...

søndag 7. oktober 2012

I sofaen på ein GRÅ søndag...

 
 
 
 






 
 
Kva gjer ein då? Jau, eg sett pris på levande lys, ein kopp kakao og litt vindusshopping på nettet :) Eg har ingen umiddelbare planar om å kjøpe noko, men eg ELSKAR å kike! Drøyme... Alle bilda er lånte frå bloggen til Anita, som driv butikken Ølen Møbel. Og som eg brukar å seie; dersom det gjekk an å knipse med fingrane, og plutseleg vere ein annan stad... Eg hadde garantert knipsa meg ofte langt sør frå der eg er no ;)
 
Bloggen til Anita er kjempefin!
Huset hennar er ein draum!
 
 
Og til dei som lurer; eg har ingen faste avtalar med interiørbutikkar
om reklame, og heller ingen inntekter. Viss dette skulle skje, vil eg vere
tydeleg på det! Får eg god sørvis og butikkar har eit flott vareutval,
skriv eg om det. Eg er også innom butikkar som IKKJE imponerer meg.
Men eg har valt å ikkje gjengi det her inne. Setter mest pris på
FRAMSNAKKING! :)
 
 
Elin
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Til å drømme seg bort i disse bildene ja!

    Inspirasjon kan man aldri få nok av!

    En flott søndag til deg Elin!
    Klem fra Hilde!

    SvarSlett
  2. Åhhh... så mykje fint!! Skulle gjerne vert der med deg :)) Med sånn ca nokre millionkroner ekstra på konto å handle for ;) hehe ;) gøy!

    Ønsker deg ein fin søndag! Godklem!

    SvarSlett
  3. Hei på deg ;)
    Herlige bilder og super inspirasjon!!
    Helt enig med deg når deg gjelder fremsnakking...
    Ønsker deg en riktig fin søndag ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Hei på deg Elin:)
    Her har det og vært vindusshopping og ønskelistelaging i dag:))
    Alltid kjekt det:)

    Så masse fint du viser, Ølen Møbel er virkelig en butikk jeg skulle ønske var litt nærmere:)

    Ha en fin søndag:)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!