...

onsdag 20. juli 2011

Sommarturnèen i huset forstsetter :) I dag : badet med ein touch av beach...


No er eg jammen i gang igjen med blogging kvar dag ;) Kven skulle tru det? Passar bra, for eg ryddar rom for rom, og då er det litt drivkraft i det å skulle lage eit innlegg etterpå. Anbefalast på det sterkaste! I dag har turen kome til badet i første etasje. Ferdig nedvaska, og med litt anna innhald enn i dag tidleg... Borna reiste ned til sjøen for å finne skattar til meg. Kjekt for dei, og så herleg for meg! Det var fort gjort å lage ei uro av drivved, glasbrot og skjell. Ein fin måte å understreke sommarstemninga på badet. Ei drivvedsgrein har funksjon som handklehaldar. Og så er tolixen på plass! Tusen takk til ZanZ for flott premie! Skammelen blir verande her på badet!













Nevner IKKJE vèret meir. Kanskje sola kjem,
viss eg sluttar å mase...
Ha det underbart alle der ute!

Elin

10 kommentarer:

  1. Elsker detaljene fra badet ditt:)
    De fine skjellene, flaskene til shampo og balsam, trekassene... nydelig:)

    Kjedelig å høre at du er i dårlig form også vennen. Håper du snart er bedre og at det blir sol i helga:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Så flott den uroen ble! For en god ide!!

    SvarSlett
  3. Dette var superinspirerande, og deilig sommarleg! Du har eit skarpt blikk for detaljar :) likar veldig godt uroen, og lavendelinnslaget. Flinke Elin!

    SvarSlett
  4. Jeg bare elsker skapet ditt! Så en liten flik av det på øverste bildet..Dørene er helt fantastiske!
    Skal en tur til hytta snart, tenkte faktisk å lage drømmefanger av fjellfunn (steiner, kvister, fjær...) og nå tror jeg kanskje at jeg må lage en fjelluro også, etter at jeg så hvor fin uroa di ble!
    Håper formen og været blir strålende snart, Elin!
    Og du; pssst! Jeg BLE faktisk tresifret med nummer to..... IIIIIK! He he he...
    Gleder meg til mer sommerstemning! Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Hei du skjønne og takk for herlige bilder som alltid hos deg ,) Blir så glad av de!!
    Ja du sier noe... jeg har skrytt været her i Stocholm litt for mye, så nå tror jeg jammen meg regnet har funnet meg igjen... men men sånn er livet *ler* ,))
    Takk for koselige ord fra deg ,)) Alltid like kos!!
    Varme sommerklemmer fra meg,
    Anki (som alltid tror på sommeren) ,))

    SvarSlett
  6. Tolixen passer jo oooveralt!
    Fiin på badet :)

    Og takk for gratulasjonen til Lulu :)

    -Amalie

    SvarSlett
  7. Så mange supre ideer her! Flott uro,kjempesmart håndklestang og tøffe flasker til sjampo og balsam! Og tolixen, ja den er bare så fin og omgjengelig;)

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  8. Så herleg!!
    Du er berre kjempeflink :-)

    SvarSlett
  9. Så herlig med skjell og rakved på badet. Passer liksom inn i et våtrom.
    Shampo og Balsam på flasker var lekkert.
    Kos helg ønskes
    klem
    Randi

    SvarSlett
  10. nydelig bad, Elin! du er så flink!!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!