...

fredag 19. oktober 2012

By the ocean

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Elin
 
 
 


13 kommentarer:

  1. Vanvittig å flink du er til å ta bilder!!! Jeg ble skikkelig imponert nå!!!!! (kunne jeg bare lært litt av det der.... :-)))))
    Klem kari

    SvarSlett
  2. Jeg er bare imponert, målløs, dette er bare nydelig! DU ER FLINK:)

    SvarSlett
  3. WOW! Du er god! Ikkje rart du har hatt ein bra deg!

    Nattaklem

    SvarSlett
  4. Nydelig nydelig,bare heilt fantastisk Elin,du er dyktig:)
    Fine lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Hei.
    Så dine bilder,
    Flott jente å flott fotograf,
    Er der de nye smykkene til bikbok.
    Ha en din dag.
    Klem dra sylcia

    SvarSlett
  6. Fine bilder.Blei inspirert til en tur til havet.Ynskjer deg ein fin dag.Gler meg til neste bidrag.Mvh Johanne

    SvarSlett
  7. Utruleg flott bileter, Elin, så flink du er!!!! MÅÅ kome meg utover til øyane snart igjen, kjenner eg, før vinteren kjem.

    Syns ho var lik vesla di på det nederste??? :-)

    No er det kyrkjetorget!

    Ha ein fin laurdag.

    Klem!

    SvarSlett
  8. Kule og flotte bilder og en vakker modell!

    SvarSlett
  9. Fantastisk vakre bilder! Du formidler en nydelig stemning. Talentfull fotograf og nydelig modell. Ønsker deg en riktig god helg :) Klem Betsy

    SvarSlett
  10. SÅ fantastiske billeder Elin..:-)
    Var det et foto opgave i så fald blev billedene førsteklasses.
    Dejlig model også.
    Jeg kan godt forstå du havde det rigtig godt efter denne vellykkede dag på stranden...:-)

    Kæmpe klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  11. kjempe flotte bilder :) flinka!! føler jeg gjentar meg selv mye, for du imponerer stadig :)

    Klems Diana.

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!