...

tirsdag 10. august 2010

Myrsnipa Elin...



Ja, for det får vere måte på til framvising av barn... Men eg MÅ berre dele nokre bilder til av femåringen vår på blåbærtur... Sitt her og redigerer, og smiler litt for meg sjølv... Han var tapper og held ut på søndag, med si galne mor med fotoapparatet klistra til fjeset... Eg hadde barnåler både her og der etterpå. Lillebror klaga over at det stakk under bare føter. -det er INGEN TING å bry seg om!!! Lillebror rynka panna. -jammen mamma, det er låkt! Mora ristar energisk på hovudet. -ingenting er vondt vennen min, viss ein ikkje bryr seg om det! Og så stod han der, og smilte og gjorde alt han blei bedt om... Snille lillebroren vår!



Vi legg på ei ekstra helsing i kveld til alle familiemedlemmar som er innom bloggen! 
Lillebror har selskap torsdag om kvelden,
så dei som vil ha kake,
må møte opp! ;)


Husk på å vere takksam for alt du har i livet ditt
som er godt, kvar dag! Ein leveregel
som har halde meg over
vassflata siste åra.

Ha ein vidunderleg tysdagskveld!


Elin

♥ ♥ ♥






18 kommentarer:

  1. Vakker gutt, vakre bilder, vakker utforming!
    ♥ Jannicke

    SvarSlett
  2. Ha ein flott bursdag!

    Solklem og ikkje stormklem frå S ;-)

    SvarSlett
  3. Å, så grommt! De små hendene og de blå bæra - nusselig! Og plukkekoppen må vel være verdens søteste. Alt hva du får til, Elin! Men så var han jammen dyktig, fotomodellen din også. Han fortjener noe ekstra til bursdagen sin!

    SvarSlett
  4. Ja...hadde kommet tvert hadde jeg vært i nærheten:)Flotte bilder av go gutten....
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. Så fine bilder av en fin bursdagsgutt:)) Kjempeflink e du! Klem frå en ivrig tilhengar frå Moe :)

    SvarSlett
  6. Herlige bilder av vakker gut:)
    Håper du har det bra snuppa, skulle no ha snakkast snart!

    Har laga me sykrok og pussa møbler (klar for grunning) i dag. Og vært på fjellet. Og tatt bilder av skjønne lille Pernille.

    Ha ein fin kveld!

    Klem!!

    Klem

    SvarSlett
  7. Ja for en vakker gutt... sukk.. så skjønn.Nydelige klare bilder,utrolig bra kamera du har.Jeg tenker ofte over at jeg er takknemlig for ting i livet mitt.Å tenker hver kveld over hva som har vært fint med dagen idag.Da er det endel ting,alle er friske,vi har vært i skogen å plukket blåbær å bringebær,vi har spist deilig bringebærsyltetøy på brødskive å vi har hatt sol å fint vær idag.Så det er mye å være takknemlig for på en vanlig tirsdag.Klem til deg

    SvarSlett
  8. ååå såå mange NYDELIGE bilder du har lagt ut i det siste! Soverommer: I LOVE IT!!! :)

    ååå den søte tassen er jo bare NYDELIG, og vakre bilder også! :)

    Klem fra Solveig
    ( som har dataproblemer)..

    SvarSlett
  9. Kjempe flott blogg har du og fantastisk fine bilete!! Ha ei fin veke. Mvh Anita :):)

    SvarSlett
  10. Super duper fine bilder av ein super duper søt/fin gut med blåbær i "boksen" !!
    Ikkje minst den søte og artige musikken til da !!:)))
    Du er som alltid flink Elin!!
    Ja.Ja.....det er ikkje berre berre å vere fotomodell for ho mor:-)))Men dette har dokker klart med glans !!Det MÅ du seie til guten din!!
    Å lykke til med selskapet torsdag!:)

    Klem,
    -Randi-

    SvarSlett
  11. Sånne skjønne bilder tåler jeg en god del av! Så tapper og god en gutt... ikke bare-bare å ha ei kreativ mamma ;)
    Kos deg, nyt dagene med din skjønne familie!
    Ha ei god natt!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  12. Så skjønn en gutt og en kan jo nesten leve seg inn i blåbærturen.
    Soverommet ble veldig flott, Elin, det kan du være stolt av-

    Har skrevet om deg på bloggen min i dag;)
    Håper det var greit.

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  13. Tusen takk for skikkelig lystig og koselig inspirasjon. alf Prøysen er fantastisk og bildene dine er en fryd. Nå kan jeg legge meg med et smil rundt moren.

    Jeg har en lillebror selv. Han er bare 11 mnd men han til stor glede og latter for sin storesøster på tre år og oss heldige foreldre.

    Takk for en herlig blogg!!!!!

    God natt

    Klemmer fra
    Helene

    SvarSlett
  14. Rundt "munnen" mente jeg selvsagt.. :)

    SvarSlett
  15. Virkleig vakkert...

    Nyt dagene...

    klemmer 0)

    SvarSlett
  16. Flinke, tapre, lille store gutt. Flink mamma og da som tar så fine bilder. Kos dere med bursdagsfeiring.
    Nyt dagen
    Klem TOve

    SvarSlett
  17. Vad du är duktig på att fota! Såå vackra bilder.
    Ha det gott!
    Kram Anna

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!