...

onsdag 3. oktober 2012

Draumesidene i Sanselig Jul

 
 
 
 
 
Tenk; eg som synes det var så lenge til oktober då eg leverte bilda i januar... Eg måtte ha forlenga frist, fordi eg var mest sengeliggande frå midten av desember og fire veker etterpå. Franciska hadde likevel trua, og eg klarte til slutt å samle bilda og redigere dei for bruk. Det er uverkeleg å skulle ha med bilda mine i ei ekte interiørbok. Eg må innrømme at eg gleder meg som ein unge til å få halde henne i hendene!
 
Tusen takk for så flott oppslutning rundt GiveAwayen min!
Utruleg kjekt! Fristen er satt til 15. oktober, så det er berre å fortsetje å melde seg på! Trykk HER, eller gå til innlegget under!
 
 
Elin
 


9 kommentarer:

  1. så gøy, og så fortjent. Flotte bilder fra et flott hjem! Skjønner du gleder deg til å få en trykt utgave som hele Norge også kan ta del i!

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder :) Jeg gleder meg til å få boka i hendene :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder... du har det bare helt fantastisk! LEKKERT!

    SvarSlett
  4. Hei.
    På så gøy,gleder meg masse til boken er her,
    Nydelige bilder fra deg som alltid,
    Ha en fin kveld,
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Gøy ja, jippi:)
    Er med jeg og, men bare med noen små bilder, ikke slik som hos deg:)

    Jeg skal på lanseringen på Zanz, og få min bok der, gleder meg:)

    SvarSlett
  6. Oi! Endå ein grunn til å kjøpe denne fantastiske boka:)

    Bildene ser heilt nydelige ut, gler meg stort.

    God kveld:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer Elin!!! Gleder meg til å snart få ta en titt på boka. Vi skal jo ha lenseringsfesten hos ZanZ!! Hadde vært så hyggelig om du kom dit...!! Nå er det straks helg, vi skal på fjellet og vi gleder oss! Fin helg til deg og dine, klem klem

    SvarSlett
  8. Å som eg gler meg til den boka kjem! Skal bli ei fryd å bla i, lese og bli inspirert av! Det er velfortjent at du er med i boka - du har ein flott blogg:)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!