...

onsdag 28. september 2011

Mange bilder, nokre spørsmål og svar...



Var ikkje det ein fancy tittel? :) Sidan forma er stigande, og energien held på å kome tilbake, tok eg meg eit rafs med å svare på spørsmål i dag. Det er veldig koseleg å få mailar frå lesarar, og eg gjer så godt eg kan med å svare. Takk til dei som sende nokre ord på måndag og i går, angåande mitt lille "samanbrudd". Veldig godt å få slike fine ord i mailboksen!

Eg har lenge skulle ha laga eit innlegg om haustplantene eg har rundt huset.
Eg har venta på finevèret. No gav eg opp. Så det blir bilder med regn i dag. Ikkje noko å bry seg om...
Og medan eg var i gang, tok eg nokre bilder til, av ting folk har stilt spørsmål om.

Aller først. LERK. Ja, eg elskar lerk. Kunne ha laga ein sang om det...
Lerk er eit tre med mjuke nåler. Det finns rundt om i Norge, vi har tildels store mengder i nærområdet. Den lerka du ser til pynt, er uten nåler. Så SNART kan den som leitar, kanskje finne bare lerkegreiner med kongler på. Eg har sjølvsagt mengder frå åra før ;) 



Ok. Då var den grei håper eg. Neste sak : uteblomster på hausten.



Det finns enormt mange fine blomster rundt omkring. Men eg vart så VELDIG inspirert hos
LINDA som eg laga reportasje hos, så eg enda opp med røslyng og eføy i år.
Det har halde seg veldig bra i styggevèret.


På nedsida av huset har eg noko rart eg ikkje veit navnet på? Kanskje nokon kan hjelpe til? Eg synes dei er kjempefine! Eg kjøpte dei hos Mille Fleurs i Ålesund, ein veldig fin liten blomsterbutikk, med rette stemninga og litt meir enn berre blomster. Eg veit også at der er venta eit parti med Corokia cotoneaster, dei merkelege plantene som ser døde ut. Sånn som står på stovebordet mitt.


Midt i alle krukkene mine, har eg fine lys, som eg kjøpte hos Stranda Blomster.
Enno ein butikk eg absolutt vil anbefale den som kan, eit besøk. Lysa toler ein del vind, og skaper lun stemning på mørke haustkveldar. Krukka er kjøpt hos Herlighet.


Til slutt vil eg opplyse om at drivveden min kjem frå sjøkanten her i fjorden. Eg plukkar til meg slikt heile året, men det er etter stormane på hausten og vinteren at nye ting kan dukke opp. Drivved finns nok litt over alt, men akkurat no er det nok mange som leitar, så det er lurt å ha augene med seg. Eg har alltid eit lite lager i kjellaren ;) Så til deg som spurde; du kan nok få kjøpt, men er du nær sjø, så leit heller. Mykje billegare! :)


Og her er corokiaen min med på siste bildet. Er litt usikker på om ho trives her? Ser fortsatt død ut spør du meg... Kanskje ho er det? Må ut på Mille Fleurs og sjekke korleis andre slike planter ser ut? ;) 


I morgen er det boklanseringsfest hos Slettvoll i Ålesund,
får sjå om eg finn overskudd til ein tur.
Kanskje nokon som er innom her
skal? Let me know! :)



Elin


7 kommentarer:

  1. Så mange koselige høstbilder, Elin!!! p.s. jeg er også veldig glad i lerk;))

    Ha en fortsatt fiiin uke!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  2. At jeg aldri har tenkt på å putte eføy sammen med lyngen. Utrolig flott og dekorativt:)
    Godt at formen er stigende Elinmor.
    Klem til deg fra meg!

    SvarSlett
  3. Falt veldig for innlegget under. Så stilig! Flott trend du viser. :) Liker også godt de grovere materialene, spesielt nå om høsten. Herlig med den korga full av kongler. :) Det falt jeg for!

    Er forresten et innlegg ute hos meg også nå med høstlig inspirasjon. ;)

    SvarSlett
  4. Fine høstplanter og fiiin corocia! Når den dør mister den de små, nusselige bladene sine. Er veldig glad i jevn fuktighet må vite. - Ja, og NÅ vet jeg også det... Åshild:)

    SvarSlett
  5. Har aldri plukket inn lerk før, vi har masse av det her på sørlandet. Men kanskje jeg skal plukke litt i år??Det er jo dekorativt.

    SvarSlett
  6. Mange fine høst tips her ;). Har prøvd å leite etter drivved ved sjøen der jeg bor, men har aldri funnet noe. Så her er det sikkert maaange som leiter ;P.
    Klem Madelén

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!