...

søndag 28. oktober 2012

Hauststemning til tusen!

 
 
 
 
Eg kjem aldri til å gløyme oktober 2012!
Med bilda mine i Sanselig Jul, reportasje frå huset i Vakre H&I,
og sist men ikkje minst som vinnar av utfordring inne hos
 
Eg skrytte av at eg skulle få dreisen på julekakene;
no er det ingen vei tilbake! Denne premien var noko av det mest
fornuftige eg kunne vinne! Stod og elta deig før i dag, og tenkte at dette
ikkje var særleg sunt for armar, nakke og rygg.
 
Må vel finne ut kva farge eg ynskjer meg?
 
 
 
Tusen takk!
 
 
Elin
 
 
 
 


16 kommentarer:

  1. Oii det var en fin kjøkken maskin! Gratulerer, vellfortjent alt sammen. Du er jo utrolig dyktig i hjemmet og ikke minst bak kamera!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse Elin,ja det er på tide en får litt lønn for alt strevet og energien en bruker....Vel unt til deg!!
    Jeg er for tiden litt uten inspirasjon og kreativitet.Men i dag skal jeg på fotokurs,gleder meg.Anette Willemine skal dit også,gleder meg til å se henne pluss mange andre...
    Fin dag til deg,må sjekke postkassen min i dag om Vakre Hjem er der:)
    klemklem til deg

    SvarSlett
  3. Herlig! Gratulerer, det er jo ei kjempegod kjøkkenmaskin:) Og alt det positive du ramser opp har du uppnådd ved å være dyktig, det er deg vel unt:)

    Fin uke til deg, klem:)

    SvarSlett
  4. Hittade hit via Anna Truelsen. Fantastiskt härlig blogg du verkar ha! Har plöjt ett antal inlägg. Har lagt upp mig som följare via Bloglovin. Vill se mera :-)

    Ha en fin måndag!

    Kram Lena

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye, det ingeen tvil om at det er velfortjent :) Nå gleder jeg meg til å lese og se bilder av julekakene dine, hehe ;)
    Elsker huset ditt og stilen din, så nå gleder jeg meg til å få lest repotasjen :)

    Ha en god uke :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer !!
    Vel fortjent.
    Ha en fin uke
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  7. Hi my first visit on your blog!
    (Came from Anna T.)

    So nice!

    ♥ Franka

    SvarSlett
  8. Berre ein ting å sei:VEL FORTJENT;))gratulerer så masse!!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Köksmaskin är väldigt bra att ha :)

    Ha en fin vecka! kram/Olg@

    SvarSlett
  10. Love your style!! Gratulerer med kjøkkenmaskin, fantastisk heldig! Hvor har du kjøpt puta m/fuglen?? :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye! Velfortjent seier :-) Jeg er fast følger av bloggen og elsker stilen din. Gleder meg til mer inspirasjon fra deg :) Ha en flott mandag.

    SvarSlett
  12. Takk alle sammen! Puta vart kjøpt på Kremmerhuset for to år sidan.

    E

    SvarSlett
  13. Vilket fint hem ni har!!! Läste om reportaget på Anna Trueldsens blogg.
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvarSlett
  14. Grattis till den fina vinsten Elin!
    Den är du så väl värd!!
    Jag blir alldeles varm inombords när jag ser bilden från er hagestua. Jag bara ÄLSKAR den! Å vilken underbar kudde med fågelmotiv jag skymtar där! Har aldrig sett någon sådan tidigare. Superfin!!!

    Varma kramar, Carina

    SvarSlett
  15. STORT TILLYKKE Elin...det var velfortjent.

    Kjæmpeklem fra Lisbeth

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!