...

fredag 13. august 2010

Riviera Maison pakke! :)



Utruleg, men sant; eg vann trekninga til Riviera Maison Molde i helga, om ein overraskelsespakke til ein verdi av 1400 kroner... :) Og i dag kom vår blide postmann med ein STOR innpakka ting, og eg hadde det travelt med å åpne opp! Inni fann eg ein liten, og ein stor pakke. Først ut av papiret kom to duftposar og serviettar, deretter pakka eg opp ein måleredskap for spaghetti. I den store pakken låg eit vakkert vattert pledd, med pute i same stil. Lillemor, som har bursdag om to veker, gjekk opp i fistel. -Åhhhhhhhhhhhhhhhhhh mamma!!! Kan eg få? Og som den greie mora eg er, lot eg henne få... Ho har mangla eit skikkeleg sengeteppe, og dette passa perfekt. Det beste av alt, var at ho blei inspirert til å rydde og vaske rommet sitt ;) Men akkurat no er det pause med leik ute. Så får vi sjå om det er mammaen som må avslutte romvasken? Tusen takk til damene på butikken i Molde; dette var litt av ein bursdagspakke på etterskot!



Tusen takk for alle fine kommentarar siste dagane!
Eg blir heilt overvelda! Og teljaren nærmar
seg allereie 51000 besøk? I mi
draumeverd er det utruleg!!!

Ha ein fin fredag!

Klem
Elin

♥♥♥

10 kommentarer:

  1. Sååå herlig da, Elin :)
    Heldig du som har så masse vinnerlykke :)
    Mange nydelig ting du fikk.. og artig til prinsessa med nytt sengeteppe og pute :) Herlig!

    Ha en fin Fredag!
    God helg til deg og dine!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Å so mykje fint du har fått!!
    Den spagetti målaren kjøpte eg meg i Bodø i ferien ☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Oyyy så mye fint da, heldige du. ;o)

    Ha en superduper helg.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  4. Hei hei
    Så heldig du er da. Og din datter.
    Tenk å få et så fint sengeteppe.
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Oi! Grattis med pakke! Fin start på helgen det der:-) Kjempefin ny blogg du har fått deg!

    SvarSlett
  6. Hei:)
    så heldig du er.flotte ting i pakken du fikk:)
    den senga du viser i d andre innlegget ditt er jo bare til å dø for.guuuuud så lekker.kan tenke meg du sov søtt og drømte fine drømmer der i natt.ha ei flott helg.klem:):)

    SvarSlett
  7. lucky you ;))
    ..så snille mamma som ga vekk presangen.. :))

    ha ei fin helg Elin..
    klem Anne♥

    SvarSlett
  8. Så heldige dere var.....jeg ønsker dere en super helg....klem

    SvarSlett
  9. Å så heldig deere var begge to!! hehe;-) Ble lekkert!!!God helg..

    SvarSlett
  10. Å guri malla Elin!! Gikk tydeligvis glipp av dette innlegget jeg;) Men SÅ helsid du er.. ja, og draumetausa di også da. Kjempefine ting du vant!!
    Heldiggris:) ( eller som ei lita jente jeg kjenner på 6 år som sa en gang: Heldig er jeg, Gris kan du værra sjæl) Hihihi:))

    Ha en fin lørdag. Gleder meg til å se flere bilder av båtturen din :))
    Klemmer i fleng fra Line

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!