...

tirsdag 5. juli 2011

Lockers til mor, ikkje for far?




Ikkje alltid mannen i huset ser vitsen i prosjekta mine. I dag har vi dratt inn meir gamalt skrot i huset, ifølgje ein del personar... Nesten som om eg let meg overbevise??? Hm... Eg som har venta slik på dette skapet. Herleg slete, nedpussa og klart for makeover. Eg synes det er fint. Men er visst ganske åleine om det også. Så spørs det kor lenge det får bli her - på nåde. Får av og til spørsmål om kva mannen min synes om desse ville idèane mine. For å gje eit svar; han er ikkje over the top fornøgd akkurat. Han er minimalist, med null følelsar for "skrotet mitt". Men han forstår at dette er viktig for meg, så han lar meg styre vekk. Stort sett. Men i kveld synes eg det fortvila blikket hans var litt for intenst? ;) Det er vel slik andre stadar enn her? Eller? Er mannen din begeistra over dine ville interiøridèar?






Sommarkveld i huset vårt er det i alle fall. Sola fløymer inn i kjøkkenet, og herleg musikk
leikar i bakgrunnen. Eg vil ut att i godstolen og nyte kvart eit
minutt som er att av herlegheita.


See U!
Elin


19 kommentarer:

  1. Ha ha, å ja da.. jeg har en selv, men jeg tror han tenker mer enn han snakker *ler*... den som tier samtykker sier jeg ;))
    Herlig skap forresten, helt rått!
    Gå ut å nyt solen kjære venn det har du fortjent!!<3
    Varme sommerklemmer fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  2. JEG synes skapet var kjempetøft! men kan klare å tenke meg hva mannen din synes;) Min mann hadde nok ALDRI hjulpet meg med å bære inn dette, for mye av det jeg finner sjarmerende er "drit" i hans øyne..

    Nyt den fine kvelden! Jeg skal koke meg en kopp te og sette meg utenfor huset!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  3. Stilige skap då! Og nei, det er nok ikkje alt som går rett heim her heller... Men eg får stort ett rejere inne, og han ute. :) ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  4. Eg trodde eg likte en romantiske stilen før eg prøvde det ut.då syns eg at det blei for me dill dall og pynte ting og dyrt.men intil minlitt flaue men ærlige innrømmelse at romantisk stil er for mye av det gode...likte ikke mannen min mine interiør greier.men tillot mye alikevel.og sa ifra når det ble for mye jål.han er også minimalist så det var egendlig ganske motsatt.heldigvis bare en periode til eg skjønnte at eg ikke trivede i lavendelposer.blonder og jåleskrift overalt.
    Nå har me det ganske minimaliskisk.litt overflod i små doser på terassen.
    Den stilen vi har kommet frem til nå trives begge i og han støtte og motivere meg til å gjøre mer kreativt.kjempe kjekke mann
    Kan jo spørre mannen din ja han like å omgi seg med.om han ikke bryr seg kan du jo bare forsette.hvis ikke kan dere sikkert finne en kompromis
    klem

    SvarSlett
  5. Oj det var stilig og har dokke plass til det så må du no ha det i hus..

    Ang.løvetann så forstår eg at den ikkje kan få full råderett ;-)
    Skikkeleg ille vere sjuk no..og alt eg har å gjere både på jobb og heime..men får vente tolmodig til feberen gir seg..
    Ha fin kveld og måtte sola varme deg i morgon også.

    smittefri klem

    SvarSlett
  6. Kjempekult skap!ej lure no mest på kor du får tak i alle tinga du "dreg i hus"
    Heime med oss e ingen redd for å sei ka dei meiner,så det he vør nåkken høglytte interiørkrangler skal ej love deg.hehe

    SvarSlett
  7. Ååååååå jeg er atter en gang misunnelig!!! Holder på med gutterommene og er på vill jakt etter disse men UMULIG å få tak i!
    Hvor kommer ditt fra om jeg tør spørre?
    Fant ett på Milla Boutique i oslo men litt over prisen jeg kunne gi...argh! (hva betalte du?)

    Stooor sommer klem til deg, vakre :)

    SvarSlett
  8. Kjempekule skap! Jeg har også fått tak i nesten maken, men har ikke fått dem i hus ennå! Jeg skal ha mine på vaskerommet. Henge barnas våte vinterklær og mannens arbeidsklær i. Blir spennende å se hva du ska gjøre med dine! Mine skal bli turkise tror jeg! :-)

    SvarSlett
  9. Hei alle flotte damer! Aller først; mannen min LIKTE skapet når han kom igjen frå tur på fjellet med barna... Veit ikkje om det var frisklufta, eller at eg blafra villt og sexy med augevippene... ;) Skapet, som skulle kastast, har eg fått. Men kosta på nokre raude lappar for å halvere djupna på det, og pusse det ned. Veit ikkje heilt kva eg skal gjere med det vidare? Må tenkje litt kjenner eg :)

    KRAM!

    SvarSlett
  10. haha -- slike skap har vi i FJØSEN ;)

    klems

    SvarSlett
  11. Kult skap!
    Skjønner at de lurer av og til, men heldigvis er min bedre halv del stort sett glad for det jeg innreder med...
    Du har det så FINT så bare fortsett som nå du hi, hi.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  12. Å så kult skap!!! Det likte jeg!! Hihihi...kjenner litt til dette blikket jeg også;)! Men stort sett går det fint=)!

    Ha en herlig uke videre!
    Klemmer!

    SvarSlett
  13. Aaaah, nydelig skap, Elin!!! Et slikt et ønsker jeg meg også:) Mannen her er heller ikke ellevill av begeistring over mine til tider ville påfunn, men det varer ikke så lenge før han har glemt/oversett det. Han vet hvor viktig det er for meg, så enn så lenge har jeg fått holde på;)

    Håper mannen mykner, så du får beholde denne fantastiske skatten;)


    KLEM

    SvarSlett
  14. Råstilig skap Elin.... min mann kan synes mye er fint..men et slikt skap nei det kommer aldri inn i huset sier han..hihi... kjenner jeg han rett...hadde det kommet ( det gjør det en dag) så vil han nok like det.. hihi...

    ha en strålende fin sommer..nyt dagene..

    klemmer Kerstin

    SvarSlett
  15. å så kule:)jeg å vil ha.hvor får du tak i dem?

    SvarSlett
  16. Hei, Elin!
    Mange fine innlegg hos deg den siste tida :) Gratulerer med gevinst! Passet jo supert hos deg :)

    Håper du kommer deg gjennom flåttkuren med hodet opp og bena ned :)

    Kjempefine stoler du har fått deg på uteplassen! Lett innbildt dyslektisk har jeg i mange år trodd at de het air-on-deck :) Tenkte at de var til å få luft ute på dekk, når man var på cruisskip :) Hørtes jo logisk ut - så da festet det seg slik for mange år siden.

    Garderobeskap har jeg lenge ønsket meg i gangen, et rom til hver av oss, for å holde orden på klær og finne rett tøy til rett person i hektiske morgentimer :) Jeg vil helst ha lyse grå. Mannen min sier at jeg kan få bestemme interiørmessig, men er blitt mer våken med åra, og sier mer fra hva han synes. Men smaken er ganske lik, så det går bra :)

    Ha en strålende onsdag - sier som Ledin - Sommaren är kort, det mesta regnar bort, men nu är den her, så ta för dig - solen skiner i dag. Hösten kommer snart, det går med vindens fart, så lyssna på mig - solen skiner kanske bara i dag!

    Stor sommerklem fra Moccamamma :)

    SvarSlett
  17. Hei :-)
    jeg tror mannen min er enig med din :-)
    Hihi :-)

    vi har endel her i huset også , som han synes er boss og jeg synes er skatter :-)

    ha en fin sommer :-)

    SvarSlett
  18. Hei Elin, for ein herlige blogg, gleder meg til å følga vidare :) Liker stilen din kjempe godt og ser at dette er ein stad å få inspirasjon og påfyll, herlig atmosfære.

    Ha ein fin dag!

    Klem Eli

    SvarSlett
  19. Siden jeg bor alene, er det ingen som blander seg inn i hvilken interiør-stil jeg velger, heldigvis! :-)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!