...

fredag 12. oktober 2012

Nytt vinterhjørne på kjøkkenet

 
 
 
Etter reportasjebesøket har eg flytta rundt på diverse i huset. Det at vi byrjar å fyre i peisen på kjøkkenet, gjer at vi brukar rommet på ein annan måte. Det blir veldig varmt i området rundt veggen der, og viss ein skal nyte ei bok, må ein nesten sitje på andre sida av rommet. IKEA stolane havna aldri ute på hagestova slik eg planla. Dei blir innestolar. Dei store putene frå same leverandør fungerer som skammel. Puta er frå DayHome, pleddet er frå Palma. Eg har stadig tankar om å kjøpe nokre store, grøne planter for å tilføre meir fargar i heimen. Prøvde meg med nokre blad frå ein blomsterbukett i dag, for å teste ut feelingen.
 
 
 
 


 
TIPS: eg har sidan i vår brukt treperler på snor for å dekorere veggar i huset. Desse har eg kjøpt på hobbybutikkar. Men det kostar litt å kjøpe desse posane. I går var eg med storesøster på GLITTER, og fann fantastisk fine ferdige treperlekransar med brune og svarte perler til 80 kr pr.stk. Dette er billegare! Så viss du er rask, kan du gjere eit perlekupp ;)
 
 
No er planen å NYTE det flotte vèret vi har blitt velsigna med!
Naustet skal få seg eit besøk, det blir flott å ete ute igjen!
 
 
Tusen takk for alle fine kommentarar,
og for at så mange vil vere med på
GiveAway! Gjer meg
GLAD! :)
 
 
Elin
 
 


13 kommentarer:

  1. Nydelig:) Hjemmet ditt og bloggen din er så utrolig inspirerende!
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så häftiga bilder! Ska kolla runt lite ;)

    Återkommer nog igen :P

    kram/Olg@

    SvarSlett
  3. Så koseleg og fint!

    Nyt SOLA!

    God helg klem

    SvarSlett
  4. Funny coincidence! Just today I show my reading corner on my blog, but yours is much more chic!
    I love the big pillows idea! I could copy it... uhmmm! :D

    SvarSlett
  5. Herlig stemning i kjøkkenkroken:))
    Gjør seg med litt grønt altså ♥

    Flotte perlekjeder:))

    SvarSlett
  6. Oi, takk for tips om Glitter! Eg har to liknande kjede frå TGR som eg trur eg ga 30 kr stykket for... Skikkeleg kupp! Men det var i lyst tre, det mørke du hadde her var verkeleg flott. :)

    SvarSlett
  7. Inspirerende innlegg
    - som alltid! ;)
    NYT helga og go' været!
    klem til deg!

    SvarSlett
  8. Hej Elin..

    Jammen de stole er da også bare perfekte i kjøkkenet..:-)
    Kan se den fine ugle lysestage er med også..:-)
    Nu kan man jo få ugler på alt, som lysestage, som vase og lampe.
    De er så søte.
    Jeg plejer at tage mine 2 oliventræer ind på denne tid, men siden jeg har fået kat i huset tror hun at alt grønt må hun spise.
    Ved ikke om Oliventræer er sundt for katten Putte..;-)
    Så lige nu står de ude i stalden da vi har været nede på et par frostgrader om natten.
    Men flot vær også her i Danmark.

    God weekend og stor godbedring klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  9. Den stolen med de putene likte jeg, sitter og lurer på hvilke argumenter jeg skal bruke for å få inn en slik... hihi:)

    SvarSlett
  10. Hei.
    Så flott det ble på kjøkken,
    Nydelig der,
    Så kjekt med perlebånd til pynt på veggen.
    Ha en din dag,
    Klem dra sylvia

    SvarSlett
  11. Vakkert og stilrent. Morsomt med de treperlene. Takk for nok et innlegg som inspirerer. Fin søndag til deg.

    SvarSlett
  12. Finaste heimen! Gleder meg sånn til å sjå reportasjen, håper du tipsar oss om når og kvar. Den første kjem vel uansett i Vakre Hjem?

    Blir så inspirert av deg! Vil berre logga av jobb pc'en (fy meg som les bloggar på jobb) og gå heim og skapa noko... Men i dag er det faktisk bloggtreff, som du såg :) Gleder meg veldig!

    Klem Eli

    SvarSlett
  13. Utruleg kjekk blogg du har :D Likte den kroken på kjøkkenet veldig godt!

    Men kor har du kjøpt (gynge?)stolen? Isofall, kva heiter den om du veit det? :)

    Susanne

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!