...

tirsdag 23. oktober 2012

Makeover kitchen

 
 
 



 
 
Ein enkel makeover... Kjøkkenet fekk eit røffare uttrykk med lån av lampen frå hagestova. Den har ein slags betonglook, og eg er VELDIG glad i han. Og sidan opphalda på hagestova blir færre og færre etter kvart som kulden setter inn, fann eg ut at lampen kunne få kome inn på kjøkkenet ein periode.
 
Eg har vore uten straum frå ti til to i dag, og sleit veldig med aktivitetane eg hadde planlagt. Merkeleg kor avhengige vi er av elektrisitet? Heldigvis har pc`en min OK batterikapasitet, så eg fekk gjort litt redigeringsarbeid. Og etterpå har eg kravla rundt på alle fire ute i hagen (på våt plen) og røska bort visna greier. Var jo ein av dei tinga eg irriterte meg over i går... No er det meste gjort! :) Blei klissja blaut, men det gjer ingenting så lenge eg klarer det eg vil!
 
 
I morgen trur eg at det blir bilder frå stova? Prøver å blogge frå ulike stadar, føler eg gjentek meg sjølv. Det er ei utfordring når ein interiørbloggar. Eg tenkjer at no er alle kjempelei av desse bilda mine, og at ting blir kjedeleg. Eg prøver å variere, sikkert med skiftande hell.
 
 
But I`ll be back ;)
 
 
Elin
 


18 kommentarer:

  1. Elsker kjøkkenet- og bildene dine. Liker det sort/hvite temaet du har i kjøkkenet, veldig i min smak om dagen! Fortsatt fin uke til deg, klem klem

    SvarSlett
  2. Berre nydeleg kjære du!
    Og kjekt bytte på :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Det er så koselig og fint hos deg! Lampa er superkul!

    SvarSlett
  4. KJempetøft, liker så godt det store og luftige kjøkkenet ditt!

    Blir ikke lei bildene dine jeg, keep em coming ;-)

    SvarSlett
  5. Lampa ble fin på kjøkkenet også :) Liker de hjemmelagde lampene du hadde der også:)Den kråa med skap og benk er så koselig, synes jeg!

    Du har sikkert skrevet det et sted, men hva har du brukt for slags svart, blank maling? Jeg har noen pinnestoler og en krakk som har ventet lenge på å bli blanke og svarte :)

    Så muren ble grå igjen:) Morsomt når han som ville ha den hvit likte det også!

    Håper vinteren venter ei stund til, men fres og snøskuffe er funnet fram - sånn just in case :)

    God uke videre til deg!

    Moccamamma :)

    SvarSlett
  6. Blir aldri kjedelig med bilder fra det fine hjemmet ditt:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Lækker lampe..passer så godt til dit køkken.
    Bliver aldrig lei av dine smukke billeder og din kreativitet..:-)

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  8. Du skal vite det at eg blir aldri lei av å sjå bilder fra det vakre hjemmet ditt,men skjønner det med at det kan være ein utfordring med kva ein skal vise og kor mykje:)men du inspirerer du med dine flotte bilder:)
    Fin fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Blir nok aldri lei av dine bilder, så bare pøs på!!:)
    Lekker og røff lampe:)

    Ha en fin kveld videre:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  10. Utrolig kul lampe. Passer kjempe bra på kjøkkenet ditt.

    Ha en fin kveld!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Jeg blir i allefall ikke lei av kjøkkenet ditt :) Knall tøft med den lampen, røffer opp skikkelig :) Skjønner hva du mener med at vi bloggere gjentar oss selv eller rettere sagt viser igjen og igjen ;) men man kan jo ikke kjøpe nytt eller forandre noe hele tiden, så gjentagelser er fint :) det er jo gjerne lite som skal til for at noe forandrer utrykk -som kjøkkenet ditt med en annen type lampe :) digger foresten det svarte skapet med skinn håndtak, stilig :)

    Klemmer

    SvarSlett
  13. For det første skal det godt gjøres å gå lei av bildene dine...du er kanskje den dyktigste interiørfotografen jeg vet om. Når det er sagt er jeg enig i at det er en utfordring det der...skjønner godt at bloggtørken tar oss en gang i blant, for det er jo grenser for hva man kan endre på en uke og to.
    Tidligere hadde jeg oversiktsbilder i nesten alle innleggene mine og har nok blitt flinkere til å benytte meg av detaljbilder innimellom...men det er alltid oversiktsbildene jeg får mest kommentarer på så da får det heller bli litt repetisjon;)

    Kjør på du Elin og takk for varme tanker på FB i går forresten, det kom godt med <3

    Klemmer i bøtter og spann!!

    SvarSlett
  14. Kjempefin lampe i et nydelig kjøkken:)

    Og du, lei bildene dine? Neida, ingen fare.

    Klem:)

    SvarSlett
  15. Slutter ALDRI å elske bilder fra kjøkkenet ditt! For meg er det veldig nært drømmekjøkkenet ;-). Kjempestilig med betonglook-lampe; du har rett i at det røffet opp intrykket - stilig! Repetisjon er bare av det gode, tenker jeg - so keep up the ggod work :-)

    Håper det ble rett ift giveaway-premien, håper du sier i fra hvis jeg misforsto? :-)

    Ha ei super uke, håper du slipper de verste ryggplagene!
    :-)

    SvarSlett
  16. Synes du inspirerer hver eneste gang jeg og bildene dine er ikke like. Flinkeste jenta:) Den krukka på bodet ditt var kjempekul, ønsker meg. Er den kjøpt i nettbutikk eller?

    Ha en fin og inspirerende tirsdag:)
    Klæmz

    SvarSlett
  17. Lekkert!!! Lampen var bare såååå KUL!! Passet supert der!!! Må si jeg misunner deg det store flotte kjøkkenet :D
    kos deg Elin!
    klem Tove

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!