...

fredag 9. september 2011

Lyseblått locker






Dette var ein ny vri, sjølv for meg? Og det tar litt tid å venne seg til fargen? Men heimen her treng meir fargar. Uten tvil. Blei så inspirert av eit bilde i Lantliv, bortsett frå at skåpa som stod der, var gammal. Veit ikkje om geviret skal vere over herlegheita, men prøver meg litt fram. Synes stova er vanskeleg å møblere. Og skåpa er ikkje heilt ferdig, skal på jakt igjen etterpå ;)

Før-bilder av skåpa finn du HER!

FORRESTEN: har dokke problemer med å kommentere på Blogger? Eg har hatt ein runde med besøk på morgenkvisten, og 80% av kommentarane eg skreiv kom aldri til syne???  Hva sjer`a? Ser at eg ikkje har fått mail på g-mail kontoen heller på tre veker? Veldig glad for svar! (viss det går an å kommentere her inne?) 


Ha ein fin dag mot helg!


Elin

 

21 kommentarer:

  1. Hei på du Elin!
    Jeg har ikke hatt noe problemer med Blogger, men det går litt i bølgedaler - plutselig får jeg vel det.... Da gjenstår det å se da, om denne kommentaren "flyr" gjennom systemet og legger seg hos deg... ;)

    Ha en herlig helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Jeg svarer jeg..
    Blir helt matt av de fine bildene dine..helt nydelig..
    Jeg og vil ha et slikt skap!!
    God helgeklem:)

    SvarSlett
  3. Fysøren så lekkert=)!!! Nå er ikke jeg noe særlig glad i farger, men DETTE var stilig=)!!

    Ha en herlig helg søte du!
    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Såå fint skapet ditt ble! Jeg har også et sånt skap, det er slitt, grått og ikke noe pent, så har tenkt å male det i en annen farge jeg også:)

    Ha en fin dag!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  5. For et lekkert skap!!!! Heldige du :) Og den flotte benken ved siden av!

    Ha en skjønn helg!

    Klem Lene

    SvarSlett
  6. Helt nydelig, vennen! Har så lyst på et sånt skap jeg og! Sitt vår flott! Hvor kommer du over alle skattene dine?! Lucky u! Stor klem til deg! Nyt helgen!

    SvarSlett
  7. Skapet og tilbehøret ble råstilig. Hornet er prikken over i-en. Fargen er også meget velykket. Jeg sliter også veldig med å få skrevet kommentarer rundt. Jeg har fått noen tips uten at det har virket. Jeg følger med på om du får noe godt svar. Ha en fin dag, og god helg!

    SvarSlett
  8. Skapet ditt ble knallfint! Godt jobba :) *♥*

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder som vanlig. Skapene ble skikkelig kule. Jeg har vært uvenner med blogger lenge, men nå har jeg fått beskjed om at de ikke støtter nettleseren min. (IE6 tror jeg) Har lastet ned google chrome og det funker mye bedre.

    Catje

    SvarSlett
  10. Råtøft ble det !
    Jeg har prøvd å sende deg flere mailer i det siste, men tror ikke du har fått de. Så du må nok sjekke g.mail kontoen din. Kanskje de har havnet direkte i spambøtta...har sett at det har skjedd med andre.
    Ha en fin dag !

    SvarSlett
  11. Bare en ting å si (igjen) Helt nydelig!! ;))
    Blogger går opp o ned her også... veldig irriterende noen ganger!!
    Ønsker deg masse godt og en strålende helg!! <3
    Varm klem,
    Anki

    SvarSlett
  12. Det ble bare rålekkert, for en forskjell! Kan jeg spørre hva slags maling du har brukt?

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  13. helt vidundelig vakkert.
    ha en flott helg,
    klem fra
    sylvia

    SvarSlett
  14. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så fint!

    God helg klem :-)

    SvarSlett
  15. Så tøfft det ble! Jeg har ikke hatt problemer med å kommentere i dag, men blogger tøyser jo rett som det er ...

    SvarSlett
  16. HERREMIN så NYDELIG det ble!!!! Jeg er offisielt MISUNNELIG! :)

    God helg!
    Hilsen fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  17. God kveld søte du. ;o)

    Ja det er lenge siden jeg har hørt fra deg nå. Dumt du har problemer da. Men det går fint for oss å kommentere her vaffal. ;o) Håper det løser seg da. Har du forresten lagd de hjertene som henger på garderobeskapa der? Fine, jeg vil å ha. ;o)

    Klem Simone ;o)))

    SvarSlett
  18. For et herlig skap, kan man spørre hvor du har kjøpt det? Og jeg kan kommentere, men ikke i Internet Explorer av en eller annen merkelig grunn. Kanskje det blir bedre om du laster ned firefox (om du ikke allerede bruker det da) :)

    Fin fredagskveld til deg
    Signe

    SvarSlett
  19. Hei.

    Utrolig stilig og tøft. Jeg kunne fått et sånt fra jobben i våres, men det var så veldig stort og klossete. Ditt var finere og nettere. Fargen var midt i blinken.

    Grattis.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!