...

mandag 29. oktober 2012

Førsteetasje gjennom vidvinkelobjektiv

 
 
 

 
Eg må fortsetje å takke for fine helsingar! Og for alle mailar med spørsmål om huset. Eg prøver å svare etter kvart! To av tinga eg har fått spørsmål om, er korleis første etasje er samansett ang.rom. Ein kjem inn på oppsida, inn i ein gang. Der er det dør inn til toalett/dusj, og trapp opp til andre etasje. Der er også dører inn til kjøkkenet og stova. Desse to romma heng saman i ei åpa løysing, med ein peis midt imellom. I enden av kjøkkenet er det dør ut til vaskerommet, og der er dør ut på hagestova. Det er spørsmål nummer to, korleis denne er plassert. Hagestova ligg vegg i vegg med vaskerom/kjøkken. Det andre bildet viser hagestova sett frå kjøkkenvinduet.
 
Angåande utebilder av hagestova, så er det litt vanskeleg akkurat no, med snøv
og is på terrassen. Eg skal sjå om eg kan få laga eit innlegg om dette seinare.
Du ser litt HER! 
 
Reportasjen inneheld for det meste rett informasjon, men vi har tv på stova ;)
Hadde sikkert vore meir sosialt å ikkje ha det, men eg må innrømme at
eg er ganske avhengig av å sjå tv i vinterhalvåret.  
 
 
Og eit varmt velkommen til alle
nye følgjarar og lesarar!
 
 
 
Elin
 
 
 


8 kommentarer:

  1. sååå fint!Du har berre fine ting..hehe
    Og gratulere med artikkel i bladet.. det gleder e meg til å lese!
    den er nok berre akkurat som du er, ein stor inspirasjon:)
    Fin mandag!
    Eldrid

    SvarSlett
  2. Sukk! så gjennomført og fint du har det! Gulvet er det malt parkett? Lekkert :)!

    -Mari-
    marissblogg.blogspot.no

    SvarSlett
  3. Morsom vinkel på bildene;) Gøy og se "mer"....grattis med stor bladraportasje;)

    SvarSlett
  4. Vidvinkel altså! Det er så gøy:)
    Er jo veldig kjekt å sjå huset sitt på den måten.

    TV i stova har vi også, det blir nok ein del TV kikking her også om vinterhalvåret.

    Ha ein kjempe flott kveld:)

    SvarSlett
  5. Elin!
    NYDELIG rep i blad, gratulerer!! Veldig gøy å lese og se:-)
    klEMMER♥

    SvarSlett
  6. Så snyggt! Tack för att du bjuder på ditt hem.

    Kram Lena

    SvarSlett
  7. Hei, Supre bilder av et spennende hjem:) klem Siv

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!