...

torsdag 17. mars 2011

Resirkulerte bildekk og streptokokkar...



Hallo verden! Eit lite livsteikn frå ei taus som går på penicellin, og er glad det går an å svelge spytt igjen, uten å føle at ho tørner... Det har vore ei veke med sjukdom og elendigheit i heimen. Alle mann alle har vore innom eitt eller anna, og forma er laber blant små og store. Vi voksne har fått medisin, så det er vel håp for at vi snart er på beina igjen? Arbeidslysta er minimal, og kreativiteten tok ein plutseleg pause... Tenkte likevel å dele eit supert oppbevaringstips ein torsdag kveld i mars.


Lego og smådyr har fått ein ny stad å vere i påvente av leik :)


Så håper eg at feberen og streptokokkane i halsen
reiser sin veg RASKT!


15 kommentarer:

  1. Stilig oppbevaring! Passer utmerket hos deg, Elin! Så må jeg ønske deg god bedring! Ikke artig å være syk.

    SvarSlett
  2. Da jeg så din overskrift, forstod jeg ikke lige, hvad det her gik ud på. Men nysgerrig blev jeg :-)

    God bedring til dig og familien

    Klem - Birgitte

    SvarSlett
  3. Kjempefint tips! :-D Det ble jo såå lekkert! Masse god bedring til deg!

    Ha en fin kveld.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  4. huff..god bedring til heile gjengen♥ ..ikke godt å være sjuk..

    tøff oppbevaring..passer godt til en tøffe kar ;))

    god klem til deg..
    Anne♥

    SvarSlett
  5. Praktisk oppbevaring!!


    Å huff at dokke skulle bli sjuke.
    Så trasig!

    God betring til heile gjengen!!

    SvarSlett
  6. Slike oppbevaringsdunkar har eg og, kjempepraktiske, men eg har brukt dei utandørs til å ha blomar i. Kjøpte dei på Jysk for nokre år sidan. God betring til deg. Klem.

    SvarSlett
  7. Så tøffe de var!
    Og for oss som ikke har småfolk og leker lenger, kan en jo bruke de til ved?

    Takk for tipset og riktig god bedring:O)

    Klem, klem.

    SvarSlett
  8. God bedring til dokke alle tante <3

    SvarSlett
  9. Tøffe og praktiske! :)

    God bedring til alle i huset!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  10. God bedring til dokke alle! Har trua på at døkke snart er friske att:)) Klems:)

    SvarSlett
  11. Heia Elin !
    Knall tøffe dei "korgane" Elin,å ikkje minst praktiske!Tøfft !!
    Men jøye da,har dokke vore så sjuke no,kor fælt det må vere!!
    Måtte dokke møte helga som kjem med friskt mot alle i fam.!!
    God God bedring!

    God bedringsklem til deg!
    -Randi-

    SvarSlett
  12. Disse var knall tøffe;)
    God bedring til deg:D:D

    SvarSlett
  13. Tøft:)

    God bedring til både deg og dine, håper dere blir raskt bra igjen.
    Godklem fra Hanne

    SvarSlett
  14. God bedring ønsker jeg deg og dine :)
    Kjempestilige korger av resirkulert gummidekk ( kor har du funnet tak i disse???? )
    Ønsker deg og dine ei så fin helg som mulig med sjukdom i hus.....

    SvarSlett
  15. Huffa meg, stakar dokke. Ikkje god her heller....
    Masse varme klemmer fra meg!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!