)

    Ønsker deg en flott uke!

    Klem Linnette

    SvarSlett
  69. Hei:-) Du har ein svært fin blogg!
    Og veldig flotte premier!
    Eg vil gjedna ha lodd.
    Mvh Heidi H

    SvarSlett
  70. Artig og fin blogg du har:) er ikke noe blogger selv, men er smått innom og ser på forskjellige blogger for å plukke opp litt tips og inspirasjon:) fint at noen kan Glede oss andre som ikke har d store å blogge om:) En liten tilbakemelding med ønske om lodd fra Ja9ckelar@hotmail.no

    SvarSlett
  71. Må være årets største giveaway du legger ut til dine følgere, tusen mange takker for det!
    FB-fan her!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  72. Utrolig mye flott!

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  73. "Hurramærundt", så mange flotte premier! Trenger en liten fornying her i heimen, så da melder jeg meg på : )

    -Natalie-
    (natalie_saether@hotmail.com)

    SvarSlett
  74. Så flotte premier ja! Spennende :)
    Silje (Silje_h_g@hotmail.com)

    SvarSlett
  75. I'm in! Superfine premier, Elin! :)

    SvarSlett
  76. Jeg er med! Superfin blogg og giveaway!!

    SvarSlett
  77. Så flotte premier :) Jeg vil gjerne være med :)

    tessa_622@hotmail.com

    SvarSlett
  78. Såå fine premier! Jeg prøver lykken! :)
    hannehol@hotmail.com

    SvarSlett
  79. Så flott, dette ønsker eg å bli med.
    J-99711558

    SvarSlett
  80. Fantastisk!!!
    Jeg vil gjerne delta :-)

    Ønsker deg en deilig onsdag

    SvarSlett
  81. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com



    SvarSlett
  82. Jeg vil veldig gjerne delta, og krysser fingrene for flaks i trekning akkurat på bursdagen min! :D

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  83. Gratulerer så mye med 3-års dagen! :-)
    Det er så inspirerende å følge bloggen din, så jeg håper du fortsetter i mange år fremover :-)

    Blir gjerne med på giveaway og krysser fingrene ;-)

    Klem Pernille

    SvarSlett
  84. Oi, så fine premier!! Jeg krysser fingrene for vinnerlykke :) Ha en herlig onsdag! Klemmer

    SvarSlett
  85. Gratulerer med jubileumet...jeg vil også gjerne bli med å feire deg. Har jo fulgt bloggen din fra du startet og fortsatt er jeg en trofast gjest her hos deg. Du er unik!
    "Liker" gjør jeg også.....så nå krysser jeg fingrene.
    Varm klem fra Maliva in France

    SvarSlett
  86. Bjørg Aa. Hegerland3. oktober 2012 kl. 09:53

    Bloggen din er jo ein fryd for auga:) Den er kreativ og inspirerande!! Prøver meg på vinnerlykke og håper eg blir ein heldig vinner :)Eg deler LETT bloggen din videre!!

    Mvh Bjørg

    SvarSlett
  87. Herlighet-pakken var jo noe for meg. Eller oss. For det har faktisk bloggen gjort for oss - vi har begynt å prøve ut mer på kjøkkenet (nå snakker jeg om matlaging). Julekalenderen var også fin! Gratulerer så mye med tre årsdagen, Elin! Orker vi tre nye?

    SvarSlett
  88. Fantastiske premier, jeg vil gjerne være med:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  89. Wow så masse flott:) Gratulerer med 3 flotte og inspirerende år! Beundrer alt du får til, til tross for dine plager!! Du er en stor favoritt hos meg:) Krysser fingre og tær:)

    SvarSlett
  90. Gratulerer med 3 år, jeg prøver gjerne lykken.
    Kjempeflott blogg du har -her henter jeg mye inspirasjon!

    c_kvernevik@hotmail.com

    SvarSlett
  91. Gratulerer med barnet !!!

    En hærlig flukt fra kvardagen å komme innom sida di :)

    Stor klem !!! Milla

    SvarSlett
  92. Med så mange fine premier er det helt klart at jeg må prøve lykken!

    martine_fagerli@hotmail.com

    SvarSlett
  93. Hei....da harjeg lyst til å prøve lykken hos deg....alt var jo helt toppers....wow....spent ...legger jeg igjen mail adr min... ki-sven@online.no

    Hilsen Kirsti S..

    SvarSlett
  94. Jeg er med :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  95. Først; Gratulerer så mye! Utrolig hva du får til selv med begrensninger, jeg er dypt imponert!

    Så; Tusen takk for masse masse inspirasjon og herlige bilder! Elsker stilen din!

    Til slutt; Vil absolutt gjerne være med å feire:) Nydelige premier du har fått tak i!

    Klemmer fra Hege

    SvarSlett
  96. Hei! jeg vil gjerne være med på trekning, det blir spennende! Følger bloggen din, og liker den veldig godt. Er i samme situasjon som deg helsemessig, og blir imponert og inspirert av hva du får til på tross av dette! Liiiker! :-)))

    Hilsen Hanna Marie, hlunheim@frisurf.no

    SvarSlett
  97. Kjempefine premiar, eg vil gjerne vere med på trekning. :-)

    SvarSlett
  98. Hei, eg blir gjerne med på trekninga. Kjempeflotte premiar og kjempefin blogg:)Helsing Irene, irene.lovold@gmail.com

    SvarSlett
  99. Hei Elin, gratulerer så mye med 3 års jubileum! Elsker bloggen din, gleder meg til hvert nye innlegg hos deg. Så fine ting du lodder ut, den norgesglasslampa var bare så fiiin. Blir gjerne med i trekningen din! :)

    SvarSlett
  100. Hei :)

    Sååå fine premier! Jeg blir gjerne med:)
    Jeg gratulerer så mye med jubileum!

    Ha en fin onsdag :)

    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  101. Gratulerer så mye :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  102. Gratulerer med 3 års jubileum for draumesidene, Elin. Eg vil gjerne delta når du skal trekke desse flotte tinga.

    SvarSlett
  103. Mange utruleg flotte premier :)
    Blir veldig gjerne med på trekning.

    Mvh. Kristine Se
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  104. Gratulerer med bloggtreåringen!
    Godt jobba:-)

    Mvh eva@breiband.org

    SvarSlett
  105. Her var det mange fine premier. Jeg blir gjerne med i trekningen:)

    Hilsen Gro Anita

    SvarSlett
  106. En liten hilsen til deg fra meg, vil gjerne være med på give awayen din. Flotte gaver. Klem fra Kari

    SvarSlett
  107. Gratulerer så mye!! Her var det mange flotte premier, håper jeg vinner!! Du har en veldig koselig blogg, mye herlig inspirasjon!
    Ane

    SvarSlett
  108. Gratulerer!
    Du har en fantastisk og inspirerande blogg Elin! Eg vil gjerne delta i konkurransa:)
    Helsing Linda Håhjem

    SvarSlett
  109. Hei. Så kjekt, og mange flotte premier. Jeg vil gjerne delta . Malinda. terj-sj@online.no

    SvarSlett
  110. Gratulerer så mye med jubileum! Du er fremdeles en av mine absolutte favorittbloggere :) selv om jeg er sparsom m kommentarene for tiden :( men jeg nyter dine vakre bilder og kreative krumspring!
    Håper du har fine høstdager!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  111. Hei på deg navnesøster !
    Vil gjerne være med på giveawayen, det var veldig mange flotte premier !
    Gratulerer så mye med jubileumet ! Spennende tider for deg om dagen, med reportasje i Vakre hus og hjem og nå også med innlegg i Sanselig jul.....kjempeflott !!
    Håper du har det bra !
    Klem frå hi siå tå fjellet !

    SvarSlett
  112. Så mye flott! Jeg blir gjerne med :-) Fin høstkveld til deg.

    SvarSlett
  113. Supre premier du gir bort :)
    Gratulerer sååå mye med 3 års blogg
    -fremdeles min favoritt :)
    Selvfølgelig er jeg med!

    Ha en flott dag!

    Klem

    SvarSlett
  114. Wow, for noen herlige premier! Digger bloggen din, gratulerer med 3 år! Renate90@live.no

    SvarSlett
  115. Åh, her var det mye fine premier :)

    Gratulerer sååå mye med 3 år på bloggen :)

    Klem Ann K

    SvarSlett
  116. Så flotte premier! Jeg hiver meg med:):)
    Å gratulere med 3 år blogg!

    Klem:):)

    SvarSlett
  117. Hei, fulgt deg lenge og følger deg nå på facebook :)
    Dette vil jeg gjerne være med på :)
    Gratulerer med 3 år i blogglandia :)
    klem ingrid

    SvarSlett
  118. Hei Elin :)
    Ja jeg vil så klart være med på din flotte giveaway :) Gratulerer sååååå mye med 3 års bloggbursdag... Koselig å ha blitt kjent med deg, og ikke minst fått treffe deg ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  119. Kjempefin og inspirerende blogg!! Jeg vil gjerne være med på giveaway :-) Mvh Julie, jul-ho@online.no

    SvarSlett
  120. •••♦••• Takk for en koselig og inspirerende blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 295 facebook venner via privat melding


    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  121. Så flott!
    Jeg vil gjerne være med!!
    Hilsen
    Suse

    SvarSlett
  122. Hei Elin !
    GRATULERER med 3 år !! Du har en sånn fin blogg. Neimen ikke mange av oss som får hjemmene våre foreviget i bok eller blad, mens ditt hjem blir å finne begge steder ! Imponerende !. Må også få berømme deg for alt du får til selv om du har de utfordringene du har !!
    Utrolig mye fine premier så jeg tar et lodd og krysser fingrene !
    Ha en fin dag og stå på videre ! Vi er mange som følger med på bloggen din med stor glede og interesse !!

    Mvh
    Lena (lenadrage@gmail.com)

    SvarSlett
  123. Ååå herlighet så mye snadder for øyet. Klart jeg vil bli med, fantastisk giveaway! Tvi tvi! :)

    mvh
    Eli Kristin

    SvarSlett
  124. Så mye flotte premier:)
    Jeg blir med selv om jeg aldri vinner i sånne give-awayer!

    inger_elis@yahoo.com

    SvarSlett
  125. Hei Elin!!

    GRATULERER med jubileet :)
    Mange herlige premiar du har denne gangen.
    Kjekt å følge Draumesidene, håper på fleire år vidare!!

    randi_falling@hotmail.com

    SvarSlett
  126. Wiiieee Elin, är du GALEN?!! Vilken UTLOTTNING!!

    Vilka priser man har chans att vinna! Åhhhh som jag skulle vilja ha örngottet med fjädrarna....eller bäddsetet...eller...överraskningspaketet från Herlighet....eller.... ha, ha ja det är ju inte KLOKT vilket habegär denna utlottning väcker!
    Jag gillar på Facebook och kommer att länka på min blogg, för åååå så gärna jag vill vara med :)))

    Puss och kram, Carina

    SvarSlett
  127. Så mange fine premier! Jeg vil gjerne være med på trekning,
    Marte

    SvarSlett
  128. GRATULERER så mye med hele 3 år du!
    Å for noen flotte premier!
    Klart jeg er med :-)

    Ønsker deg en riktig fin kveld!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  129. Jeg vil gjerne være med :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  130. Gratulerer med de første 3 år :-)

    Jeg blir gjerne med i trekningen

    Mvh Bente L
    benmaas(at)hotmail.no

    SvarSlett
  131. Wow så flotte premier!!
    Jeg deltar så gjerne;))
    Er veldig enig i "Heksejakt" innlegget ditt.
    Klem

    SvarSlett
  132. Så mange fine premier! Gratulerer med 3 årsdagen for ei stor inspirasjonskjelde! Håper du fortsetter med å spreie glede i mange år framover! Så bra skrive om heksejakt, så einig med deg! Stå på, Elin! Klem
    annemarthas@yahoo.no

    SvarSlett
  133. Hei!
    Hiver meg på som nr. 136!!
    Lar meg inspirere av bildene dine som er så vakre og hjemmet ditt som du gjør så personlig! Det er kjekt å "kikke innom" til deg!!

    Hilsen fra Charlotte, bergenser som landet i Danmark og ble hengende <3

    SvarSlett
  134. ÅÅÅ for noen herlige premier. Jeg har veeeeldig lyst til å vinne.

    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  135. Gratulerer med jubileum, flotte premier her. Merita (meritatonnessen@hotmail.com)

    SvarSlett
  136. Gratulere så mye:-) Jeg hiver meg med.

    SvarSlett
  137. Så mye fint det var, her.
    Blir gjerne med.
    Ha en fin helg!
    Mvh: Mari

    SvarSlett
  138. Hipp, hipp hurra for deg og bloggen din Elin - alltid den største glede å titte innom deg, og se de flotte bildene dine. Du er til STOR inspirasjon for veldig mange :)

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  139. Jeg krysser fingrene for vinnerlykke og sier - Yes, her var det mange fine premier! Hurra for Draumesidene, og for at du stadig holder koken i motbakke og medvind :)


    Moccamamma :)

    SvarSlett
  140. Jag är med=)
    En lott!
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvarSlett
  141. jeg har lyst å være med.
    tvi tvi.
    gratulerer med 3års jubileum ;-);-)

    SvarSlett
  142. Gratulerer så mye med tre år :-))))
    Blir gjerne med å feirer, for noen supre premier du har fått :-))

    Goood helg :-)))

    SvarSlett
  143. Gratulerer med jubileet! Du har en inspirerende blogg.


    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  144. Jeg gratulerer deg med 3 år's feiring.
    Så utrolig masse nydelige premier :)
    Jeg henger meg på og håper jeg kanskje er heldig her hos deg.
    Ønsker deg en kjempe fin helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  145. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  146. Heia
    Så masse flott Elin, så eg utfordrer gjerne vinnerlykka!

    Så på innlegget ditt fra 2009, det er jammen meg proffe bilder, det er mest så eg skjems over hva eg la inn som første innlegg da eg startet. Det viser at du har meget god peiling og at du kan dine ting!!
    Flink er du:-)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  147. Så mange flotte premier -krysser fingre for vinnerlykke denne gangen!

    SvarSlett
  148. Gratulerer så mye med jubileum! :)
    Utrolig flotte premier, jeg blir gjerne med i trekningen!
    Synes forøvrig at du har en veldig fin blogg :)

    SvarSlett
  149. Ååå herlighet så mye fint man kan vinne.. Håper jeg er en av de heldige!! Krysser alle kroppsdeler man kan krysse :)

    SvarSlett
  150. Utrolig flott konkurranse! Krysser fingrere og tær! :-)

    Kine-93@hotmail.com

    SvarSlett
  151. For en flott blogg du har!!

    Premiene var helt fantastisk altså, håper at en av dem tar veien til Jordbærveien :)

    Ha en super lørdag!

    Btw, DIGGER at du skriver på nynorsk. Selv har jeg helt mistet kunnskapen om det, selv om nynorsk i sin tid var hovedmålet mitt :)

    SvarSlett
  152. Flott give away med premier som frister alle :)

    Deltar gjerne på denne.

    Nyt høstferien.
    Klem

    SvarSlett
  153. Hei :-)

    Flott blogg og kjempefine premier.
    Vil gjerne få være med i konkurransen din.
    Ha en riktig GOD HELG!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  154. Kjempefin blogg du harå masse flotte premier, så må iallefall prøve meg:)

    MVH Aina
    aina-eik@online.no

    SvarSlett
  155. Så flott giveaway! :D Blir lett med på denne!

    Klem Christine

    (christineen7@gmail.com)

    SvarSlett
  156. Jeg tar med meg ett lodd jeg.
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  157. Så mykje flott!! super blogg også, spesielt at du skriv på nynorsk.

    Monica12396@hotmail.com

    SvarSlett
  158. Gratulera så masse med jubileet. Du har ein flott blogg, som eg har blitt fast følgar av:-) Likar i tillegg veldig godt at du skriv i den fine målforma. Ikkje ofte ein får lese slikt.

    Fantastiske gåver du har å gje vekk. Eg vil gjerne vere med i trekkinga.

    Kristin

    ( Kristin.nesheim@online.no)

    SvarSlett
  159. Så flott blogg du fører òg kjempefine premier, kan ikke la være og prøve meg��

    SvarSlett
  160. Ble anbefalt bloggen din, og ja, en utrolig flott blogg du har, denne kommer jeg til å følge:-)
    Flott premier, blir gjerne med i trekningen .

    Mvh
    Anonym
    Chlo1@vaf.no

    SvarSlett
  161. Oj, så kjekk du er som har ordna ein slik flott give-away!! ;D eg vert gjerne med i trekninga! :D ynskjer deg og dine ein fantastisk fin haust! :D
    Heling Kirsti
    Kirsti-haram@c2i.net

    SvarSlett
  162. Det er ein kjekk blogg du har! Vil gjerne vere med i trekning!:D

    SvarSlett
  163. Så heldig du er som har fått så masse flotte premier :)

    Jeg vil veldig gjerne delta på denne, og jeg deler den med mine lesere :)

    -Interiorblogg by Anita

    SvarSlett
  164. Så fine premier, jeg blir gjerne med :) Klem

    SvarSlett
  165. Wow så flotte premier.
    Prøver lykken!
    Klem
    Susanne

    SvarSlett
  166. Favorittbloggeren min <3 Jeg er med! Flotte premier! Falt helt for puten med fjær!

    SvarSlett
  167. Jeg må si at det er noen utrolig flotte premier du har i denne giveaway'en - hadde sagt ja takk til hver og en av de. :-)

    Grattis med jubileum!

    SvarSlett
  168. vil gjerne være med, kor masse fint du har fått til give awayen da.

    SvarSlett
  169. Wow for nokre premiar!! Flotte premiar i flott blogg! Får krysse fingrane for at eg vinn her inne ein gong... Blir sjølvsagt med uansett!!

    Klem klem

    SvarSlett
  170. Jeg vil gjerne delta! :)

    *krysser fingerene*

    Anine

    SvarSlett
  171. En fantastisk blogg du har :-) Jeg har nettopp oppdaget den, men kommer til å følge den framover. Hilsen Anita anitagerdin@yahoo.com

    SvarSlett
  172. Så gøy! :D Jeg vil gjerne delta:)

    Mvh Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  173. Hej!
    Oj så fina priser! Jag vill gärna delta och hoppas på STOR tur!
    Grattis till en fin blogg!
    MVH
    Lena F.
    lenaforsstrom2@yahoo.se

    SvarSlett
  174. Gratulere.Koser meg med dei fine bilda dine og ikkje minst det du skriv.Eg vil gjerne delta.Håper eg er heldig å vinne.Mvh Johanne 92487195

    SvarSlett
  175. Oj, så flott konkurranse, eg vill gjerne vere med og trekk eit lykkelodd. Tvi-tvi :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  176. Du har en fin blogg med herlige bilder og mye inspirasjon! Og så fine gaver på Give away'en :)
    Jeg prøver lykken!

    hegekj@live.no

    SvarSlett
  177. Hei! Så mange flotte premier! Jeg vil gjerne delta:) Liker og deler på facebook:)

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  178. Slenger meg med på denne :) Jeg har giveaway på gang selv også, kom bli med om du vil :) *♥*

    SvarSlett
  179. Hei ;-)) Så utrolig mye fint. Dette vil jeg bli med på. Deler med facebook jeg... ;-))


    christine.solberg1967@gmail.com

    SvarSlett
  180. Hei,

    GRATULERER med blogg-jubileum! Det er stas! Kjempeflotte jubileumsgaver og jeg blir gjerne med på feiringen!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  181. Hei.
    Jeg vil gjerne være med på konkurransen. Mange flotte premier:)
    Hilsen nina.a.andersen@gmail.com

    SvarSlett
  182. Gratulerer! Jeg vil gjerne være med i trekningen.

    Hilsen katrineroald@hotmail.com

    SvarSlett
  183. Heisann!!
    Ja dette blir jeg selvfølgelig GJERNE med på!

    Klem Anna

    SvarSlett
  184. Jeg er gjerne med:) Følger deg fra før. men linker til deg på min side;)
    kikke gjerne innom meg å!

    Klemmer Malin

    SvarSlett
  185. Wow, så mye fint, jeg vil gjerne være med

    :):)

    SvarSlett
  186. Dette var en flott give away.
    Jeg vil gjerne delta

    mvh
    will

    wilak@online.no

    SvarSlett
  187. Wow, for ei flott feiring!

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  188. Gratulerer med blogg-jubileum! Så mange flotte premier!Jeg vil gjerne delta! vesletunmail@gmail.com

    SvarSlett
  189. Fantastisk flott giveaway, Elin! :) juhu! Eg er så klart med :)

    SvarSlett
  190. Jeg vil gjerne være med=) Superfine premier=) Håper du har det fint. Vibeke

    SvarSlett
  191. Gratulerer så mye med 3 års dagen Elin:) For noen flotte gaver:)
    Jeg er med:))
    Klem fra Tone

    SvarSlett
  192. Herre min hatt for noen flotte premier. Skjønner egentlig godt at så mange vil sponse den flotte bloggen din. Det er jo et superkompliment til deg da!!
    Tusen takk for at jeg får være med å trekke et lodd!

    Hurra for 3 årsjubilanten :)
    Måtte bloggen lenge lenge lenge leve!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  193. Gratulere så masse med 3 års feiringen og med ein kjempesuperinspirerande blogg : )

    Blir gjerne med i trekningen av dei herlige premiane. Kryssar alt somkryssast kan : )

    finfin kveld vidare !

    SvarSlett
  194. Hei ;-)) utrolig flotte premier. Jeg vil være med. Har delt linken på facebook ;-))

    mvh Christine

    christine.solberg1967@gmail.com

    SvarSlett
  195. Hei :)
    For en flott giveaway!
    Vil veldig gjerne være med.
    Og det er vel bare lov å legge inn en kommentar kanskje? Hehe

    Klem, L

    SvarSlett
  196. WOW! Så fine premier!!!

    Krysser armer og ben! :-)

    Ha en fin kveld og helg når den tid kommer, Elin!

    SvarSlett
  197. Nr 200 og greier ;)
    Wow, gratulerer med 3 årsdag på bloggen!
    Jeg er veldig gjerne med i trekningen av de flotte gavene :)
    KLem Anette

    SvarSlett
  198. Gratulerer med jubileum!
    Syns du har en inspirerende og koselig blogg.
    Er gjerne med i trekningen.
    Hilsen Monica
    mo-skog(at)online.no

    SvarSlett
  199. Hei :)

    Eg vil gjerne delta i denne flotte giveaway'en!
    Takk for masse god inspirasjon, kjempefin blogg!!

    -Gunhild

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!