...

torsdag 14. juli 2011

Sommaren er på plass - også på kjøkkenbenken :)




ENDELEG kom sola og den blåe himmelen til oss! Kan ikkje beskrive kor herleg eg synes det er! Mannen oljer terrasse, eg bakar gulrotkake, og i bakgrunnen syng ein favoritt; Bernhoft. Ein draumekveld, som vi gjerne vil ha fleire av! I morgen får vi besøk av familie og gode vener, eg gleder meg veldig. Oi, dette vart visst eit slikt innlegg som mange får gåsehud av; vel! Dette er ståda, og eg føler for å smile offentleg! :)


Lemonade kjøpt på Herlighet, saman med kruspersille
i zinkboks. Friske urter er eit MUST!


Fann ein serie krydder på Traktøren i Trondheim.
Ikkje feil utsjånaden på boksane heller ;)


Peppermynte og tomatar bada i kveldssol...


Klarte ikkje å bestemme meg for kun ei flaske?


Eg er ingen tedrikkar, men har lest så mykje om kor god
Pukka-teen er! No skal den prøvast!


Kaka i ovnen er ferdig, berre glasuren som skal på.
Ikkje ofte eg bakar, men elskar lukta av fersk gulrotkake! Det beste av alt er at eg kan kose meg med solnedgangen om ein halv time...

Klem,
Elin


7 kommentarer:

  1. Hei Elin! Sommerhilsen fra Sigfrid som farter rundt omkring i Europa

    SvarSlett
  2. Skjønne Elin, nyt solnedgang og gulrotkake og smil ditt vakre smil til verden! :)
    Nydelige bilder i kveldssola!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Masse deilig krydder og drikke. Nydelig kjøkkenet ditt.
    Fortsatt god sommerklem fra
    Randi

    SvarSlett
  4. Fine bilder frå kjøkkenet ditt!
    Limonade - DET er sommer det!

    Må bli gullrotkake i Fjørehuset også til helga trur eg:)

    Misunner deg solnedgangen! Her går sola ned bak Liafjellet klokk halv åtte...sukk!

    Nyt kvelden og natta.

    Klem frå Eva

    SvarSlett
  5. Vakre detaljer fra ditt kjøkken.
    Ha en fin sommerkveld. :)

    SvarSlett
  6. Fant ikke kommentarfeltet over, håper du ser denne meldinga. Likte veldig godt putene dine i dekkstolen. Flotte foto.

    SvarSlett
  7. Heisann!!!

    Kjempe fin blogg,med nydelige bilder,og masse inspirasjon.Følger deg videre,og kommer snart tilbake:)

    Nyt ferien:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!