...

søndag 21. oktober 2012

Kva har du gjort no då, Elin?

 
 
 

 
 
Farge : Elephant skin
 
Det var den reaksjonen eg hadde venta meg...
Ærleg tala; når ein har ein halv boks med Pure&Original måling ståande i
kjellaren, då bør ein bruke han, før han størknar??? Sjølv om mannen i huset meiner at
det er mykje finare med kvit mur rundt peisen... Og når denne mannen blir oppteken i timevis
med skifting av hjul på bilane... Handa mi er bedre. Sjølvsagt ikkje bra, men det var ikkje så
nøye akkurat der og då. Eg var rett nøgd når eg var ferdig. Og i god tid før mannen
kom att frå sitt oppdrag. Det beste av alt var at han ikkje såg kva eg hadde
gjort. Måtte vise han det. Og så seier han :
 
dette vart jo kjempefint Elin!
 
I know!
 
 
Elin
 
 


18 kommentarer:

  1. Hihi :-)
    de blir ofte overraska over hvor fint det blir ;-) menn har ikke helt evnen til å se hvordan det kan bli, men det kan vi ;-)

    jeg syns muren ble kjempe fin. har ikke prøvd de pure&orginal fargene. men denne fargen var lekker. hva heter fargen ?
    sikkelig knall fint. du har også mange fine detaljer i hjemmet ditt.
    håper du har hatt en fin søndag. Line

    SvarSlett
  2. d ble jo bra D også Elin! Du har øyet for det meste;) ønsker deg en god uke kjære deg!

    SvarSlett
  3. Enig med mannen her ja, kjempefint:))

    SvarSlett
  4. Enig med mannen!
    Så godt det vart den reaksjonen :-)

    Flott ny veke!

    klem
    PS: og flott jobb han også gjorde..
    mulig det vert snø snart ja..

    SvarSlett
  5. Kjempe fint & nydelige bilder ;-D
    Klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  6. Det vart rett lekkert vart det! God søndagskveld Elin!

    SvarSlett
  7. Ja, det så virkelig fint ut...
    Jeg har tilgode å prøve denne malingen. Finner liksom ikke den rette plassen her i huset!
    Nydelig hos deg iallefall og godt jobba ;)
    Nyt søndagskvelden med "ny" peis.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Akkurat dette har eg og frykteleg lyst å gjera. Og for ein gong skuld er mannen einig. Men så lenge det er praktisk er han jo det. Den kvite muren vår er ikkje særleg kvit øverst. Eg har óg eit spann ståande, men aner ikkje kva farge det er. Det er ein varm grå iallefall. Kva heiter din?

    SvarSlett
  9. Du kreative dame dette ble jo kjempetøft - også hvite gulv noe så lekkert, synes skitten fort eller? Vurderer det på hytteloftet, men har enda ikke guts og er usikker på hvilken farge. Fin søndagskveld:)

    SvarSlett
  10. Lekkert! Likte så godt putene dine på stolen, finfine detaljer hos deg!
    Ane

    SvarSlett
  11. Haha, herlig! Og jammen vart det fint. Fint! Fint! Fiiint!! Godt når me ein er enige ;-)

    Her i Stavanger har me hatt ein deilig solrik dag, i motsetning til i går då me verkelig fekk dusja oss... Eg har baka boller og storebor har vaska kjøleskapet. Han la nemelig inn ei saftflaske som han ikkje hadde skrudd korken på - det vart ein klissete affære. Grovvasken tok han på strak arm, mora var ikkje strålande blid akkurat, og så tok ho mor finvask og golvvask (slik at me ikkje vart ståande fast på kjøkkengolvet heile gjengen) og no er det så bra!

    Klem Eli

    SvarSlett
  12. lekkert.. lekkert ble det :)
    Blir jo så spesiell finish med den kalkmalingen.
    Liker den også veldig godt D:)
    Ha en fin ukestart.
    klem sissel

    SvarSlett
  13. Kjempefint ble det!! Jeg har malt kjøkken og et gutterom med Pure and Original, og synes det er fantastisk flott! Bruker å få samme reaksjonen her i huset hvis jeg presenterer mine prosjekt før jeg setter igang, så jeg har gjort som deg i det siste- og så blir han så fornøyd, hehe... Må være noe med menn og en mangel i det å visualisere slikt, hihi.. Ha en fin søndag!!

    SvarSlett
  14. Kjempefint ble det!
    Du har det så lekkert :)
    Fiiin vinballong ;)

    klem L

    SvarSlett
  15. Kjempeflott... og slike vakre bilder. En fryd for øyet *sukk*

    Ønsker deg en flott og kreativ ny uke:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  16. Hi, hi! Ofte må de rett og sett se det ferdige resultatet disse karane:-) LEkkert ble det, veldig tøft!!
    Klem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!