...

lørdag 9. juli 2011

Interiørreportasje del II, inne i det vesle, raude sommarhuset



Så var det på tide å ta turen inn i draumehuset!
Skal ikkje skrive så mykje i dag, bilda taler for seg sjølv.
Håper dokke får skikkeleg sommarstemning!
Det fekk nemleg eg etter å ha vore der!
SUKK!













Tusen takk til vakre Gunn, som er så superdyktig på interiør! Også takk til Finn! Eg sluttar aldri å forundre meg over kor mange kjekke folk som finns der ute! Takk for gjestfriheit og entusiasme når eg kjem på besøk! Forresten; eg er i gang med ein serie reportasjer for Sunnmørsposten. Temaet er sommarboliger, hus, hytter, eller kanskje eit naust? Ta kontakt på draumetausa@gmail.com viss du har lyst på besøk av meg. Greit viss du ikkje bor alt for langt frå Ålesund!


Ynskjer alle ein alldeles
herleg laurdagskveld!

Elin


16 kommentarer:

  1. Ååå for ett vakkert og gjennomført lite sted. Flink fotograf du da:)

    SvarSlett
  2. Så flott!
    Men hugs at du også har Draumehuset :-)

    God helg klem

    SvarSlett
  3. Hei
    -det var jo mange bilde som ikke ble trykket i sunnmørsposten, trist for deg...for du er en flink fotograf med sans for detaljer...noen av dei beste har du på kun på bloggen, synd!
    Du kan komme å hjelpe meg med utestua vår....tips mottas med takk!
    torill n

    SvarSlett
  4. Hei Elin,så vakre bilder og for et vakkert hjem... sukk... At noen er såå flinke sier jeg bare.Det var jo så utrolig fint utenfor huset også,man kan se at her bor det noen med sans for detaljer.Du er en kjempeflink fotograf.Klem fra Karin

    SvarSlett
  5. Tenk å ha det slik! Heilt nydelegt!!! Og all æra til fotografen, som klarar å fange stemninga slik.

    SvarSlett
  6. For en fantastisk drømmeplass du har fått besøke! Og for en flink fotograf du er! For det er du som er kunstneren som klarer å formidle dette vakre videre til oss! jeg gleder meg med deg med alle dine oppdrag og ønsker deg all lykke til!!:-)
    Stor klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  7. Du store mi tid for eit skjønt hus og for eit fantastisk ineriør:)So gjennomført...
    Nydelege bilder du har tatt Elin♥
    Gratulerer!!!
    Klem Mette.

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  9. Moro at du deler bilder fra "heimafrå" Gleder meg til neste serie :D Kanskje jeg må abbonere på Sumpen da ;)

    Ha en strålende helg :D

    SvarSlett
  10. Så vakkert hus du har vært og besøkt. Byen du skal reise til nå er også vakker ;) Krysser fingrene for at trønderhovedstaden viser seg fra sin fineste side når du kommer på besøk.
    Vi reiser sørover til uka og skal være noen dager på hytta på Nøtterøy. Skal bli herlig avslapping!
    Håper du har det bra kjære Elin og at du nyter sommerferien :)
    Goklem Marie

    SvarSlett
  11. Enig i at her trengs ikkje ord. Eg berre ser og ser til auge blir stort og vått.
    Vidunderlig vakkert og flott.

    Ei fryd å sjå bilda dine.

    Go søndag....

    SvarSlett
  12. Sukk for ein drømmeplass♥
    Er nok ikkje vanskeleg å trivst der☺

    Fine bilder☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  13. kjempefint sommerhus og nydelige bilder. Har alltid langt blikk når vi kjører forbi desse sommerhusa der. Heilt nydelig rett og slett!
    Klem Kristine

    SvarSlett
  14. Så kos hilsen!
    Vi er i byen om en time eller to, du finner oss nok på Bakklandet, Ella også :)

    SvarSlett
  15. Hei sveis:)
    Et fantastiskt koselig sommerhus de har der....
    Håper du har goe dager...
    klemklem til deg

    SvarSlett
  16. Hei Elin, så vakkert ....og vakkert presentert, Ha en fortsatt strålende sommer....klem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!