...

tirsdag 19. juli 2011

Sommarstemning på jenterommet


Etter innlegget i går, vart eg inspirert til å lage nokre blogginnlegg med sommarstemning frå heile huset. Einaste som plagar meg, er at bilda mine minner om andre bloggar, som har slike lyse bilder som si merkevare. Dette beklagar eg, det er ikkje meininga å framstå som ein blåkopi. Men eg leikar meg stadig med kameraet, og er så glad når eg plutseleg klarer å kontrollere ulike stemningar i bilda som eg tek. Eg er også glad at eg kan dele eit tips med andre, som har døtre som er over snittet interessert i interiør og blogging. Our place 10.30 :  -Lillemor, i dag skal eg blogge om rommet ditt! Eg høyrer ei romestering på loftet. Når eg kjem opp stikk det eit rotete hovud opp av ei dyne, i ein stol, midt i rommet. -blogge her mamma??? Men no vaknar ho til live, og det blir både rydda og støvsuga i løpet av kort tid. -eg vil ha med neglelakkane mine, dei er så fine fargar på! Og så dei rosa øyreperlene! Og vips, så har mor eit flott rom å blogge om :) Så spørs det om lillemora er fornøgd med resultatet?










Så kjekt at fleire oppdaga bloggen min i går! Skal stikke innom ALLE som legg att kommentar denne veka. Det er i alle fall målet. Og veldig kjekt for meg også, å få oppdage nye bloggar! No skal vi avgårde å kjøpe gjestesengar. Det er nemleg saker på gang på loftet, på eit rom eg aldri har blogga om. Men kanskje blir det eit sommarleg innlegg frå gjestesuiten også ;)


Nyt dagen, uansett om du er
på ferie eller jobbar!

Elin


17 kommentarer:

  1. Et flott rom, fikk nesten lyst å innrede vårt eget foreldrerom slik :) Noterer meg mentalt ideene til vår storesøster skal ha makeover av sitt rom neste gang. Som en typisk 5-åring er hun fortsatt midt i rosafasen og den varer vel litt til tenker jeg :) Ha en strålende julitorsdag!

    SvarSlett
  2. Utrulig flott rom :) Nydelige bilder!! Du er flink!
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. DETTE VAR ET INSPIRENDE BILDE DET eller mangen inspirende bilder. flott jenterom. gleder meg stort til å innrede neste jenterom!
    hilse fra meg

    SvarSlett
  4. Hei Elin:)
    Å, for eit herleg rom!!!!Likte so godt den røffe knaggrekka og bildet av AH...fekk lyst å forandre litt på storejenta sitt rom eg no;)

    Takk for gode ord hos meg:)
    Ha ein fin dag♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Rommet hennes er helt nydelig! Neglelakkene også :)
    Synes ikke dette er noen blåkopi, du setter DITT preg på bildene og denne blogginga handler vel i stor grad om å la seg inspirere av andre?
    Jeg styrer med det samme, får det ikke helt til, men elsker å prøve meg frem for å se hvor ulike stemninga i bildene blir! Drømmer om å en dag få det AKKURAT sånn jeg vil ha det...
    Gleder meg til flere sommerstemningsbilder, Elin!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Utrolig flott rom Elin:)
    Håper alt er bra med deg!
    God Elinklem!

    SvarSlett
  7. lekkert snupperom!!

    klem beate

    SvarSlett
  8. Nydelig jenterom! =)
    Utrolig fin blogg du hadde også, mye inspirerende å finne her. Legger deg til leseliten min =)
    Ha en fin sommer videre.

    SvarSlett
  9. Herlege bilete, Elin! Inspirerande. Mange fine detaljar. Her kunne eg lett ha budd! :)

    SvarSlett
  10. Draumerom frå Draumesidene - kunne ikkje passa betre :) Herlig, herlig, herlig!! Sommarslig, lett og lekkert. Og det var kjempe tøft med dei skuffene under senga!

    Klem Eli

    SvarSlett
  11. stilige bilder ,
    god sommer videre...

    SvarSlett
  12. Nydelig rom! Elsker sengtøyet! Blir nok By Nord på minsten til høsten når han får ny seng:-)

    Klem!

    SvarSlett
  13. Hei Elin! :) Tusen takk for kommentar. Kjekt å dela litt sol, varme og glede :) Stokkroser er fleirårige, så då har dei nok frøse i hjel, ja. Ikkje berre-berre med desse kalde vintrane vi har no...

    SvarSlett
  14. Aldeles nydelig, vennen min! Du er bare rå på detaljer og fine bilder! Flinke Elinmora!! Kan tenke prinsessa di er fornøyd med rommet sitt! FLOTT!

    KLemmer til gode deg!

    SvarSlett
  15. sååå fint jenterom! og kjekt med slike interiørinteresserte jenter :)

    tusen takk for tips angåande spisebordet mitt. no er eg i gong med malinga :)

    ønsker deg ein god sommarkveld

    -klem

    SvarSlett
  16. Åååååh, for eit herleg jenterom!! Ho har nok arva mora sin gode sans for detaljer denne jenta ja.
    I går kveld kom eg heim fra fartinga mi, har vore vekke i tre veker og no kjenner eg at batteria er lada og energien er tilbake. Det kjennes såååå bra.
    Ha ein fortsatt fin sommar, Elin.
    Klem frå Sigfrid

    SvarSlett
  17. For et helt nydelig rom!! Ja, det er nydelig overalt i huset ditt,Elin!!
    Fortsatt god sommer!!
    Klemmer♥

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!