...

mandag 4. juli 2011

Adirondack LOVE



Den som trur vi har sommar og sol her på Sunnmøre, tek nok feil... Men når eg fann Adirondackstolar på halv pris hos Herlighet, kunne eg ikkje dy meg. Eg MÅTTE berre ordne til på terrassen :) Og jammen kom sola medan eg tok bilder. Kanskje det var dette som skulle til for å få henne til å skine?



Sommar på terrassen for meg, er gode puter og pledd, oliventre, lavendel og
godt lesestoff! Og gjerne noko kaldt og herleg å drikke.


Drivved er gratis og dekorativt, og eg har små stilleben av det både inne og ute.


Dei grå putene til å sitje på, er kjøpt hos Herlighet i Ålesund. Dei to med stor stjerne er kjøpt hos HL Muri i Valldal, og dei to med små stjerner er kjøpt hos Emmas Verden i Langevåg.


Glimt av blå himmel... Lengtar SLIK etter varme, herlege dagar...


Geiteskinn på stolen gir eit koseleg og lunt preg på kjølege dagar. Ikkje
kun for vinterbruk etter mi meining!


Lykter og tøft skilt frå Emmas Verden. Skal få plass i hagestova,
når denne er ferdig oppussa :)




Kryss fingrane der ute! Vi har håp om lettare vèr i 2 dagar,
før det igjen skal regne dei neste 8...


Smil frå
Elin



16 kommentarer:

  1. så delikat Elin..fikk jammen lyst til å ta turen innom ja ;))
    nå er det bare sola & varmen som mangler..og det synes jeg vi har fortjent snart ;))
    god klem til deg..
    Anne♥

    SvarSlett
  2. Kjempefint hos deg...
    klemklem

    SvarSlett
  3. Hei ELin,så flott du har det,jeg ønsker av hele mitt hjerte at du skal få brukt den flotte terassen din.Her regner det hver dag,ikke mye som minner om sommer... men men,ikke no gjøre med.God sommer ønskes deg.Klem fra Karin

    SvarSlett
  4. Grattis såå mye med den flotte Tolixen:):) Skjønner godt at du ble hoppende glad vennen:)
    Nå håper jeg formen din er på topp snart også, så du får kosa deg masse i sommer. Her er det tropevarme om dagen, så jeg sender litt oppover til deg;)

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Sunnmørsk sommer er ikke så langt unna trøndersk sommer med andre ord...
    Hadde funnet oss til rette blant stjerneputer og oliventrær med et avkjølt glass vi altså! Ble litt inspirert til balkongplanlegging :)

    (det er høst når vi får tatt den i bruk, men det velger vi å se bort fra...)

    Stor keiserklem!

    SvarSlett
  6. Vakkert og koseleg...
    Ja måtte sola varme oss opp, rett før eg frys til is..
    Har dratt på meg ein kjedeleg sommarforkjøling...

    Nyt SOLA om ho skulle finne det for godt å kome...

    klem

    SvarSlett
  7. For noen herlige bilder fra uteplassen din:) De stolene er så fine, og med de kjempefine putene oppi fikk jeg virkelig lyst til å krype oppi! Samme elendige sommerværet her på nordmøre og:( Men det er fortsatt håp,kanskje..?
    Gratulere me tolix-premien! Skjønner at du ble glad!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  8. kor koslige stoler ---- sukk skulle ønske eg hadde noen slike på verandaen min eg og --- og at eg hadde tid til å sitte i dei ;)

    iallefall så ønsker vi sol slik at graset blir til rundballer ;)

    klems

    SvarSlett
  9. Nydelige stjerneputer, de var bare skjønne. Ser ut som en riktig så fin uteplass, med en fantastisk herlig utsikt!!! I Bergen er det gråvær så det minner mer om høst enn sommer, men siden jeg står til knes i rot og flyttekasser er det helt greit, så føles det ikke som jeg mister så mye av sommeren likevel ;) *♥*

    SvarSlett
  10. Gratulerer med nye Adirondack stoler. De var kjemestilige. Ønsker dere godvær, slik at dere får nyte dem mye i sommer...

    SvarSlett
  11. Fine Adinrondack! Deilig med en slik krok, da - om bare sola er der... Her har det regnet i flere dager nå, bare et lite solglimt innimellom. Mister litt lysten til å ta fine sommerbilder jeg da... Så fint å se at det går an likevel :-)

    :-)

    SvarSlett
  12. Kjempeflott ble det, uansett om sommer er kommet eller ikke. Du har det nok slik som vi har det her hvor jeg bor litt sør for Bergen. Hver morgen venter jeg på at sommeren skal komme....men nei, den kom ikke i dag heller...men i morgen blir det sikkert sol og varme...tror jeg. Ønsker deg en flott start på en ny uke, uansett vær og vind. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  13. Mmmm, der har du laga det bra fint til, og sola, den kjem i morgen!!:) Har slike stoler som deg eg også, no vart eg litt inspirert til å "gjere litt meir" utav dei:) Klem Kristine

    SvarSlett
  14. Elsker disse stolene, bare sååååå
    fine ღ og kjempefine bilder fra
    terrassen din og alle de herlige
    detaljene ღ gratulerer også med
    tolixkrakken, stilig! Håper du
    får sol og sommer snart Elin :)
    Har hørt at det ikke har vært
    det beste været på Sunnmøre i det
    siste... Vi skal nedover på ferie
    om ca et par uker så det hadde
    vært kjekt om sola tittet litt
    frem :) Ønsker deg en fortsatt
    fin uke, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  15. Vad vackert du har det på din terrass, du är så duktig på att skapa det vackert omkring dig!
    Önska att solen snart skall smeka din kind och att du kan ligga i de vackra stolarna och njuta av sommaren!
    Vi har också grått och mulet, tyvärr, vill också ha sol nu när min semester har börjat.
    Kram och allt det bästa till dig!
    Raina

    SvarSlett
  16. Når man kommer over flotte stoler til halv pris, må man jo bare slå til;)
    Nå må vi håpe at sommeren kommer!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!