...

mandag 1. oktober 2012

TREÅRINGEN MIN!

 

 
Tre år har gått sidan oktober 2009. Den opprinnelege bloggen, Elin sine Draumesider, la eg ned etter eit halvt år, men starta snart opp denne, Draumesidene. Eg har ikkje tal på kor mange gongar eg har vore nær ved å slutte å blogge, seinast i vår. Men heldigvis har eg kome meg over kneikane. Heldigvis, fordi bloggen held meg i gang. På mine tyngste dagar er kameraet og bilda mine den beste måten å få meg til å gløyme smerter, og få fokusen over på meir kreative ting. Eg lever med fire prolapsar i ryggen, noko som til tider er veldig smertefullt. Trur ein må ha prøvd det, for å forstå kor utmatta og lei ein blir etter vonde periodar.
 
For meg er bloggen god medisin, og kontakt og kommentarar frå alle fine folk der
ute tek meg opp og fram gong etter gong.
 
Draumesidene debuterer med bilder i boka Sanselig Jul no i oktober, og ei fersk reportasje frå huset vårt blir å finne i Vakre Hjem & Interiør i slutten av månaden. Det har kosta å bli med på desse tinga, men eg føler at det også er kjempekjekt å klare å prestere, og eg har lært svært mykje i 2012! Fram for alt håper eg å kunne motivere andre i same situasjon, til å tillate seg å drøyme, tillate seg å forfølgje det ein aller helst vil skal skje i livet. Det er dette Draumesidene handlar om for meg! Å kunne behalde sjølvkjensle og sjølvtillit, på tross av at ein ikkje har eit A4 liv med full jobb og full fart. Eg ser at eg kan inspirere, og kanskje oppmuntre andre til ikkje gi opp!
 
Ein er verdt noko likevel!
 
Til alle som er i same situasjon som meg;
 ikkje lat nokon fortelje
 dokke noko anna!
 
 
Tusen millionar takk for all støtte desse tre åra!
Eg blir nok å finne her inne i framtida også!
 
Og forresten; 50 000 unike treff sidan juli?
Over 20 700 unike treff i september?
Snart 800 følgjarar?
Og 1181 innlegg!
 
Utruleg i min målestokk!
 
 
 I neste innlegg kan du melde deg på flott
GiveAway, gleder meg sånn til å få
lov å gi vekk kjempefine ting
til nokre av lesarane mine!
 
 
Tusen takk for følgjet så langt,
 
STOR klem frå meg!
 
 
Elin
 
 
 


17 kommentarer:

  1. Grattis med bloggbursdag og fine tall! Keep up the good work :) Klemmer

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jubileum! Jeg har fulgt bloggen din lenge nå, og koser meg med å se på alt du får til!

    SvarSlett
  3. Innom med kjempestor Gratulasjonsklem!
    Du imponerar og inspirerar!

    Glad fordi nettopp DU er min bloggvenn!

    Alt godt frå Sigrid

    SvarSlett
  4. Gratulere med 3 år i bloggverden og så flotte tall,wow det er supert:))
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Draumesidene var en av et bittelite knippe blogger jeg las før jeg selv begynte å blogge og er en av inspirasjonene til at jeg selv kastet meg ut i det og begynte å blogge. Takk for at du deler, takk for at du inspirerer, gratulerer så masse med tre år som blogger.

    God og varm klem til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett
  6. Så flott skrevet! Du er kjempe flink og ein stooooor inspirasjon for meg ialllefall... :) og etter talla og dømme, sååå mangen andre og! Stoooor klem fra Diana. Tidligere my dream.

    SvarSlett
  7. Kæmpe tillykke med 3 års fødselsdagen Elin...:-)
    Din blog har jeg fulgt siden jeg selv startede med at blogge for 2½ år siden.
    Det er også den jeg følger når jeg er længst nede med sygdom da du er sådan en stor inspiration.
    Både med din personlighed og dit smukke hjem.
    Jeg har længe følt mig selv gået i stå både blogmessig og min egen indretning. Har ligesom kørt fast i det franske. Men har altid været glad for det sort/hvide/natur.
    Flot at du bliver ved Elin og vi andre er jo glade for at nyde dine smukke billeder og dit smukke hjem.

    mange klemmer til dig fra Lisbeth

    SvarSlett
  8. Gratulerer, vennen!!! SÅ glad eg fekk deg til å starte å blogge og såååå glad for at du aldri har lagt den ned. Du er så flink!!!!

    Eg kjem og med give away veldig snart, men ikkje for å feire noko som helst, hehe, min har vel nesten dødd ut til tider så sløv som eg er. Men kjem sterkare tilbake;))

    Håper vi snakkast snart?

    Klem!

    SvarSlett
  9. Du inspirerer mange der ute! Med ditt flotte hjem, herlige tekster og fine bilder!

    Stå på ♥

    FIN uke til deg! Klem Anine

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse med 3 fantastiske år Elin!!
    Dette er en av de absolutte favorittene, med de herligste bilder ♥ Er så glad du aldri sluttet... :))

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 3 år ;oD Gleder meg til flere år med inspirerende innlegg ;o))) Prolaps er forferdelig..jeg har ett prolaps i nakken og kan skrive under på at det ikke er bare bare!!!
    nyt kvelden ;o)
    Varme klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  12. Gratulerer, kjære Elin:)

    SvarSlett
  13. Gratulerer - du har virkelig en nydelig inspirerende blogg!!
    Håper du får mange gode bloggår til ;)

    Ha ei god uke!

    SvarSlett
  14. Gratulerer med 3 år, og fiiiiiin blogg med herlig inspo.

    SvarSlett
  15. Du er fantastisk!
    Hipp hurra for deg, og den nydelige bloggen din ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  16. Gratulera masse med 3 år som bloggar, glede meg over alt det fantastiske du deler med oss. Er så glad for at du fortsatt er her i bloggverden. Lykke til vidare med små og store prosjekt, håper ryggen din vil friskne til etter hvert. Klem fra Kari.

    SvarSlett
  17. Du har en utrolig inspirerende blogg:)
    Forresten ikke så lenge siden at jeg kom over den, noe som jeg er veldig glad for.
    Har forstått det som du sliter mye med helsa. Og da jeg nå fikk se hva du sliter med av smerter så kan jeg si at jeg aner hva du går igjennom.
    Har selv hatt mange mange år med ryggplager og div. prolapser. Derav fire ryggopperasjoner, den ene av disse endte med avvstivning nederst i ryggen.
    Etter denne ble det igjen prolaps i skiven under avstivningen. Om det var i forb. med denne siste opperasjon eller hva kan legene ikke gi meg eksakt svar på, men det førte iallefall til at det i ettertid ble store probs. med venstre benet mitt.Lever fortsatt med store smerter, særlig når ryggen belastes.
    Så har funnet at bloggingen og interessen for interiør og oppussing,gjør at tankene kommer i andre baner...enn kun smerter.
    Håper at ting bedrer seg og at du får den hjelpen du trenger.
    klem sissel

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!